Конспект самопідготовки
Українська мова (3 клас)
Мета: Закріплювати знання учнів про дієслово. Удосконалювати вміння використовувати в мовленні дієслова. Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу. Виховувати старанність , охайність, наполегливість.
Хід самопідготовки
І. Організаційний момент
Підготовка робочого місця
Вихователь:
Всі за парти ми сідаєм,
До роботи приступаєм.
ІІ. Мотивація до виконання домашнього завдання
- Сьогодні ми побуваємо в царстві Дієслова. А щоб потрапити до нього, треба виконати декілька завдань.
ІІІ. Підготовчі ігри та вправи до виконання домашнього завдання
1) «Інтерв’ю дієслова »
- На які питання відповідають дієслова?
- На що вказує дієслово?
- З якими частинами мови пов'язане дієслово? (найчастіше з іменником)
2) Гра «Голоси тварин»
Розглянь малюнки та назвіть, які голоси подають ці тварини
(Щебече)
(Мекає)
(Бекає)
(Кукурікає)
(Ірже)
(Дзижчить)
3) Гра «Хто більше»
До поданих іменників доберіть дієслова.
МАМА (що робить?) – любить, милується, виховує, готує….
ЗАЙЧИК
ВЧИТЕЛЬ
СОНЦЕ
4) Робота в групах
З поданих слів утворіть речення. Підкресліть дієслова
Летять, з країв, птахи, теплих.
Прийшла, ось, весна, і.
Гнізда, під, пташині, з’являються, дахами.
Доповніть речення дієсловами
Пес Бровко пішов на став.
Вудкою ляща …. (спіймав)
Вдома юшки він зварив,
Всіх до столу ……. (запросив)
5) Інструктаж – пояснення учням
ІV. Самостійна індивідуальна робота учнів
Індивідуальна допомога учням, які цього потребують
Взаємоперевірка в парах
Контроль вихователя
V. Підсумок самопідготовки
- Чи важко було працювати?
- Що було складним?
Прибирання робочого місця
Підготувала вихователь ГПД
О. М. Кравченко