Індивідуальний план роботи під час карантину з 10.03 – 03.04 вчителя інформатики

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину з 10.03 – 03.04 вчителя інформатики Індивідуальний план роботи під час карантину з 10.03 – 03.04 вчителя інформатики
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину з 10.03 – 03.04 вчителя інформатики

                                                  Костенюк Анастасії Василівни

п/п 

Дата

Зміст роботи

Примітка

1.

10.03

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-го,7- 8-го, 9-го,10-го класів, та розміщення їх на сайті школи.

2.Консультації з батьками на учнями з питань      дистанційного навчання.

3. Тема:Абсолютні, відносні, мішані посилання на комірки та діапазони комірок. - 8 клас. 

4.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з інформатики

5.Онлайн консультації з учнями 9-го класу.

6. Тема:Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних. -7 клас. 

Інтернет ресурс

 

 

Мобільний зв'язок .

Освітня платформа «На Урок»

 

2.

12.03

1.Робота зі шкільною  документацією.

( шкільні журнали)

2.Онлайн консультації з учнями 10 класу.

3.Розробка тестів для учнів 8-9-го класів.

4.Складання  завдань для учнів 9-го класу. Тема: Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.

5.Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

 

 

Мобільний зв'язок

 

Освітня платформа «На Урок»

Освітня платформа

‘’Освіта’’

3.

16.03

1. Робота над власним блогом.

2. Пошук матеріалів по темі:’’ Абсолютні, відносні, мішані посилання на комірки та діапазони комірок. - 8 клас. 

3. Онлайн консультації з учнями 8-го класу.

4. Онлайн консультації з учнями 7-го класу.

5.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу.

6.Онлайн консультації з учнями 6-го класу.

 

 

Інтернет ресурси.

 

Мобільний зв'язок

 

 

 

Освітня платформа «На Урок»

4.

17.03

1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 7-го класу. Тема: „ Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч..“

2. Опрацювання фахової літератури.

3. Складання інтерактивних тестів для учнів 9-го класу. Тема: Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»..“

4.Створення презентації для учнів 10-го класу «Основи теорії дизану.»

 5. Онлайн консультації з учнями 8 класу. 

 

 

Освітня платформа «На Урок»

 

 

 

Освітня платформа «На Урок»

 

Інтернет ресурси.

 

 

5.

19.03

1. Онлайн консультації з учнями 10-го класу.

2. Онлайн консультація з учнями 9-го класу

3.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання.

4. Створення презентації для учнів 9-го класу «Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації».

5.Перевірка робіт учнів 7-го класу.

Інтернет ресурси.

 

 

 

Інтернет ресурси.

 

Інтернет ресурси.

 

6.

23.03

1. Опрацювання фахової літератури.

2.Робота зі шкільною  документацією.

3. Упорядкування папки самоосвіти.

5. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину.»

 

 

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

7.

24.03

1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання.

2. Підготовка до годин спілкування.

3.Розробка тестових завдань для учнів 10-го класу.

4. Створення презентації для учнів 9-го класу «Розв’язування компетентнісних задач».

 

Інтернет ресурси.

 

 

Інтернет ресурси.

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

8.

26.03

 1. Розробка та виготовлення флеш карток для учнів

6-го класу.

2. Створення презентації для учнів 7-го класу. 

3. Розробка  бінарного уроку для 9-го  класу по темі: «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання».

Інтернет ресурси.

 

 

Інтернет ресурси.

 

 

9.

20.03

1.Виготовлення роздаткового матеріалу.

2.Розробка та виготовлення флеш карток для учнів 6-го класу.

3. Опрацювання фахової літератури.

4.Участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів у роботі з учнями.

 

 

Освітня платформа «На Урок»

10.

23.03

1. Розробка уроку для 8-го класу. 

2. Опрацювання фахової літератури.

3.Робота зі шкільною  документацією.

Інтернет ресурс

11.

24.03

 

 

 

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-го,7-го 8-го9-го,10-го  класів, та розміщення їх на сайт школи.

2.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.

3.Опрацювання методичних рекомендацій  МУ  щодо організації дистанційного навчання з інформатики.

 

Інтернет ресурси.

 

Мобільний зв'язок

 

 

 

 

Інтернет ресурси.

 

12.

26.03

1. Робота зі шкільною документацією.

2.Розробка тестів для учнів 8-го класу.

3.Складання  завдань для учнів 10-го класу. 

4.Онлайн консультації з учнями 9-го класу.

 

 

13.

30.04

1. Робота над власним блогом.

2. Робота над сайтом школи.

3. Онлайн консультації з учнями 8-го класу.

4. Онлайн консультації з учнями 9-го класу. 

 

Інтернет ресурси.

 

 

 

Інтернет ресурси.

 

14.

31.03

1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 8-го класу. Тема: «Deutsche Städte»

2. Опрацювання фахової літератури.

3. Складання інтерактивних тестів. 

4. Онлайн консультації з учнями. 

Освітня платформа «На Урок»

 

 

Освітня платформа «Освіта»

15.

 02.04

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Онлайн консультації з учнями.

3.Розмноження додаткового матеріалу.

4.Складання інтерактивних тестів для учнів 10-го класу.

5. Перевірка робіт учнів 6-го, 8-го,9-го класів.

 

 

Інтернет ресурси.

 

 

 

Освітня платформа «На Урок»

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
21 березня 2020
Переглядів
1502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку