Розробка "Самопідготовка"

Про матеріал
Розробки розраховані для вихователів в ГПД. Вона містить підготовчі вправи та ігри для розумової розминки.
Перегляд файлу

                                      Конспект самопідготовки

Українська мова (3 клас)

Мета: Закріпити знання, вміння та навички отриманих на уроках. Удосконалювати вміння використовувати в мовленні іменники. Розвивати образне мислення, пам'ять, увагу. Виховувати старанність, охайність під час виконання домашнього завдання.

                                                           Хід самопідготовки

І. Організація класу

Підготовка робочого місця

Вихователь

Самостійно ми працюєм,

Помилок не буде, факт !

Ми уважно помудруєм,

Вийде добрий результат.

 

ІІ. Підготовка до виконання домашнього завдання

1. Мотивація  до навчальної діяльності

   -  Сьогодні до нас на самопідготовку завітав іменник. Він приготував для вас цікаві завдання.

-  Що цікавого ви знаєте про іменник ? (Означає предмет, відповідає на питання хто? Що? Іменники мають чоловічий, жіночий та середній рід, змінюються за числами)

 - Молодці!

2. Підготовчі ігри та вправи

 1) Гра «Упізнай іменник»

- Якщо це іменник покажете зелену цеглинку (LEGO) , якщо ні – червону.

      Садок, хитрий, ведмідь, зайшов, пролетів, сірий, гумка, футболіст, вишневий, теплий, побіг, стрілець, соловейко, рубає, пісня, ставок, охайний, узор, багатий.

2) Розшифрування слів та визначення роду, числа

   СНАВЕ                                         ЛИМКИ

   ЧИГЛЕ                                           ЕСЛО

   ЛИКАНА                                     НЯКОШЕ

- Які слова допомогли визначити рід? (мій, моя, моє, він вона воно)

 - А число? (один, багато)

 - У якому числі ці іменники?

3) «Бліцтурнір» - відповідайте швидко !

   - Іменник пропонує нам  «Бліцтурнір». Я вам читатиму опис певного іменника. Ви спочатку називаєте його, а потім визначаєте рід та число. Готові? Хто знає піднімає руку.

  • Країна, де народилася людина (Батьківщина –т ж. р.)
  • Незалежна, суверенна держава Європи, у якій ми живемо (Україна – ж.р. одн.)
  • Квіти, листя, гілки, сплетені у коло, якими найчастіше прикрашають голову ( Вінок – чол. Р. одн.)
  • Синонім до слова Батьківщина  (Вітчизна – ж. р. одн.)
  • Найвища гора в Україні  (Говерла – ж. р. одн.)
  • Іменник – назва неістоти, ж. р. одн., спільнокореневий до слова математичний (Математика)

4) Робота в групах

- А зараз попрацюйте в групах!

1. До поданих іменників доберіть прикметники.

ЗИМА, ВІТЕР, КРИК, ЗЕМЛЯ, РАНОК, СОНЦЕ

2. Утворіть пари

  СЕРЦЕ                            НЕЗВИЧАЙНА

  ХЛОПЧИК                     ДОБРЕ

  ПРИГОДА                     ОХАЙНИЙ

- Молодці, ви дружно попрацювали. Настав час для головного завдання – домашнього.

Фізкультхвилинка

ІІІ. Інструктаж – пояснення учням

Самостійна індивідуальна робота учнів

ІV. Контроль за виконанням домашнього завдання

Допомога учням, які потребують допомоги

Взаємоперевірка

Контроль вихователя

V. Підсумок самопідготовки

    Аналіз роботи учнів

 

                                                                                                 Підготувала вихователь ГПД

                                                                                                                       О. М. Кравченко

 

 

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
699
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку