Розробка серії уроків німецької мови для учнів 1 класу за темою "Кольори".

Про матеріал

Матеріал являє собою розробку двох уроків з німецької мови за темою "Кольори" для учнів 1 класу.

Цілями уроків є введення нових лексичних одиниць (назв кольорів gelb, blau, rot, grün); розвиток вміння вживати фразу Das ist der Papagei (наприклад).; навчання учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації у малих групах; стимулювання комунікативно-ігрової мотивації, розвиток здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу; виховання культури спілкування.

Перегляд файлу

Тема: Кольори

Цілі: ввести назви кольорів gelb, blau, rot, grün; розвивати вміння вживати фразу Das ist der Papagei (наприклад).; вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації у малих групах; стимулювати комунікативно-ігрову мотивацію, розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу; виховувати культуру спілкування.

Мовний матеріал: gelb, blau, rot, grün. Die Banane ist gelb. Der Löwe, das Elefant, der Papagei, das Nilpferd, die Banane, die Blume, die Biene

Обладання: флеш картки, кольорові олівці.

Хід уроку:

  1. Початок уроку
    1.        Привітання
    2.        Мовна зарядка

Вчитель клеїть флеш картки із зображення папуги, лева, слона, банана, квітки, бджілки та бегемота на дошку. Таку ж кількість учнів, як і карток, шикується біля дошки в шеренгу. Вчитель вказує на картку, один із учнів називає її іноземною мовою. Решта класу повторюють за ним. Якщо учень забув назву, він стає у кінці шеренги і пізніше робить спробу знову.

  1. Основна частина уроку
    1.        Представлення нового лексичного матеріалу

Використовуючи флеш картки із кольорами gelb, blau, rot, grün, вчитель презентує нову лексику: одну за одною називає і просить учнів повторити кожне слово. Потім в іншому порядку просить окремого учня назвати колір.

Додаткове завдання. Вчитель міняє порядок карток із зростанням темпу.

  1.        Аудіювання учнями діалогу із новим лексичним матеріалом
  • Вчитель розкладає картки із зображенням Петера, Катерини, Анне, банану, квітки червоного кольору, папуги зеленого кольору, просить учнів повторити дані назви. Вчитель передає короткий зміст діалогу: Діти розглядають предмети і називають їх колір.
  • Вчитель зачитує діалог.

Anne: Das ist der Papagei. Der Papagei ist grün.

Peter: Ja, stimmt.

Katerina: Das ist die Blume. Die Blume ist rot und grün.

Peter:Ja,  stimmt. Das ist die Banane. Die Banane ist gelb.

Вчитель переконується, чи учні зрозуміли, про що діалог з допомогою гриПерекладач”.

  • Вчитель прочитує діалог знову, учні повторюють кожну фразу окремо.
  • Учні об’єднуються в три групи. Кожна група проговорює слова свого героя. Далі цю роботу продовжує вчитель і два учні. Потім учні працюють у групах по троє. За бажанням учні презентують діалог у центрі класу.
    1.        Виконання завдання щодо розуміння учнями нових лексичних одиниць (роздатковий матеріал )
  • Вчитель зачитує фрази:

Das ist gelb.

Das ist blau.

Das ist grün und rot.

Учні вказують на роздатковому матеріалі те, що називає вчитель.

  • Учні знову слухають фрази і розфарбовують картинки.  Протягом розмальовування, вчитель читає речення знову і переконується, що діти зрозуміли їх правильно.
    1.        Застосування нових лексичних одиниць у мовленні

Вчитель просить учнів вказати на кожну картинку і  назвати колір: Das ist gelb..

  • Вчитель ходить по классу і говорить: Das ist blau. (gelb, grün, rot). Потім вчитель починає фразу, вказуючи на предмет, і просить учнів її закінчити: Das ist … .
  • Додаткове завдання. Вчитель просить учнів назвати колір одягу їх однокласників: Das ist blau. (gelb, grün, rot).

 

  1. Закінчення уроку. 

Вчитель розкладає зворотною стороною картки із кольорами на дошці, вказує на одну із них і пропонує учням вгадати, який це колір. Цю гру можна грати, поділивши клас на команди.

 

Тема: Кольори

Цілі: практикування вживання назв кольорів; вчити учнів мовленнєвої

взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах; розвивати

довготривалу і оперативну пам’ять, логічне мислення, здатність до

здогадки (ситуативної); сприяти соціалізації дітей у ході навчальної

мовленнєвої взаємодії в парах, малих групах.

Мовний матеріал: Das ist gelb und rot. Ist das (gelb)? Ja./Nein. Gelb, blau,

rot, grün, der Papagei ,die Banane ,die Blume , die Biene (повторення).

Обладнання: флешкартки із попередніх уроків, кольорові олівці, роздатковий

матеріал.

Хід уроку:

  1. Початок уроку.
    1.        Привітання
    2.        Мовна зарядка

Вчитель повторює з учнями з допомогою карток кольори, розклавши їх біля дошки. Далі вчитель просить учнів подивитись на картки і запам’ятати, де яка картка розміщена. Потім вчитель повертає картки, не змінюючи їх порядку, зворотною стороною. Учні повинні назвати відповідний колір по порядку.

  1. Основна частина уроку
    1.        Практикування у вживанні назв кольорів та предметів. Вивчення вірша.
  • Вчитель показує учням картку із зображенням папуги, запитує їх, які кольори вони бачать. Потім вказує на різні частини тіла папуги і просить учнів назвати відповідний колір.
  • Учні прослуховують вірш:

Das ist der Papagei!

Rot und gelb.

Das ist der Papagei!!

Grün und blau.

Rot, gelb, grün und blau.

Rot, gelb, grün und blau.

Під час повторного прослухування учні вказують на кольори, які вони чують.

  • Учні об’єднуються у дві групи. Перша група промовляє перший рядок вірша, інша група – наступний.
    1.        Виконання вправи на впізнавання назв кольорів (роздатковий матеріал )
  • Вчитель просить учнів подивитись на чотири м’ячі у роздатковому матеріалі. Учні називають колір кожного м’ячика і піднімають олівець відповідного кольору. Далі учні розфарбовують м’ячі (роздатковий матеріал). Вчитель проходить по класу, переконуючись, що учні розфарбовують правильними кольорами.
    1.        Ознайомлення учнів з новою граматичною структурою (роздатковий матеріал )
  • Учні розглядають роздатковий матеріал, називаючи зображення та їх кольори. Вчитель промовляє: das ist die Banane. Die Banane ist gelb. Вчитель вказує на картинку 1 і промовляє: Ist das gelb? Учні з допомогою вчителя дають відповідь Ja,. Учні хором дають відповіді на запитання, потім індивідуально. Вчитель щоразу відповідає: Ja, das ist gelb.
  • Вчитель вказує на картинку бджоли і запитує: Ist das grün? Учні з допомогою вчителя дають відповідь Nein. Клас повторює за вчителем, потім окремо кожна дитина. Вчитель щоразу відповідає: Nein, das ist gelb.

 

  1.        Прослухування нових граматичних конструкцій у мовленні
  • Вчитель зачитує речення із новими граматичними конструкціями. Учні отримують інструкцію вказувати на роздатковому матеріалі те, про що йде мова у реченнях та давати відповідь Ja або Nein:

Das ist die Banane. Ist das gelb? (PAUSE) Ja.

Das ist die Blume. Ist das rot? (PAUSE) Ja

Das ist die Biene. Ist das grün? (PAUSE) Nein.

Das ist die Blume. Ist das blau? (PAUSE) Nein.

  1.        Застосування граматичних конструкцій у мовленні. Гра «Welche Farbe?»
  • Учень вибирає один із олівців тих кольорів, які вивчались, вибирає один, щоб ніхто не бачив, і ховає за спиною. Учні класу запитують: Ist das gelb?

Відповідь: Ja або Nein. Якщо учень із класу вгадав, його черга бути ведучим.

  • Додаткове завдання. Як продовження вчитель пропонує учням в парах пограти в цю гру.
  1. Закінчення уроку.

Вчитель вказує на предмети в класі, запитуючи Ist das gelb? Відповідь: Ja або Nein.

 

docx
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
2792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку