Матеріал являє собою розробку двох уроків з німецької мови за темою "Кольори" для учнів 1 класу.
Цілями уроків є введення нових лексичних одиниць (назв кольорів gelb, blau, rot, grün); розвиток вміння вживати фразу Das ist der Papagei (наприклад).; навчання учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації у малих групах; стимулювання комунікативно-ігрової мотивації, розвиток здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу; виховання культури спілкування.
Тема: Кольори
Цілі: ввести назви кольорів gelb, blau, rot, grün; розвивати вміння вживати фразу Das ist der Papagei (наприклад).; вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації у малих групах; стимулювати комунікативно-ігрову мотивацію, розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу; виховувати культуру спілкування.
Мовний матеріал: gelb, blau, rot, grün. Die Banane ist gelb. Der Löwe, das Elefant, der Papagei, das Nilpferd, die Banane, die Blume, die Biene
Обладання: флеш картки, кольорові олівці.
Хід уроку:
Вчитель клеїть флеш картки із зображення папуги, лева, слона, банана, квітки, бджілки та бегемота на дошку. Таку ж кількість учнів, як і карток, шикується біля дошки в шеренгу. Вчитель вказує на картку, один із учнів називає її іноземною мовою. Решта класу повторюють за ним. Якщо учень забув назву, він стає у кінці шеренги і пізніше робить спробу знову.
Використовуючи флеш картки із кольорами gelb, blau, rot, grün, вчитель презентує нову лексику: одну за одною називає і просить учнів повторити кожне слово. Потім в іншому порядку просить окремого учня назвати колір.
Додаткове завдання. Вчитель міняє порядок карток із зростанням темпу.
Anne: Das ist der Papagei. Der Papagei ist grün.
Peter: Ja, stimmt.
Katerina: Das ist die Blume. Die Blume ist rot und grün.
Peter:Ja, stimmt. Das ist die Banane. Die Banane ist gelb.
Вчитель переконується, чи учні зрозуміли, про що діалог з допомогою гри “Перекладач”.
Das ist gelb.
Das ist blau.
Das ist grün und rot.
Учні вказують на роздатковому матеріалі те, що називає вчитель.
Вчитель просить учнів вказати на кожну картинку і назвати колір: Das ist gelb..
Вчитель розкладає зворотною стороною картки із кольорами на дошці, вказує на одну із них і пропонує учням вгадати, який це колір. Цю гру можна грати, поділивши клас на команди.
Тема: Кольори
Цілі: практикування вживання назв кольорів; вчити учнів мовленнєвої
взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах; розвивати
довготривалу і оперативну пам’ять, логічне мислення, здатність до
здогадки (ситуативної); сприяти соціалізації дітей у ході навчальної
мовленнєвої взаємодії в парах, малих групах.
Мовний матеріал: Das ist gelb und rot. Ist das (gelb)? Ja./Nein. Gelb, blau,
rot, grün, der Papagei ,die Banane ,die Blume , die Biene (повторення).
Обладнання: флешкартки із попередніх уроків, кольорові олівці, роздатковий
матеріал.
Хід уроку:
Вчитель повторює з учнями з допомогою карток кольори, розклавши їх біля дошки. Далі вчитель просить учнів подивитись на картки і запам’ятати, де яка картка розміщена. Потім вчитель повертає картки, не змінюючи їх порядку, зворотною стороною. Учні повинні назвати відповідний колір по порядку.
Das ist der Papagei!
Rot und gelb.
Das ist der Papagei!!
Grün und blau.
Rot, gelb, grün und blau.
Rot, gelb, grün und blau.
Під час повторного прослухування учні вказують на кольори, які вони чують.
Das ist die Banane. Ist das gelb? (PAUSE) Ja.
Das ist die Blume. Ist das rot? (PAUSE) Ja
Das ist die Biene. Ist das grün? (PAUSE) Nein.
Das ist die Blume. Ist das blau? (PAUSE) Nein.
Відповідь: Ja або Nein. Якщо учень із класу вгадав, його черга бути ведучим.
Вчитель вказує на предмети в класі, запитуючи Ist das gelb? Відповідь: Ja або Nein.