Розробка самопідготовки для 1 класу "Допоможи гномам"

Про матеріал
Конспект самопідготовки у ГПД. Мета: формувати в учнів уміння розв'язувати математичні завдання на основі творчих видів роботи, працюючи самостійно; розвивати креативне мислення, уяву, пам'ять; завдяки поєднанню логічних прийомів актуалізувати необхідні знання учнів; стимулювати прагнення правильно і швидко виконувати завдання; виховувати почуття взаємодопомоги.
Перегляд файлу

        КЗ « Знам'янська спеціальна  школа

              Кіровоградської обласної ради»

 

 

 

 

 

 

 

Самопідготовка з математики:

       « Допоможи гномам…»

                                           1-й клас

 

 

                                                          Підготувала вихователь

                                                         Рябич Т.Г.

 

Результат пошуку зображень за запитом "гномики"

 

 

 

 

 

Мета: формувати в учнів уміння розв'язувати математичні завдання на основі творчих видів роботи, працюючи самостійно; розвивати креативне мислення, уяву, пам'ять; завдяки поєднанню логічних прийомів актуалізувати необхідні знання учнів; стимулювати прагнення правильно і швидко виконувати завдання; виховувати почуття взаємодопомоги.

Хід заняття

І. Організаційна частина

Перевірка готовності до заняття

Вихователь. Вітаю вас! і Запрошую до самопідготовки з математики. І для початку, щоб  налаштуватись на роботу пограємо у гру.

  1. «Назви швидко»

На дошці написані назви  професій . Діти повинні дібрати до них дію:

Вчитель – навчає, пояснює,допомагає…

Кухар – варить,….

Лікар -

Двірник –

Письменник –

Продавець –

Вправи на концентрацію уваги та пам'яті

Вихователь. Розпочинаємо готуватися до виконання домашнього завдання .Тому сподіваюсь, що працювати ви будете старанно, рахувати швидко, а мислити логічно.

- Щоб це справдилось, вашою супутницею протягом заняття повинна бути увага. Я допоможу вам її сконцентрувати.

- Візьміть картку із зображенням геометричних фігур і виконайте завдання (Діти виконують завдання на картках. )

 Робота у парах «Математичні пазли»  на розвиток уваги

ВПРАВА на розвиток пам'яті

Уважно розглянь всі малюнки. Запам’ятай їх. Назвіть їх.

 

Вихователь. Зверніть увагу на монітор і знайдіть зайве число. Обґрунтуйте свій вибір.(Одноцифрове число.)

(На моніторі демонструються двозначні (парні одноцифрові) числа, серед них картка з цифрою 7. Діти визначають, що зайвим є число 7. Ознакою для вибору можуть бути: одно-, двоцифрові, парні (непарні).)

Картку з цифрою 7 учитель прикріплює на демонстраційну дошку.

На що схожа цифра 7? Цифра 7 райдужним прапорцем нас вітає,

Сім кольорів веселки посилає.

- Запам'ятайте це число, воно сьогодні нам ще знадобиться

 Діти а ви знаєте що математика допомагає людям у вирішенні різних завдань. Зараз ми з вами спробуємо разом розмалювати зображення лисички. Та щоб знати кольори, якими можна малювати, треба обрахувати приклади.

Діти отримують кольорові картки із цифрами 

На моніторі демонструється розмальовка із прикладами, а діти обчислюючи їх, отримують колір, який використовується для розфарбовування

Вихователь. А чи помітили ви яка остання цифра на розмальовці? Мабуть, це не випадково! Самі сімки! Цікаво, а чи помітите ви зв'язок між числом сім та ілюстрацією на моніторі?

(На моніторі «Білосніжка».)

- Сьогодні я зустріла гномів, вони заблукали і не можуть знайти дорогу до хатинки у якій живе Білосніжка. Щоб дістатися до дому гномикам треба виконати ряд завдань. Пропоную вам допомогти гномам і разом з ними сумлінно підготуватися до виконання домашнього завдання.

ІІ. Основна частина

Вихователь. На уроці математики  ви навчилися розв’язувати приклади. І це допоможе вам у слідуючому завданні.

     Коли семеро гномів зустріли мене, вони почали наввипередки розповідати безліч лісових новин і про те що в їхньому лісі поселилися Смішарики, які хочуть порахувати, скільки ж лісових мешканців проживає в цьому чарівному лісі. Не довго думаючи, гноми побігли їм на допомогу. Давайте і ми їм допоможемо!

(Учні працюють за допомогою презентації  по прийому «Багато мишей» )

 Вихователь. Молодці! А от гноми були неуважні і не правильно підібрали малюнки до виразів, коли виконували завдання. Допоможемо їм?. (Використовується сервіс LearningApps.org)

 

Гра «Математичний футбол»( 2 команди, хто швидше?)

(Діти отримають картки у формі футбольного м'яча з написаними прикладами. На дошці прикріплено зображення воріт, на яких написано відповіді. Учням потрібно свій м’яч прикріпити біля воріт із числом, що є значенням виразів. Гру можна провести як змагання.)

 

Молодці! Допомогли ми з вами гномам у футбол пограти, полічити, виконайте тепер своє перше завдання з домашньої роботи.

Самостійна робота

  • Самостійне виконання прикладів на картках
  • Взаємоперевірка «Ти-мені, я-тобі»

 Вихователь. Настав час відпочити з гномами-близнюками. Фізкультхвилинка допоможе вам розслабитись.

ВІДЕО

Робота над задачами

Вихователь. Хитрі гноми вже зрозуміли, що ви дітки розумні, тому не хочуть вони самостійно розв'язувати задачі і вирушили з ними до вас.

Самостійна робота

Вихователь. А зараз настав час розв'язати задачу самостійно.

Самостійне виконання задачі на картках

Пальчикова гімнастика

На зеленому лужку,

Плигав зайчик в кожушку.

Подув вітер із дощем,        

Заховався під кущем.

Зайцю барабан дали,

Він застукав: "Раз-два-три"!

Аналіз задачі

Підсумки

Рефлексія:  Торбинка емоцій

Вихователь. Мені сумно, але казка завершується. Гноми були раді зустрічі з вами. А я радію, що ви активно працювали.

Молодці! Бажаю вам успіху! Заняття завершено.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
16 січня
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку