Індивідуальний план роботи
під час карантину з 10.03 – 03.04 вчителя інформатики
Костенюк Анастасії Василівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
1. |
10.03 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-го,7- 8-го, 9-го,10-го класів, та розміщення їх на сайті школи. 2.Консультації з батьками на учнями з питань дистанційного навчання. 3. Тема:“Абсолютні, відносні, мішані посилання на комірки та діапазони комірок. “ - 8 клас. 4.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з інформатики 5.Онлайн консультації з учнями 9-го класу. 6. Тема:“Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних. “ -7 клас. |
Інтернет ресурс
Мобільний зв'язок . Освітня платформа «На Урок»
|
2. |
12.03 |
1.Робота зі шкільною документацією. ( шкільні журнали) 2.Онлайн консультації з учнями 10 класу. 3.Розробка тестів для учнів 8-9-го класів. 4.Складання завдань для учнів 9-го класу. Тема: „Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.“ 5.Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» |
Мобільний зв'язок
Освітня платформа «На Урок» Освітня платформа ‘’Освіта’’ |
3. |
16.03 |
1. Робота над власним блогом. 2. Пошук матеріалів по темі:’’ Абсолютні, відносні, мішані посилання на комірки та діапазони комірок. “ - 8 клас. 3. Онлайн консультації з учнями 8-го класу. 4. Онлайн консультації з учнями 7-го класу. 5.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу. 6.Онлайн консультації з учнями 6-го класу. |
Інтернет ресурси.
Мобільний зв'язок
Освітня платформа «На Урок» |
4. |
17.03 |
1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 7-го класу. Тема: „ Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч..“ 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 9-го класу. Тема: „Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»..“ 4.Створення презентації для учнів 10-го класу «Основи теорії дизану.» 5. Онлайн консультації з учнями 8 класу.
|
Освітня платформа «На Урок»
Освітня платформа «На Урок»
Інтернет ресурси.
|
5. |
19.03 |
1. Онлайн консультації з учнями 10-го класу. 2. Онлайн консультація з учнями 9-го класу 3.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. 4. Створення презентації для учнів 9-го класу «Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації». 5.Перевірка робіт учнів 7-го класу. |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
|
6. |
23.03 |
1. Опрацювання фахової літератури. 2.Робота зі шкільною документацією. 3. Упорядкування папки самоосвіти. 5. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину.» |
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
7. |
24.03 |
1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 2. Підготовка до годин спілкування. 3.Розробка тестових завдань для учнів 10-го класу. 4. Створення презентації для учнів 9-го класу «Розв’язування компетентнісних задач».
|
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
8. |
26.03 |
1. Розробка та виготовлення флеш карток для учнів 6-го класу. 2. Створення презентації для учнів 7-го класу. 3. Розробка бінарного уроку для 9-го класу по темі: «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання». |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
|
9. |
20.03 |
1.Виготовлення роздаткового матеріалу. 2.Розробка та виготовлення флеш карток для учнів 6-го класу. 3. Опрацювання фахової літератури. 4.Участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів у роботі з учнями. |
Освітня платформа «На Урок» |
10. |
23.03 |
1. Розробка уроку для 8-го класу. 2. Опрацювання фахової літератури. 3.Робота зі шкільною документацією. |
Інтернет ресурс |
11. |
24.03
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-го,7-го 8-го9-го,10-го класів, та розміщення їх на сайт школи. 2.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. 3.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з інформатики.
|
Інтернет ресурси.
Мобільний зв'язок
Інтернет ресурси.
|
12. |
26.03 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2.Розробка тестів для учнів 8-го класу. 3.Складання завдань для учнів 10-го класу. 4.Онлайн консультації з учнями 9-го класу. |
|
13. |
30.04 |
1. Робота над власним блогом. 2. Робота над сайтом школи. 3. Онлайн консультації з учнями 8-го класу. 4. Онлайн консультації з учнями 9-го класу. |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
|
14. |
31.03 |
1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 8-го класу. Тема: «Deutsche Städte» 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів. 4. Онлайн консультації з учнями. |
Освітня платформа «На Урок»
Освітня платформа «Освіта» |
15. |
02.04 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Онлайн консультації з учнями. 3.Розмноження додаткового матеріалу. 4.Складання інтерактивних тестів для учнів 10-го класу. 5. Перевірка робіт учнів 6-го, 8-го,9-го класів. |
Інтернет ресурси.
Освітня платформа «На Урок» |