Клас |
Тема уроку |
Тренінгові вправи |
8 |
Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх. Протидія торгівлі людьми.
|
«Знайди своїх»
(учасники діляться на групи) Психологи – готують відповіді на питання:
Юристи - готують відповіді на питання:
Лікарі - готують відповіді на питання:
Представники громадськості – розглядають ситуацію і готують відповіді на питання:
Як це часто трапляється з дітьми в найскладнішому – перехідному – віці, пригода почалася з малого – з невинної, на перший погляд, гри в «пера». Збиралися на старому подвір’ї. Там, у самому центрі штабелів, рейок і ящиків. Накритих зверху фанерою та картоном, хлопці влаштували свій «штаб». Ні дощ, ні сніг не проникають крізь надійний дах. Та й від очей старших сховатися можна. Розмовляли про переглянуті фільми, обмінювалися новинами. До цього сховища і прийшов одного разу Юрко Сичов – нахабний хлопець, років на два старший за інших. Спочатку переглядався, грав з хлопцями. Потім перейшов на «пера». Нарешті – витяг карти. Сергій Колосов і не помітив, як опинився у Сича в боргу. «Увечері не розрахуєшься – поговоримо по-іншому», - відчеканив Сич. До вечора Сергій ходив сам не свій. Йому кілька разів хотілося кинутися до мами на роботу: вона чергувала в поліклініці. Але ніби якась невідома сила зупиняла підлітка: він боявся зробитися в очах друзів маминим синочком. Ось тоді-то і згадав Сергій, що мати гроші на продукти зберігає в скриньці. «Візьму, може й не помітить», - промайнула у підлітка думка. Він відчинив скриньку. Грошей в ній не було. Але лежав годинник дядька Михайла, який нещодавно помер від важкої хвороби. Сергій машинально взяв годинник на долоню. « За чесну службу», - прочитав він вигравіруваний напис. «За чесну... - зненацька для самого себе повторив він, і фарба сорому залила обличчя. – А я що роблю? «Зачинивши скриньку, він рішуче накинув на себе куртку і попростував до мами в поліклініку.
Звіт груп, висновки (придивіться до себе, допоможіть собі і пам’ятайте, навколо вас є люди, яким ви не байдужі, які готові порадити, допомогти. Тож будьте обачні, дбайте про себе адже майбутнє кожного з вас саме в ваших руках).
«Спогади про майбутню подорож»
Учасники діляться на 3 групи.
Яка інформація, на думку підлітків, буде корисною перед такою поїздкою? Куди потрібно звертатись перед поїздкою за кордон? Які телефони та адреси яких установ будуть важливими в іноземних державах? Запропонувати учасникам проаналізувати результати
|