29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Розробка свята на тему: "День Музики"

Про матеріал
Сценарій свята до "Дня Музики", яке щорічно відзначається у світі 1 жовтня. Матеріал можна використати як у музичній, так і в загальноосвітній школі на уроках музики.
Перегляд файлу

День Музики

(Звучать фанфари, входить ведуча)

Добрий день, дорогі діти, шановні батьки та всі гості нашого свята!
Ми раді бачити вас у цьому чудовому залі!

Щорічно 1 жовтня в усьому світі відзначається День Музики! І саме сьогодні ми вітаємо викладачів, які терпляче вчать відчувати красу музики.

Вітаємо учнів, які шукають свою дорогу в неосяжному і багатогранному світі музики!

У цей день всюди звучать твори, що увійшли до скарбниці світової культури. Композитори намагалися виразити через музику стан своєї душі. Їх великі імена завжди із вдячністю будуть вимовляти нащадки.

Музика не старіє, вона буде жити стільки, скільки буде існувати людина.

Отож, з нагоди великого професійного свята «Дня Музики» прийміть найщиріші вітання і побажання добра, щастя, та подальших успіхів у творчості.

 

Наш святковий концерт я оголошую відкритим!

 

(Звучить пісенька про ноти, заходять нотки, розповідають віршики)

 

В зошитах твоїх охайних

Зрозуміло все й звичайно:
Є там лінії, клітинки, і відмінні є оцінки.

Тільки де ж значки музичні

В зошитах шукати звичних?

Для тих знаків особливих

Збудували хатку з ліній:

Їх не важко рахувать:

1,2,3,4,5.

 

А назвали нотну хатку –

Нотним станом. Та спочатку

Назву ще одну завчим:

«Нотоносець» - нотний дім.

Дім для нот разом із вами

Ми відкриємо ключами.

Йде за ними без турбот

Ціла низка різних нот!

 

ДО

Добрий ранок! Здрастуй, сонце! -

Старша відчиня віконце.

І - до справи. Зна будь-хто:

Гарна господиня ДО!

 

РЕ

Ремесло, що знає друга –

Добирати від недуги

Хміль, любисток чи чебрець,

Вам порадить нота РЕ.

 

МІ

Між ялинок у лісочку

Йде на пошуки краси

Нота третя із семи.

Ліс віта – добридень, МІ!

 

ФА

Фантастична і чарівна.

Ніби польова царівна,

Коли крила ніч звива

Йде в лани безмежні ФА.

 

СОЛЬ

Соль напише замість Сіль,

Бо не знає літер всіх.

Ще граматики пароль

Не розкрила нота Соль.

 

ЛЯ

Ляльку колихає шоста,

Бо бракує ноті зросту,

Щоб іти в ліси й поля.

Ось яка пустунка ЛЯ.

 

СІ

Сірий день барвистим вмить

Вміє ця сестра зробить.

Бо найкращі фарби всі

У найменшої, у СІ!

 

Казка «ЯК НОТКИ ВЧИЛИСЯ ПІСНІ СПІВАТИ»

Автор:

Жили у казковій країні сім нот. Звали їх – До, Ре , Мі, Фа, Соль, Ля, Сі. Були вони схожі між собою - всі маленькі та ще й голосисті. А голоси у них були чисті, прозорі… та трішки одноманітні. Ось заспіває нотка До і вся пісенька у неї – тільки «до» та «до». А у ноти Ре – тільки «ре» та й «ре».

Всі вони жили в гарному палаці, який побудував їх тато-король Скрипковий ключ.

Жили собі нотки, кожна на своєму поверсі співали. А пісенька в них ну ніяк не виходила! І якось нотка До запропонувала:

До:

  • А давайте заспіваємо всі разом, можливо пісня веселішою буде?

 

Автор:

Заспівали ноти хором (всі співають свою ноту) та вийшов у них тільки шум. Засмутилися нотки…

Ре:

  • Хто ж нас співати навчить?

Автор:

І раптом почули вони гарну пісеньку, яка лунала за вікном. Дивляться – по дорозі йде хлопчик, співає та ще й пританцьовує.

(заходить хлопчик, наспівує...)

І ноти закричали:

Фа:

  • Стій, зачекай, хлопче!

Соль:

  • Навчи нас співати! Дуже гарна в тебе пісня!

Хлопчик:

  • Щоб навчитися співати, треба знати, як кожна з вас звучить!

Ля:

  • Ми знаємо, знаємо!

Мі:

  • Тільки так і співаємо – кожна свій звук.

Хлопчик:

  • Тоді запам’ятайте: коли я буду співати, нехай кожна з вас підхвачує в пісні той звук, який вміє співати тільки вона сама, тоді ви зможете збудувати гарну мелодію.

Сі:

  • А якщо ми будемо разом співати?

Хлопчик:

  • Тоді крім шуму у вас нічого не вийде.

Автор:

Заспівав хлопчик, і заспівали ноти так, як він їх навчив (пісня)

До – доріжка у дворі,   

Ре – за мамою реве,    

Мі – мішутка на столі,   

Фа – фарбує ноту фа,   

Соль – сольфеджіо і я,   

Ля – це лялечка моя,   

Сі – сідає у таксі.     

До, Сі, Ля, Соль, Фа, Мі, Ре, До.

Вийшла пісня точнісінько така, як у хлопчика. Відтоді нотки не сумували, а в їхньому королівстві завжди лунали чудові пісні.

 

 

А ми продовжуємо наш святковий концерт…

 

 

КОНЦЕРТНІ НОМЕРИ

 

Ну й велика оця скрипка —

Не можна відвести очей.

Звук низький, баритональний.

Це і є.. (Віолончель)

 

(На сцені віолончеліст, запис твору, який грається на віолончелі або розповідь про віолончель)

 

Як смичок струни торкнеться,

Вона піснею озветься.

Дуже ніжну душу має,

що сміється і ридає. (Скрипка)

 

(На сцені скрипаль, запис твору, який грається на скрипці або розповідь про скрипку)

 

Сім доріжок в неї є

Кожна голос подає,

Як гравець торкне всі сім,

Стане весело усім! (Гітара)

 

(На сцені гітарист, запис твору, який грається на гітарі або розповідь про гітару)

 

А пісня – це душа.

З усіх потреб потреба.

Лиш пісня в серці ширить межі неба.

На крилах сонце сяйво їй лиша.

Чим глибша пісня, тим ясніш душа.

 

(На сцені вокаліст, або запис будь якої пісні)

 

На цьому інструменті

Є і струни, і педаль.

Хто ж він є? Безперечно,

Це – знайомий наш … (Рояль)

 

(На сцені піаніст, запис твору, який грається на фортепіано або розповідь про рояль)

 

Голосок тоненький має,

Всіх дітей розвеселяє.

Ду-ду-ду, віть-віть-віть,

Ви моє ім`я назвіть!

Не паличка, не гілочка,

А звуть мене... (Сопілочка)

 

(На сцені сопілкар, запис твору, який грається на сопілці або розповідь про сопілку)

 

 

Інструмент цей голосний

Стукає для нас пісні.
Глухуватий має тон
Дерев`яний (Ксилофон)

 

(На сцені ксилофоніст, запис твору, який грається на ксилофоні або розповідь про цей інструмент)

 

Він на сонці заблищить,

Ніжний звук почуєш вмить.

Дуже гарний має тон,

Це сріблястий … (Саксофон)

 

(На сцені саксофоніст, запис твору, який грається на саксофоні або розповідь про цей інструмент)

 

Що за гість прийшов у дім?

Скільки ґудзиків на нім!

А почнеш їх натискати,

– Починає гість співати! (Баян)

 

(На сцені баяніст, запис твору, який грається на баяні або розповідь про баян)

 

На баян він дуже схожий,

Де веселощі – там він!

Дуже радісно співає

Та людей всіх звеселяє! (Акордеон)

(На сцені акордеоніст, запис твору, який грається на акордеоні або розповідь про цей інструмент)

 

Дорогі діти!

Любіть музику, прислухайтесь до чудових мелодій, які дарує нам

життя.

Віри вам і впевненості в собі, світла в душі та радості

в серці! Тільки тоді вам відкриється чарівність і загадковість тих

звуків, які вас оточують!

 

 

 

Ну і який же день народження без солодкого? Залишайтеся, будь ласка, на своїх місцях, ми із задоволенням нагородимо вас медалями та солодкими подарунками.

 

Звучить фонограма, діти нагороджуються медалями та цукерками.

 

Наш концерт закінчено! На все добре! Нехай щастить!

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
22 травня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку