Розробка рухового завдання для групової роботи дітей з ООП та дітей з нормотиповим розвитком

Про матеріал
Розробка рухового завдання розрахована на взаєжмодію дітей з ООП з дітьми з нормотиповим розвитком. Перед учнями смуга перешкод, дитина обирає той вид діяльності, який у неї найкреще виходить, акцентується увага на успіхах кожгої дитини. Також важливо, що є підтримка і взаємодія всіх учнів команди.
Перегляд файлу

Рухове завдання «Старфіш»

Для дітей з ООП початкової ланки

   Мата:

1)     сприяти розвитку основних рухів дітей, удосконалення раніше вивчених фізичних вправ, фізичних якостей, які призводять до піднесення загального рівня функціональних можливостей організму.

2)     розвиток інтелекту і життєвого оптимізму, сприяти соціалізації особи, формуванню причинно-наслідкового мислення, а також власного самовираження. Стимулювання соціальної інтеграції.

3)     виховання вольових якостей: цілеспрямованості, наполегливості, відповідальності, взаємопідтримки, згуртованості. Прищеплювати бажання самостійно займатися фізичними вправами, удосконалювати свої навички.

Перед учнями смуга перешкод, яка складається із станцій. На кожній станції учасники обирають, той вид діяльності, який вміють виконувати найкраще.

 

Зміст 

 

 

Дозування

 

1. Виконати стрибки на місці 

Кожен учасник виконує той вид стрибків, які він може найкраще робити.

 

 

17-20 с

 

2. Пройти по доріжці

Кожен учасник обирає собі доріжку (масажний килимок)

Пройти по доріжці 

-                     Вперед і повернутись назад;

-                     Правим боком вперед і назад; - Лівим боком вперед і назад; - Вперед.

( учасник може обрати будь-який свій варіант)

image

 

Обладнання: різні види масажних килимків, доріжок.

 

 

35-37 с

 

 

3. Виконати вправи на балансборді та балансирувальній гойдалці

 

30-35 с

 

image

 

Обладнання: балансборд, балансирувальна гойдалка.

 

 

 

4. Виконати стрибки 

-            на фітболі

-            з мячем

-            стрибки з обручем

-            стрибки з обручем

image

 

Обладнання: 2 обручі, фітбол, мяч

 

 

26-30 с

 

 

4. Розкласти предмети відповідно кольору

image

 

Обладнання: різного кольору кульки з кільцями (по 4 шт.), мякі мішечки і набір цеглинок Lego  (4 мішечків і 6 цеглинок), квадрат з наклеїними 4 кружечками і 4 окремих кружечки відповідних кольорів, фішки маленькі  (по 4 шт.)

 

 

20-22 с

 

5. Пройти по доріжці з перешкодами

image

 

 

5-8 с

 

Обладнання: мотузка або скакалка, килим-пазли (6шт.), великі фішки (4 шт.), масажна доріжка (1 шт.)

 

 

 

6.  Побудувати вежу з цеглинок

Потрібно обрати колір цеглинок, швиденько перенести їх на інший бік, одразу ставляючи одну на іншу, будуючи вежу

image

 

Обладнання: 4 набора по 10 цеглинок

 

 

44-50 с

 

 

7. Об*єднатися в пари, виконати завдання в парах

-         В.П. − стоячи обличчям один до одного, руки зігнуті, з’єднані долонями, права нога попереду.

               1-2-3-4 −  згинання та розгинання рук з протидією;

-         В.П.− стоячи обличчям один до одного, руки в сторони, з’єднані.

1   − нахили вліво

2   – В.п.

3   − нахили вправо

4   – В.п.

     (пари обирають самі, які вправи будуть виконувати, якщо виникли труднощі, то вчитель пропонує свої вправи або нагадує якесь знайоме рухове завдання).

image

 

 

40-42 с

 

 

8. Обєднатися в коло, взятися за руки і виконати присідання, ту кількість разів, скільки показано на картці.

 

 

 

48-50 с

image

 

Обладнання: картки з цифрами: 1, 2, 3, 4, 5.

 

 

 

9.  Зібрати кульки відповідно кольору свого відра

(учасники обирають колір відра)

image

 

Обладнання: 4 набора кульок по 10 шт., 4 відра відповідно кольору кульок.

 

 

50-55 с

 

 

10. Скласти слово з карток, які отримав кожен учасник за подолання смуги перешкод

 

Обладнання: картки 7*5 см з написом букв різного кольору

image«Ми всі різні, ми всі рівні»

 

 

 

35-40 с

 

Вчитель початкових класів Сурова Л. О.

 

pdf
Додано
28 травня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку