Розробка сценарію програмного проекту у середовищі Scratch

Про матеріал
Розробка сценарію програмного проекту у середовищі Scratch. Розробка гри "Пінг-понг". Допомога учням та батькам з розробкою проектів в середовищі Scratch. Пригадаємо що таке алгоритм, хто такий виконавець, як виглядає головне вікно Scratch.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розробка сценарію програмного проекту у середовищі Scratch6 клас. Розробила: Ларіонова Наталія Володимирівна

Номер слайду 2

Пригадаємо:

Номер слайду 3

Дізнаємося:

Номер слайду 4

Скретч (Scratch) – нова мова та візуальне середовище об‘єктно – орієнтованого програмування, яка дозволяє легко створювати власні проекти: анімаційні та інтерактивні історії, ігри, моделі та розміщувати їх в мережі Інтернет. Що таке Scratch ?

Номер слайду 5

Головне вікно Scratch

Номер слайду 6

Головне вікно Scratch. Виконавець. Сцена. Список виконавців. Запустити/Зупинити скрипт. Область скриптів. Блоки команд. Категорії команд. Головне меню. Панель інструментів

Номер слайду 7

Спрайт — це виконавець Scratch, що пов'язаний із зображеннямм, набором змінних і скриптів, які визначають його поведінку. Виконавці та їх образиІнших виконавців можна долучати:з бібліотеки Scratch;з мережі (локальної чи глобальної);як об'єкти, створені в інших графічних програмахяк об'єкти, створені у графічому редакторі, вбудованому у Scratch.rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Номер слайду 8

Для обраного спрайту можуть бути застосовані різні блоки-команди, які перетягують з палітри блоків у область скриптів. Категорії команд. У таблиці нижче показані категорії команд: Скрипт (сценарій) — послідовність дій, які слід виконати Рудому коту або іншим виконавцям. Скрипт збирається з різнокольорових блоків (цеглинок, команд).

Номер слайду 9

Види алгоритмів. Алгоритм – це запис скінченої послідовності вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати для досягнення певної мети. Форми подання алгоритмів:– словесна;– графічна;– комп’ютерна програма. Залежно від порядку виконання команд алгоритми поділяють на три типи:– лінійні алгоритми (слідування);– алгоритми з розгалуженням;– алгоритми з повторенням (цикл).rrrrr

Номер слайду 10

Види алгоритмів. Лінійний алгоритм (слідування)Алгоритм з розгалуженням. Алгоритм з повторенням (цикл)

Номер слайду 11

Команди розгалуження. Повна умова. Скорочена умова

Номер слайду 12

Команди циклу

Номер слайду 13

Проект гри «Пінг-понг»

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Домашне завдання: Доробити презентацію по мотивам казки «Колобок»Створити гру «Пінг-понг»Виконати завдання на сайті Code.org. Для цього вам треба перейти за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1w31f. XMGjlrzh. Ktf. Bt-Pe. E8 XFpu. IHMDUh?usp=sharing Обрати свій клас та вирушити за посиланням, який вказано у документі. Виконати усі завдання на сайті.

Номер слайду 16

Для створення презентації використовувала такі ресурси. Підручник «Інформатика 6 клас», автор Й. Я. Ривкінд. Навчальний посібник «Алгоритмізація і програмування», автор В. Д. Руденко. Онлайн-школа програмування для дітей та підлітків Itgen.io4. Онлайн-школа Code.org.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додано
21 березня 2020
Переглядів
7070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку