Рухове завдання «Старфіш»
Для дітей з ООП початкової ланки
Мата:
1) сприяти розвитку основних рухів дітей, удосконалення раніше вивчених фізичних вправ, фізичних якостей, які призводять до піднесення загального рівня функціональних можливостей організму.
2) розвиток інтелекту і життєвого оптимізму, сприяти соціалізації особи, формуванню причинно-наслідкового мислення, а також власного самовираження. Стимулювання соціальної інтеграції.
3) виховання вольових якостей: цілеспрямованості, наполегливості, відповідальності, взаємопідтримки, згуртованості. Прищеплювати бажання самостійно займатися фізичними вправами, удосконалювати свої навички.
Перед учнями смуга перешкод, яка складається із станцій. На кожній станції учасники обирають, той вид діяльності, який вміють виконувати найкраще.
Зміст
|
Дозування |
1. Виконати стрибки на місці Кожен учасник виконує той вид стрибків, які він може найкраще робити.
|
17-20 с |
2. Пройти по доріжці Кожен учасник обирає собі доріжку (масажний килимок) Пройти по доріжці - Вперед і повернутись назад; - Правим боком вперед і назад; - Лівим боком вперед і назад; - Вперед. ( учасник може обрати будь-який свій варіант)
Обладнання: різні види масажних килимків, доріжок.
|
35-37 с
|
3. Виконати вправи на балансборді та балансирувальній гойдалці |
30-35 с |
Обладнання: балансборд, балансирувальна гойдалка.
|
|
4. Виконати стрибки - на фітболі - з м’ячем - стрибки з обручем - стрибки з обручем
Обладнання: 2 обручі, фітбол, м’яч
|
26-30 с
|
4. Розкласти предмети відповідно кольору
Обладнання: різного кольору кульки з кільцями (по 4 шт.), м’які мішечки і набір цеглинок Lego (4 мішечків і 6 цеглинок), квадрат з наклеїними 4 кружечками і 4 окремих кружечки відповідних кольорів, фішки маленькі (по 4 шт.)
|
20-22 с |
5. Пройти по доріжці з перешкодами
|
5-8 с |
Обладнання: мотузка або скакалка, килим-пазли (6шт.), великі фішки (4 шт.), масажна доріжка (1 шт.)
|
|
6. Побудувати вежу з цеглинок Потрібно обрати колір цеглинок, швиденько перенести їх на інший бік, одразу ставляючи одну на іншу, будуючи вежу
Обладнання: 4 набора по 10 цеглинок
|
44-50 с
|
7. Об*єднатися в пари, виконати завдання в парах - В.П. − стоячи обличчям один до одного, руки зігнуті, з’єднані долонями, права нога попереду. 1-2-3-4 − згинання та розгинання рук з протидією; - В.П.− стоячи обличчям один до одного, руки в сторони, з’єднані. 1 − нахили вліво 2 – В.п. 3 − нахили вправо 4 – В.п. (пари обирають самі, які вправи будуть виконувати, якщо виникли труднощі, то вчитель пропонує свої вправи або нагадує якесь знайоме рухове завдання).
|
40-42 с
|
8. Об’єднатися в коло, взятися за руки і виконати присідання, ту кількість разів, скільки показано на картці.
|
48-50 с |
Обладнання: картки з цифрами: 1, 2, 3, 4, 5.
|
|
9. Зібрати кульки відповідно кольору свого відра (учасники обирають колір відра)
Обладнання: 4 набора кульок по 10 шт., 4 відра відповідно кольору кульок.
|
50-55 с
|
10. Скласти слово з карток, які отримав кожен учасник за подолання смуги перешкод
Обладнання: картки 7*5 см з написом букв різного кольору «Ми всі різні, ми всі рівні»
|
35-40 с |
Вчитель початкових класів Сурова Л. О.