Розробка сценарію на тему:" «Серце вчителя - чарівний світ бажань і неповторних мелодій»

Про матеріал

Святкова музикально - розважальна програма до Дня вчителя. Інсценізації музичних та віршованих творів. Нагороди та вручення памяток акдміністрації закладу, а також гарні слова вдячності для сіячів вічного та мудрого.

Перегляд файлу

День вчителя               

«Серце вчителя - чарівний світ бажань і неповторних мелодій»

 (вчителі займають почесні місця )

 

Пісня на мотив «Трава у дома»

Поглянь в ілюмінатори,

поглянь в ілюмінатори.

Планети дружно стали в один ряд,

Їх назви дивовижні,

А жителі незвичні, всі, як один, з’явились на парад.

На свято День учителя,

зібралася у залі цій одна велика дружня сім’я,

яка в своїй галактиці,

шкільній своїй галактиці

нові зірки запалює щодня.

Приспів. І сняться вам не Мальта, не Канари,

                          Не Крим у оксамитовий сезон.

                          Так хочеться, щоб ви усі відчули

                          Сьогодні справжнє свято, а не сон.

     Заходять: Доля, Ангел, Мрія, Надія,

Любов, Краса, Побажання.

Доля: Це я – рідна ваша учительська доля.

Чвалаю за вами усюди поволі.

Стомилась я дуже за вами встигати,

Немає спокою ні в будні ні в свята.

Пишу я конспекти, у зошитах вся,

Ще й пораю вдома мале порося.

Сиджу я у школі нашій,

А вдома нема вареної каші.

Коли ж працюватиму тихо, поволі?

Таке мені щастя - учительській долі.

 

Ангел: Учительський ангел -  моя спеціальність,

Не дуже-то втішна буває реальність…

В день свята, Всевишнього стану благати,

Щоб дав вчителям він достойну зарплату.

Бо то не для неї – городи і хлів.

Хіба ж не почує Господь моїх слів?

 

Мрія: Учительська мрія - звичайна для вас:

Щоб школа красива, просторий щоб клас,

Учнів багато вступило до нас.

І все щоб блищало у школі тій,

І вчитель підручник дає геть усім.

А ще телевізор, комп’ютер у клас,

Новітні програми – це теж, все для вас.

Прекрасно, коли з вами я, ваша мрія.

Повірте, здійснити себе я зумію,

Бажаю вам всім не втрачати мене,

І ваша надія вже вас не мине.

 

Надія: Кажуть, остання вмирає надія.

Жива я, жива, помирати не смію.

Квітуча я в вас. Я завжди буду поряд,

Ніколи не зраджу ні вас, а ні школу.

Лишайтесь з надією в серці завжди.

То разом спасемо любов від біди.

 

Любов: Ох, важко мені з вчителями бува,

Коли не прийду, а в них часу нема.

То пише конспекти, то книжку читає.

І з тих книжечок про любов тільки знає,

Кохані мої,озирніться довкола.

Не буде любові не буде нікого:

Ні долі, ні мрії, надія помре.

Красива любов, а як буде краса,

То світ ми врятуєм від болю і зла.

 

Краса: Мені з вами добре, вітаю зі святом,

Мене ви вбачаєте часто й багато.

Красиві в вас душі, обличчя натхненні,

Учитель – красиве, почесне імення.

Прийміть же вітання, учителі,

І знайте – лишили ви слід на землі.

 

Побажання:   Тепер вже останнє слово моє,

Бо я – побажання – для вас головне.

Хай доля учительська красивою буде,

А школа хай рідна про вас не забуде,

Рятує хай ангел – спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Хай ваша надія вам живить серця,

Натхнення і творчість дає без кінця.

Не зникне хай віра в казки й чудеса,

Хай будуть із вами любов і краса

 

Учень 1Осінь... Золота пора... Скільки приємного, таємничого, цікавого вона несе з собою.  І, мабуть, немає такого художника, який би не оспівав осінь на полотні.

Учень 2

Жовкне, опадає листя. Воно, злітаючи з дерев, перетворюється на нескінчений жовтогарячий дощ, який наче наспівує свою коротеньку пісню про Мудрість, Турботу, Ласку, Любов вчителя, яка вогником Віри, Надії та Любові завжди живе в серцях вдячних учнів.

Учень 3

Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній учитель?

 Справжній учитель - той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.

Учень 4

Справжній учитель - ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить - прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!

Учень 5

У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, митець – у своїх творах, а вчитель – у думках і справах учнів.

(На фоні інструментальної мелодії учні підходять до вчителів)

1 - Шановний учитель, зізнайтеся чесно: чому Ви стали вчителем?

Напевно, надходячи в педагогічний, Ви відповідали щось наївно-абстрактне, на зразок «тому, що люблю математику», «тому, що обожнюю дітей», «тому, що хочу показати, як правильно навчати» тощо.

2 - Навряд чи тоді Ви усвідомили всю міру відповідальності перед людством, яку добровільно взяли на себе. Це розуміння приходить з роками.

3 - Карапуз з величезним букетом гладіолусів боязко простягає Вам долоньку і озирається на маму. Він довірив Вам свою майбутню життя і долю. Тепер Ви для нього «ще мама» (пам'ятаєте, що так чудово назвав першу вчительку Платонов А.?) хіба можна не виправдати цю довіру?

4 - Ваша випускниця, подорослішала і погарнішала за один день, плаче, прощаючись зі школою. Вона віднесе у велике життя не тільки ті знання, які ВИ дали їй, не тільки Ваші помилки, і сумніви, але і Вашу інтонацію голосу, звичкою поправляти волосся і манеру одягатися.

5 - А ось на порозі Вашого будинку варто немолодий бородатий чоловік. Ви не відразу дізнаєтеся свого колишнього учня,- адже минуло стільки років! А у нього біда! Він прийшов за порадою і допомогою до Вас - до кого ж іще.

6 - Та скільки разів, зізнайтеся, Ви хотіли все кинути. Ці нескінченні зошити, ці ненавчені телепні, ці вибагливі батьки, ця вічна нестача грошей і позбавлені, уваги власні діти!

7 - Але якась сила знову і знову змушує Вас відкривати двері в клас: «Здрастуйте! Сідайте» А повернувшись додому, Ви знаходите у поштовій скриньці листівку: «Дорога.... Вітаю Вас... Я вас дуже люблю... ваш учень...» І у Вас знову виростають крила.

( Звучить музика)

1 – Отож, Вам, хто вчить відрізняти погане від хорошого, правду від неправди!

2 - Вам, хто завжди нам допомагає, радить, радить, переконує!

3 - Вам, добрим і суворим, терплячим і дбайливим!

Всі разом: Присвячується !

Ода вчителю

Блаженний день, коли зробив ти вибір

Служінню дітям присвятить себе:

Нагодувати їх духовним хлібом,

Зерно в душі посіяти святе.

Хто сіє і хто жне — радіти будуть разом,

Але без сіячів не буде зовсім жнив.

І вивчена з дітьми одна біблійна фраза

У їх житті багато зробить див.

Підручники, конспекти і малюнки,

Журнали, списки, бесіди, батьки,

Проблеми, навантаження, стосунки,

Сміливі мрії й перші помилки —

Учительським все серцем пережито

У мріях, у думках, у почуттях

І Господу розказано в молитвах,

І все це стало напрямом життя.

Дитяче серце — у твоїх долонях,

Допитливе, відкрите і просте,

Тобі довірив Бог його наповнить

Святим зерном, що згодом проросте.

І стане нивою зеленою з роками,

І принесе багатий урожай!

Ти сій і там, де не земля, а камінь,

Сій щедро і тоді, коли буває жаль.

Твої усі недоспанії ночі —

Це кожної дитини майбуття.

Коли на тебе схожим бути хтось захоче —

Ти недарма прожив своє життя.

Якщо ти ще не бачиш результатів,

То май тверду у серці віру в те,

Що Бог завжди буде благословляти

Усе те добре, що посіяв ти в дітей.

Живи, як вчиш, учи, як Боже Слово,

Люби свій труд, як найцінніший дар,

Ти для дітей — як зірка світанкова,

Вони для тебе — як святий нектар.

Ти особливий трудівник у Бога,

Ти вибраний із тисячі один,

Щоб показати дітям ту дорогу,

Яка веде в Новий Єрусалим.

І ти не маєш права не радіти,

Не бути вдячним Богу без кінця,

Що присвятив себе служінню дітям

Єдиного Небесного Отця.

 

  (Діти співають на мотив пісні «Наша служба и опасна и трудна» із кінофільму «Слідство ведуть знавці»).

Ви забудьте про журнали хоч на мить,

Поки пісня ця окрилено дзвенить,

Поки свято нас тримає у своїм

Радіснім полоні,

Ми для вас, шановні наші вчителі,

Принесемо із далекої землі

Сонце на долоні.

II.

Ви не вірте, що підкорять вас роки,

А частіше усміхайтесь залюбки,

І фортуна подарує вам джек-пот,

І душа розквітне,

І весела безтурботна дітвора

Прокричить для вас гучне: «Гіп-гіп ура!» -

Щиро і привітно.

III.

Ви розкрийте свої радісні серця,

Бо удача педагогам до лиця,

І тоді на добру сотню щасних літ

Долю приголубим,

Проспіваємо натхненно світлий гімн

І повторимо ще раз для вчителів:

«Ми вас дуже любим!»

 

 Учень 3

Так-то воно так, та чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які понесли б їх у далекі Світи Бажань, налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі почуття подарували б святковий настрій?

 

Учень 4

Скільки людина живе, стільки вона мріє і прагне чогось. Пригадується, як солодко в дитинстві мріялося про нову іграшку, потім про нову ляльку, велосипед. А тепер стільки всього хочеться. А про що мрієте ви? Між іншим, мудрі люди кажуть, чим більше мрієш, тим більшого досягнеш. Але досягнеш тільки тоді, коли почнеш втілювати свої мрії в життя.

 

 ( номер __________клас)

 

 

 

 

 

 

 

Учень 1

Про директора кажуть, що він завжди йде попереду часу і весь колектив школи веде за собою. Директор робить усе, щоб у школі панували взаєморозуміння дітей, батьків. Учителів, досконалість і високий професіоналізм, гуманність і справедливість. Шановні педагоги! З нагоди професійного свята вас вітає завідувач філії нашого ліцею Ольга Анатоліївна Бабчук.

 Учень 2.

А зараз ми би хотіли вручити Вам ось таку пам’ятку .

Нехай висить вона на почесному місті в вашому кабінеті

Отже..

 Пам’ятка завідувачу філії

1. Завідувач правий.

2. Завідувач завжди правий.

3. Завідувач не спить – він відпочиває.

4. Завідувач не їсть – він набирається сил.

5. Завідувач не запізнюється – він затримується на діловій зустрічі.

6. Завідувач не п’є – він дегустує.

7. Завідувач не читає в робочий час газет та журналів – він збирає необхідну інформацію.

8. Завідувач ніколи не припускається помилок – їх роблять підлеглі.

9 До кабінету завідувача можна увійти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету лише з ідеями завідувача.

 

 Учень 3.  Також ми хочемо вручити пам'ятку нашому завучу філії Оксані Миколаївні Малінович

 

Пам’ятка завучу філії.

1. Кожному вчителю видати номер на бірочці.

2. Прослідкувати, щоб після уроків бірочка з номером висіла на щитку.

3. В учительській від свого столу до столів провести сигналізацію з кодом, який би відповідав індивідуальному номеру вчителя.

4. Встановити пульт із червоною кнопкою, яка буде реагувати тільки на дотик вашого пальця.

5. Коли вчитель де б він не був, почує сигнал – кидає все і біжить в учительську, щоб дізнатись про заміну.

6. Запам’ятати дату народження кожного вчителя, щоб не турбувати його на першому уроці.

7. Менше змінювати розклад. Бо після «вікон» і «дверей» може у декого вийти «шах» і «мат».

8. Бути уважним до прохання вчителів і вимог учнів. 


Учень 4.  А тепер любі вчителі ми вручаємо кожному з вас пам'ятку вчителя.

 

 

Пам’ятка вчителю.

1. Бути спокійним і врівноваженим, життєрадісним і привітним.

2. Мати свій індивідуальний стиль і старатися, щоб один урок був не схожий на інший, щоб не було стандарту.

3. Виробляти красивий голос, не «бубніти» собі «під носа».

4. Підтримувати свій фізичний стан на належному рівні, щоб до класу «влітати», а не заходити, човгаючи ногами.

5. Не заходити в школу, коли двері перекриті шваброю.

6. Одягатися красиво і модно, якщо є можливість, а нема – учні допоможуть.

7. Не приходити голодним на роботу, щоб потім не бігати коридорами школи з булочками та печивом в руках.

8. Проводити контрольні роботи в цікавій формі: під музику або за чашкою кави.

9. Дозволяти робити шпаргалки, але не давати ними користуватися, бо це шкідливо впливає на зір учня.

10. Не записувати постійно одних і тих же учнів, бо інші також чекають своєї черги.

11. Із – за дрібниці не телефонувати батькам, щоб у вас не боліло серце.

12. Посміхатись, радіти, передавати учням позитивні емоції, бо всі учні вас люблять і поважають.

 

Учень 5. Повірте, що в наших маленьких серцях є багато тепла. І ми обов’язково віддамо його Вам, наші любі вчителі. І сьогодні, і завтра, і через багато років.

( номер __________клас)

Учень ПОЧАТКІВЦЯМ

Як написати слово МАМА 
Вчать початківці по програмі. 
То наші перші вчителі, 
До них приходим ще малі, 
Навчають як сидіти треба, 
Дивитись в книжку, не на небо, 
Як гарно руку піднімати 
І реченням відповідати. 
Буває їм із нами жарко, 
Бо вчать писати без помарки. 
Буває холод обіймає, 
Коли неправильно читаєм.
Повинні нам ви все простити, 
Бо поки що ми лише діти. 
Буває тяжко дуже з нами 
Не тільки вам, а й нашим мамам. 
А найприємніше для нас, 
Що і перший, й другий клас, 
Як не писали б й не читали, 
Нас не оцінюють у балах.

РАЗОМ
Подякувати хочем Вам — 
Першим у школі вчителям.

Учень 2.Учителям української мови

Як вживати кличну форму, 
Щоб були ми завжди в нормі, 
Відміняти дієслово 
В нашій рідній давній мові, 
Вчать філологи завзято. 
Ох, роботи в них багато! 
Прозу й поетичні твори 
Вітчизняних авторів 
Ми вивчаєм на уроках, 
Пробуєм творить самі. 
Ой багата наша мова, 
Має дивнії дива, 
Скільки значень має слово, 
Як його хто промовля... 
Дуже важко вчителям 
Наші твори оцінити, 
А ще важче, мабуть, їм 
Нас примусити щось вчити.

 

Учень 3. Учителям математики

Хто придумав ті рівняння,
Графіки і порівняння,
Кулі, конуси, об'єми,
Тільки зайві нам проблеми.
Співчуваєм вчителям-математикам.
Тих страшенних формул романтикам.
Серед інтегралів блукаємо,
І для чогось первісні шукаємо.
Хоч би хтось пожалів нас із древніх,
І не написав теореми.
Може Піфагор, може Фалес,
Ну для чого теореми ці здались.
Полічили б ми й так — калькулятором,
Що заробим, а що вже потратили.
Розв'язали б ви за нас ті задачі, 
Як були б ми за це вам всі вдячні. 
Учні є серед нас — їх шануємо, 
Що списати в них задачі плануємо, 
Бо вони якось в них орієнтуються, 
І знаходять те, що пропонується.

 

Учень 4. Вчителям англійської мови

«Хелоу», «бонжур» ми раді чути, 
Хоч трішки іноземцями побути, 
І, «мейбі», вивчили урок, 
«Ай хоуп», буде вже дзвінок. 
А як читати «мейд» чи «маде», 
На етикетках шоколаду, 
Вчать «іноземці»-вчителі, 
Із нами клопоти малі. 
Бо часто вживані слова, 
Як скажем «мані» — то грошва, 
А «гуд» — то добре, «бед» — погано, 
І «найт» — то ніч, а «монінг» — ранок, 
«Хелоу» — привіт, «гудбай» — прощай, 
«Рімембе» — значить «пам'ятай», 
Відклались в нас у голові, 
Вживаєм часто їх самі. 
А решту вчити важко нас: 
Минулий і майбутній час, 
Всі дивні форми дієслова. 
Тяжка та іноземна мова. 
Терпіння вам бажаєм з нами, 
Хай не минає із роками 
Здоров'я і весела вдача, 
І зустрічає вас удача. 

 

Учень 5. Учителям історії

Від пращурів до наших днів, 
З усіх минулих вже віків 
Історики події всі вивчають 
І нас учити заставлять. 
Хто і коли, кого завоював, 
Права й свободи мужньо захищав, 
Кому вдалося збудувать державу 
Хто ніс крізь біль народну справу. 
Хто зрадив принципам людської доброти, 
Хто піднімав з руїн світи. 
Ніхто навік не буде позабутий. 
Хто через справи власні є почутий. 
Нас бути вдячними навчають вчителі 
Тим давнім предкам, що вже в інший світ пішли. 
Наставникам подякуємо щиро, 
І мрієм, що майбутнє буде мирним. 

 

 

Учень 6. Учителям світової літератури

Хоч не їздили далеко,

Світ вивчали дуже легко.

З книжкою без перепон

Мандрували за кордон.

За поезію ліричну,

І за прозу романтичну

Вам спасибі каже наш

Дружний і веселий клас.

 

Учень 7. Учителям інформатики

Вчили нас у Інтернеті

Не потрапити в тенета.

Всі програми, файли, папки –

Все у нас тепер в порядку.

За науку і знання

 Вам подяка неземна.

Ще не раз ми вас згадаєм,

Тож листа вам надсилаєм!

 

Учень 8. Учителю географії

Від Європи до Канади, 
Ми мандруємо по карті, 
Іноді ми й заблукаєм, 
Але впевнені, ми знаєм,
Що врятують вчителі, 
В них знань запаси чималі. 
Щедро діляться із нами, 
Учнями-мучениками. 
Допоможуть нам знайти 
Гори й витоки ріки, 
І пустелі, й болота, 
Й в них робота не проста, 
Карти контурні збирати, 
Потім їх перевіряти, 
Знати нафту де знайшли, 
Де лежать вічні сніги. 
Вам, географам, хвала, 
Мудра в вас є голова, 
Бо запам'ятати все це, 
Не під силу нам до речі.

 

Учень 9. Вчителю біології

Від амеби до людини, 
Вивчим нерви і клітини, 
Рід, сім'ю, родину, клас, 
Біологи мучать нас. 
Еволюція життя — 
Ця наука не проста, 
Та цікаво щохвилини, 
Бо уроки — то новини. 
Розкривають нам секрети 
Про тварин Землі-планети. 
Може вам всім легко здатись 
В наших знаннях розібратись, 
То не просто — вчитель знає, 
Той, хто біології навчає.

 

Учень 10. Вчителю хімії

Знаєм формулу води, 
Хтось ще й соди може знає, 
Але решту знати все, 
Мабуть, цього не буває. 
Хімія — складна наука, 
Але формули вчимо, 
Хоч буває на уроках 
Як не знаєм — мовчимо. 
Як зробити динаміт, 
Як очистити наліт, 
Що таке оксид, кислоти, 
Луг, бродіння — це висоти 
Знань, до них не всім дійти, 
Вчителю! Нам помогти 
В силі Ви, аби б хотіли, 
Й списування допустили. 

 

Учень 11. Учителям фізичної культури

Руки вгору! Руки в боки!

Йдуть улюблені уроки.

Поганяти, пострибати,

Вміти добре в шахи грати.

Хто не любить фізкультуру?

Кожен дбає про фігуру.

Силу м`язів, спритність рук –

Все це нам дає фізрук.

Тож  сьогодні від усіх

Ви прийміть фізкульт-привіт.

 

Учень 12. Вчителю музики

Ще один предмет у школі 
Не залишить нас байдужим, 
Та на нього треба, друзі, 
Слух і горло мати дуже. 
Бах, Бетховен і Сальєрі, 
Пісні давні і прем 'єри. 
Є в нас тенори й альти, 
Та до Баскова — рости...

 

 Учень 13.  Вчителям фізики

Хто у школі загадковий , хоч усе на світі знає,

Але завжди нас дивує і про дивну річ питає.

Де індукція магніта і куди її поклали.

Поки досліди робили, все магнітне поле вкрали.

Зичим їм експерементів щоуроку вдалих лише,

Не жаліймо компліментів всім, хто фізикою дише.

 

«Не вешать нос, гардемарины»

Усе в житті початок має,

На жаль, все має і фінал,

Ми намагалися сьогодні

Вас піднести на п’єдестал.

Адже ви всі пошани варті

І хай там крутиться земля

Всі, хто хоч раз сидів за партою,

Сьогодні заздрять щиро вам

Приспів

Почесно бути вчителями,

Бо це не хобі – стиль життя.

Ви нам даруєте серця,

Це відчуваємо з роками.

Почесно бути вчителями

Бо це не хобі – стиль життя

Які ж бо треба мать серця,

щоби усіх нас зігрівали.

 

На цьому наша програма завершується, до нових зустрічей!!!

 

 

 

docx
Додано
8 жовтня 2018
Переглядів
944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку