Розробка сюжетно-рольового уроку НУШ 2 клас "Здоров'я"

Про матеріал
Тема:Вправи для опанування навичок володіння м’ячем. Завдання уроку: 1.Ознайомити з фізичною культурою як сукупністю різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. 2.Повторити способи кидання м’яча під час гри “Свічка!Бомба!Струмочок!” 3.Розвивати слухову увагу рухливою грою з прискоренням “Арам-зам-зам”. 4.Розвивати почуття ритму з фізкультхвилинкою “Скік та скок.” 5.Закріпити тримання, ловіння, способи передавання м’яча з рук у руки :під ногами з рук в руки, над головою, праворуч, ліворуч (естафети). Тип уроку: засвоєння нових знань,формування вмінь. Форми роботи: індивідуальна, групова, фронтальна (колективна). Інтерактивні методи навчання: мозковий штурм, метод “Асоціативний кущ”, ромашка Блума.
Перегляд файлу

Розробка відкритого  сюжетно-рольового уроку для 2 класу НУШ,

урок №62 ”Здоров’я”

Тема:Вправи для опанування навичок володіння м’ячем.

Завдання уроку:

1.Ознайомити з фізичною культурою як сукупністю різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я.

2.Повторити способи кидання м’яча  під час гри “Свічка!Бомба!Струмочок!”

3.Розвивати слухову увагу рухливою грою з прискоренням “Арам-зам-зам”.

4.Розвивати почуття ритму з фізкультхвилинкою “Скік та скок.”

5.Закріпити тримання, ловіння, способи  передавання м’яча з рук у руки :під ногами з рук в руки, над головою, праворуч, ліворуч (естафети).

Тип уроку: засвоєння нових знань,формування вмінь.

Форми роботи: індивідуальна, групова, фронтальна (колективна).

Інтерактивні методи навчання: мозковий штурм, метод “Асоціативний кущ”, ромашка Блума.

Інвентар: теоретичний матеріал, плакати з висловами про здоров’я, волейбольні м’ячі, музичні записи, свисток, малюнки дітей, картки з малюнками.

                                                                    Хід уроку

І.Підготовча частина (15-17хв)

Шикування в шеренгу. Привітання. Організаційні вправи.( Перешикування на місці з однієї шеренги в дві, повороти на місці).

Сюжет уроку:

Займатися спортом необхідно кожній людині. Нестача часу-це все відмовки. Не так уже й складно знайти 10-15 хвилин на день, аби зробити гімнастику, пробігтися зі своїм собакою зранку по вулиці, проїхати на велосипеді або роликах.

Здоров’я- це найдорожче, що є в людини, тому його потрібно берегти й зміцнювати. Щодня ми говоримо одне одному: “Здраствуй!”, отже,бажаємо здоров’я. Навіть у привітаннях на День народження, Новий рік або будь-яке інше свято ми в першу чергу бажаємо друзям,учителям і близьким доброго здоров’я. Заняття спортом – це один із найбільш доступних і приємних способів турбуватися про власне здоров’я. Достатньо зранку зробити гімнастику, не пропускати уроків фізкультури, а після навчання займатися тим видом спорту, що подобається. Фізкультура – один з найважливіших уроків, адже на ньому ви відпочиваєте від розумової праці й заряджаєтеся гарним настроєм.

1.Різновиди ходьби та бігу:

- ходьба звичайна,

-на носках, руки на пояс,

-на п’ятах,

-на зовнішньому склепі стопи,

-на внутрішньому,

-високий крок,

-гострий крок,

-перекатний крок,

-звичайна ходьба з переходом на легкий біг,

-звичайний біг,

-приставні кроки правим та лівим боком,

-звичайний біг з переходом на ходьбу.

ОМВ.Стежити з відстанню між учнями, за правильністю виконання,диханням  та самопочуттям учнів.

Вправи на відновлення дихання. Перешикування на місці на 1-3 (для утворення 3 шеренг для виконання ритмічних вправ).

2.Вправа “Мозковий штурм”(поки діти встановлюють дихання можна запропонувати розібрати слово ЗДОРОВ’Я по буквах. Давайте з вами придумаємо на кожну букву слова, які будуть пов’язані зі словом здоров’я, спорт,фізкультура,інвентар. Всі відповіді які діти пригадають приймаються)

Наприклад:

З – здоровий, займатися спортом,здорове харчування,закалятися

Д – довге життя, добрий,

О – організований, особиста гігієна,

Р – раціональне харчування, рухливий, ранкова гімнастика

О – обруч, олімпіада,

В – вітаміни, веселий, відпочинок, відмова від шкідливих звичок

Я – спортивний, загартований, здоровий, розумний, веселий, не хворію.

3. Музична розминка на місці “Скік та скок”.(Перешикування дітей в 3 шеренги).

4.Рухлива гра з прискоренням “Арам-зам-зам”.

ІІ.Основна частина (15-17хв)

1. Загадки” Тітоньки Сови”.  (Розібрати з дітьми значення прислів’їв про здоров’я та відгадати загадки)

Прислів’я про здоров’є

  • «Здоров'я дорожче золота» — адже здоров'я не добудеш в землі, як золото, не поміняєш і не купиш. Тому, це значно важливіше будь-якого металу або навіть дорогоцінного каменю.
  • «Хто не курить і не п'є, той здоров'я береже» — шкідливі звички ще нікому не додали здоров'я. А навпаки, викликають ланцюжок негативних наслідків.
  • «Здоров'я не гроші — борг не випросиш» — це суто особиста якості. Спробуйте попросити у одного, наприклад, його гарний зір – результат буде нульовим.
  • «Замолоду закалишься — на весь вік сгодишься» — загартовуватися і займатися своїм здоров'ям потрібно з ранніх років і тоді можна не боятися ніяких бід.
  • «Їж правильно — і ліків не треба» — ця народна мудрість також вказує на необхідність правильного харчування. Шкідлива їжа не тільки може стати причиною захворювань шлунка, але і імунній системі не дає нічого потрібного і корисного.

Загадки про здоров'я

  • Щоб здоров'я добре мати

Слід про нього змалку… (дбати)

  • Кожний ранок обливатись

І зарядкою… (займатись)

  • У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й… (спати)

  • Добре мити всі продукти,

Досхочу вживати… (фрукти)

  • Будете це все робити –

Перестанете… (хворіти)

  •     Запитав орел в шуліки:

– Де дістати можна ліки?

Цей будинок недалеко,

Називається ... (аптека)

  • Хто людей з біди рятує

І хвороби всі лікує –

Призначає процедури

І таблетки і мікстури? (Лікар)

  • Кажуть, щоб хвороб не знати,

Треба всім мене вживати.

Може, ви мене й з’їсте,

Тільки сльози проллєте. (Цибуля)

  • Що то за голова,

Що лиш зуби й борода? (Часник)

  • Без цукру я завжди скучаю,

Тож швидше дайте мені чаю!

Я ж – вітамінів вам сто тон!

Усі впізнали? Я... (лимон)

  • Мене, біленьке, наливали,

Пили поживні мінерали

Маленькі дітки й кіт Мурко.

Всім на здоров’я — ... ( молоко)

  • Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт —

Об’єднало слово… (спорт)

2. Естафета “Передача м’яча з рук у руки під ногами” (Перерозподіл дітей на дві команди). Усі учні об’єднуються у дві різні команди, шикуються у колони одна навпроти іншої. Перші учні в кожній колоні тримають у руках по м’чу.За командою учителя “Увага! Руш!” учні починають предавати між ногами  м’яч  від початку в кінець колони, від першого учня  останньому. Останній учень  у колоні, отримавши м’яч, біжить і стає першим в колоні, після чого знову починається предача м’яча від одного до іншого в кінець колони. Коли учень, який починав гру,виявиться останнім, то, отримавши м’яч, він повинен пробігти вперед вздовж своєї колони, стати першим у ній і підняти м’яч над головою. Перемагає команда, яка першою завершила перегони м’яча.

Естафета”Передачі м’яча над головою”. (Усі учні об’єднуються у дві різні команди, шикуються у колони одна навпроти іншої. Перші учні в кожній колоні тримають у руках по м’чу.За командою учителя “Увага! Руш!” учні починають предавати над головами м’яч  від початку в кінець колони від першого учня  останньому. Останні учні у колоні, отримавши м’яч, біжать і стають першими в колонах, після чого знову починається предача м’яча від одного до іншого в кінець колони. Коли учень, який починав гру,виявиться останнім, то, отримавши м’яч, він повинен пробігти вперед вздовж своєї колони, стати першим у ній і підняти м’яч над головою. Перемагає команда, яка першою завершила перегони м’яча.

Естафета “Передача м’яча з рук у руки праворуч” . (За сигналом перші гравці передають м’яч праворуч тим, хто далі. Аналогічні передають м’я далі.Щоразу перший гравець,отримавши м’яч після завершення перебігає наперед колони ї знову передають далі, поки перший учень, що починав, не стане знову першим.

Естафета “Передав-Сідай!” Команди шикуються біля лінії в колону по одному. Попереду кожної колони, обличчям до неї, на відстані 5-6 кроків стає капітан,який тримає м’яч. За сигналом кожний капітан кидає м’яч першому гравцеві у своїй колоні.Впіймавши м’яч, гравець повертає його капітанові й набуває положення сидячи. Отримавши м’яч від останнього гравця своєї  колони, капітан підіймає його вгору,а гравці його команди підводяться.

3.Вправа “Ассоціативний кущ”(Враву можна виконати за допомогою квітки “Блума”.

Запитанні вчителя: Що  таке здаров’я? Як ви розумієте” Бути здоровим?”Які ви знаєте засоби для того щоб бути здоровим? Що потрібно робити щоб бути здоровим?

- Фізична культура(сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Виконаєте одну вправу-добре, дві-краще,а якщо виконаєте комплекс або декілька вправ,то зможете протистояти захворюванням. Абсолютно кожна вправа допоможе вам залишатися здоровими та міцними дітьми. Урок з фізкультури, або тренування у спортивній секції, має низку переваг: здоров’я стає значно міцнішим,поліпшує настрій,зміцнює віру в себе й свої сили, підвищує самооцінку, поліпшує  зовнішній вигляд, швидко відновлюється після хвороби.

- Режим дня (Чому людина повинна дотримувати режиму дня й планувати свій час? Це потрібно для того, аби усе встигати й водночас не перевантажуватися, правильно плануючи  свою діяльність,чергуючи її з відпочинком. Розпорядок дня містить прийоми їжі(сніданок,обід,полуденок,вечеря),годину на прогулянки,зокрема на свіжому повітрі за гарної погоди,відпочинок у домашніх умовах і сон.

- Гігієна(Правила особистої гігієни школяра-запорука міцного здоров’я,відсутність інфекційних захворювань) .Запитання вчителя,що діти знають про особисту гігієну?

-Рухливі ігри

-Ранкова гімнастика

-Харчування (Завдання на картках: з’ясувати хто з дітей вживає яку їжу?Кому з них можна порадити змінити свої звички?)

-Загартування

-Правильна постава (це звичне положення тіла,коли ти стоїш,сидиш або ходиш.Якщо людина тримається прямо,у неї правильна постава,випростані плечі. Зберегти правильну поставу допомагають заняття спортом,танцями,балетом та плаванням. Привчайте себе правильно сидіти за партою чи столом. Спину тримайте прямо, не нахиляйтеся, руки покладіть  на стіл. Правильна постава –це привабливо. Доки ви діти,вам потрібно більше рухатися,бігати,стрибати,займатися спортом,розвивати силу і спритність,робити ранкову гімнастику,загартовувати своє тіло.

4.Способи підкидання м’яча. За допомогою рухливої гри “Свічка!Бомба!Струмок!” повторити способи підкидання (двома руками знизу,з-за голови,перед собою), тримання та володіння м’чем. Коли вчитель подає команду “Свічка!” діти підкидають м’яч на різну висоту та ловлять його з повітря,або після відскоку від підолги.”Бомба!” діти виконують ведення м’яча на місці,або в русі трьома способами (права або ліва рука,обома руками).”Струмок!” діти котять м’яч по підлозі.

ІІІ.Заключна частина (3-5хв)

Підсумки уроку.

ОМВ. Шикування в шеренгу.Вправи на відновлення дихання.

1.Здоров’я-найбільша цінність. Якщо в людини все в порядку зі здоров’ям,вона має силу й натхнення для справ,спілкування,творчості. Якщо щось болить,складно зосередитися на навчанні,не хочете веселитися й розважатися. Аби не хворіти слід підтримувати здоров’я. Для цього не так багато потрібно: правильно харчуватися,виконувати фізичні вправи,багато часу проводити на свіжому повітрі,не набувати шкідливих звичок. Потрібно пам’ятати про те,що здоров’я необхідно берегти, адже за гроші не купиш.

2.Вправа “Дерево Здоров’я”.

Для того щоб підвести підсумки нашого уроку і закріпити наші знання, я пропоную заповнити наше “дерево здоров’я”. (Дітям пропонуються різні малюнки які відповідають збереженню здоров’я ,або не відповідають,потрібно взяти необхідніі приклеяти до дерева.  Після закінчення підвести підсумки. Для того ,щоб ви були активними і здоровими вживайте більше вітамінів (можна пригостити яблуками).Дякую за урок.До побачення.

3.Організований перехід до класу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка відкритого  сюжетно-рольового уроку для 2 класу НУШ,

урок №62 ”Здоров’я”

                                                                                                                                                                                      

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бобильов Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
14 липня 2021
Переглядів
469
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку