Розробка уроків для 6 класу за модулем «Легка атлетика»
Задача уроку: 1.Інструктаж з техніки безпеки на уроках легкої атлетики, українські спортсмени у легкій атлетиці. 2.Вівчення техніки низького старту, стартового розбігу та бігу по дистанції. 3.Повторення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги», з половини розбігу 4. Сприяти розвитку рухових якостей (швидкістно –силові) Місце проведення : спортивний майданчик, яма для стрибків у довжину.
№ |
Зміст програмного матеріалу |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
Підготовча частина |
8-12хв |
|
|
Організація класу (шикування, прийом рапорту, привітання, ознайомлення з темою і задачами уроку) |
1,5хв |
Звернути увагу на готовність учнів до уроку, на правильне виконання команд і рапорту, перевірити стан ЧСС у учнів. |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час вивчення бігу на короткі дистанції та стрибків у довжину. Українські спортсмени у легкій атлетиці. |
1хв |
Звернути увагу на уважність учнів. |
|
Стройові вправи (повороти на місті) |
30с |
Звернути увагу на чітке виконання команд |
|
Різновиди ходьби: ходьба на носках, ходьба на п’ятах , ходьба пів присід , ходьба повною присядь. |
10 м 10 м 10 м 10 м |
Слідкувати за правильною поставою руки вверх руки за голову руки в сторони руки на коліна |
|
Комплекс загальнорозвиваючих вправ в русі: 1. В.п. – руки в перед ; 1-2 зхресні рухи з переду ; 3 – хлопок зверху ; 4 – хлопок ззаду. 2. В.п. – права рука вверх ; 1-2 пружинячи відводи рук назад; 3-4 те саме тільки зі зміною положення рук. 3. В.п. – руки в сторони пальці стиснуті в кулак; 1-4 колові рухи вперед ; 5-8 те саме назад. 4. В.п. – руки за голову ; 1- випад правою, поворот тулуба в право ; 2 – лівою поворот тулуба вліво. 5. В.п. – руки вверх ; на кожний крок нахил тулуба вперед. 6. В.п. – руки вперед, долонями до низу; 1-махом правої дістати носком долоню лівої руки ; 2- махом лівої дістати носком правої руки. |
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів 6-8 разів
|
1-2Руки на рівні плечей.
Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.
Вправа виконується з маленькою амплітудою рухів.
Слідкувати за правильним виконанням вправи.
Руками достати носок ноги, яка з переду. Слідкувати за правильним виконанням вправи |
|
Спеціальні бігові вправи: дріб’язковий біг; біг з високим піднімання стегна, біг з закиданням гомілки назад; біг в кроці. |
3×15м 3×15 м 3×15 м 3×15 м |
При виконанні вправ руки працюють, як під час бігу. |
2 |
Основна частина уроку |
28-32хв |
|
|
1. Вивчення техніки виконання низького старту та стартового розбігу, і бігу по дистанції. Перешикування з колони по одному в колону по два. Виконання команд «На старт!», «Увага!». Виконання команд низького старту (На старт! Увага! Руш!)
Виконання низького старту та стартового розбігу з переходом на біг з високим підніманням стегна. Виконання низького старту та стартового розбігу з переходом в біг з закиданням гомілки назад Виконання низького старту та про біганням стартового розбігу і бігу по дистанції . |
10 хв
3рази 3рази
2×15м
2×15м
2×30м |
Розказати про техніку низького старту та бігу по дистанції Дозволяється та кількість колон ,скільки бігових доріжок. Під час команди «Увага!» учень повільно піднімає таз трохи вище рівня плечей, трохи випрямляє ноги і розподіляє вагу тіла на з переду стоячу ногу та руки Слідкувати за правильним виконанням рухів тіла під час старту та стартовим розбігом. Звернути увагу на роботу рук під час стартового розбігу та за роботою ніг . Біг на короткі дистанції виконується на передній частині стопи . Слідкувати за технікою бігу. |
|
2. Повторення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги», з половини розбігу. Стрибок у довжину з місця Стрибок у кроці з 3-5 бігових кроків розбігу з приземленням на махову ногу
Стрибок у довжину з 3-5бігових кроків розбігу через перешкоду
3. Сприяти розвитку рухових якостей (швидкістно –силові) Естафета на розвиток швидкістно-силові якості Клас розділяють на дві або три команди ,кожен учасник команди має подолати дистанцію стрибками через скакалку. |
8-10 хв.
3-5 разів 3-5 разів
3-5 рази
8 хв |
Вправи виконуються в яму для стрибків у довжину
Звернути увагу на роботу замаху рук та приземлення. Слідкувати за відштовхуванням та за повним розгинанням відштовхуючої ноги. Звернути увагу на правильне виконання стрибка,перешкода висотою 30-40см. Учень починає виконувати стрибки через скакалку з просуванням вперед до кінця дистанції (10м) торкається учня, який стоїть на фініші це дитина, яка займається у спеціальній групі і вертається до своєї команди бігом , передає скакалку слідуючому учаснику команди . Виграє та команда, яка закінчить гру перша. |
3 |
Заключна частина уроку |
3-5 хв |
|
|
Клас шикується в одну шеренгу. Підсумок уроку ,виставлення оцінок . Домашнє завдання Організаційний вихід з уроку. |
1-2хв 1хв 30с-1хв 30с-1хв |
Виконуються вправи на відновлення дихання, перевірити ЧСС. Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. |