Цікава інформатика в ребусах

Про матеріал
Презентація може бути запропонована учням 7-9 класів на позакласному заході з інформатики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цікава інформатика в ребусах

Номер слайду 2

Автор першого електронного листа. Томлінсон

Номер слайду 3

Рей Томлінсон  — американський інженер і програміст. У 1971 році, працюючи в компанії BBN, створив програму SENDMSG для обміну повідомленнями між комп'ютерами. Перший лист складався із набору літер —QWERTYUIOP. Рей Томлінсон вперше використав значок «@» — «равлик» в електронній пошті щоб відокремити у поштовій адресі імена користувача і комп'ютера, коли він відправив повідомлення з одного ДЕК-10 (Digital Equipment Corporation) комп'ютера на інший ДЕК-10. Обидва комп'ютери були розміщені поруч один з одним. Він розробив систему електронних адрес для обміну поштовими повідомленнями в мережі ARPANet.

Номер слайду 4

Винахідник комп’ютерної мишіЕнгельбарт

Номер слайду 5

Першу комп'ютерну мишку представив Дуглас Енгельбарт зі Стенфордського дослідницького інституту на виставці інтерактивних пристроїв в Каліфорнії. Разом з групою колег 9 грудня 1968 року. він показав, як буде виглядати робота на персональному комп'ютері майбутнього. На презентації він не тільки набирав текст за допомогою звичної клавіатури, а й міг виділити і перемістити будь-яке слово на екрані за допомогою миші.

Номер слайду 6

«Батько» відомої комбінації Ctrl+Alt+Del. Бредлі

Номер слайду 7

Навесні 1981 го року в місті Бока-Ратон, штат Флорида, команда інженерів розробляла новий персональний комп'ютер для IBM - в числі інших, над проектом IBM під кодовою назвою «Acorn» трудився програміст Девід Бредлі. Усі роботи проводилися в поспіху, тому що прямі конкуренти, Apple і Radio. Shack, вже запустили у виробництво невеликі компактні моделі комп'ютерів. Однією з проблем, що виникли в ході роботи, була необхідність ручного перезапуску системи у разі якого-небудь програмного збою. На перезавантаження пристрою йшли дорогоцінні хвилини, як згадує Бредлі: "Іноді ми декілька днів тільки тим і займалися, що кожні п'ять хвилин перезавантажували машину". Одного разу Девіду прийшла в голову думка призначити поєднання клавіш, яким можна було б перезавантажити комп'ютер без тривалих тестів пам'яті. "Все було придумано приблизно за п'ять хвилин, ще десять пішло на втілення ідеї, а потім я повернувся до сотні інших справ, які необхідно було встигнути зробити". Поєднання саме цих трьох клавіш було вибране, щоб унеможливити їх випадкове натиснення. За словами програміста, він ніколи не думав, що поєднання Ctrl - Alt - Delete, створене виключно в утилітарних цілях, стане найпопулярнішою комбінацією клавіш у світі.

Номер слайду 8

Придумав першу обчислювальну техніку. Паскаль

Номер слайду 9

Перша людина, яка придумала першу цифрову обчислювальну машину, був Блез Паскаль. У 1642 році він представляє «паскалина» – перший механічний цифровий обчислювальний пристрій. Прототип пристрою підсумовував і рахував пятизначні десяткові числа. Паскаль виготовив понад десять таких обчислювачів, причому останні моделі оперували числами з вісьмома десятковими розрядами. З цього відкриття все і почалося … З тих часів було винайдено безліч механічних апаратів, що дозволяють проводити не дуже складні розрахунки. Основний прогрес спостерігався з кінця 19 ст., а пік припав на першу половину 20 ст. І ось, в 1938 році німецьким інженером Конрадом Цузе була створена більш складна перша механічна програмована машина Z1. На її основі в 1941 році ним же – перша обчислювальна машина Z3, має всі властивості сучасного комп’ютера.

Номер слайду 10

Людина, яка боїться комп’ютерів. Кіберофоб

Номер слайду 11

Кіберофоби - це люди, які бояться комп'ютерів.  Будь-який кіберофоб зі стажем назве 1997 одним з найстрашніших у своєму житті. Тоді комп'ютерна програма Deep Blue вперше обіграла чемпіона світу з шахів Гаррі Каспарова. У результаті матчу з Каспаровим Deep Thought отримала чималу популярність і перейшла під патронаж комп'ютерного гіганта IBM.

Номер слайду 12

Відомий в інформатиці символ. Собачка

Номер слайду 13

На думку американського вченого Бертольда Уллмана, історія знаку @ бере початок ще з середньовіччя, коли ченці — хранителі стародавніх знань і рукописів — перекладали й переписували трактати, зокрема, написані латиною. У латині вживається прислівник «ad», що в перекладі на сучасну англійську означає «at» («на», «в», «до») і вказує на приналежність, напрям і наближення. У шрифті, що використовувався ченцями, буква «d» мала невеликий «хвостик», що робило її схожою на вертикально віддзеркалену цифру «6». Так «ad» досить швидко перетворилося на @.Іменування знака в різних країна. Україна — равлик, слимак, песик, мавпочка, жабка, вухо. Сполучені Штати — кішка. Росія — собачка. Швеція — булочка з корицею.Ізраїль — «штрудель» (вир). Польща — мавпа, мавпячий хвіст, мавпяче вухо, скріпка. Данія, Норвегія, Швеція — «snabel-a» (А з рилом) або слонячий хобот (А з хоботом). Чехія, Словаччина — рольмопс (оселедець під маринадом). Туреччина — троянда. В'єтнам — «скарлючена A». Фінляндія — котячий хвіст, «спляча кішечка». Греція — макаронина. Угорщина — хробак, кліщ.

Номер слайду 14

Всесвітня павутина

Номер слайду 15

12 березня у 1989 року англійський фізик і інженер Тім Бернерс-Лі вперше представив ідею Всесвітньої павутини в Європейському центрі ядерних досліджений. З 1989 до 1991 рік Бернерс-Лі з колегами створили протокол передачі гіпертексту (Hypertext Transfer Protocol, HTTP) і мову розмітки веб-сторінок (Hypertext Markup Language, HTML). У 1990 році Тім Бернерс-Лі представив термін Всесвітня павутина і однойменний браузер.

pptx
Додав(-ла)
Ісаєнко Юлія
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
23 березня 2020
Переглядів
991
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку