проведено загальношкільне свято до Всесвітнього Дня туризму та Дня туризму в Україні

Про матеріал
- проведено інформаційну хвилинку «Історія запровадження Дня туризму»; - проведено конкурс тематичних стіннівок; - учні 1-4 класів взяли участь в конкурсу малюнків на асфальті «Подорожуємо Україною»; - учні 5-11 класів змагались в різних туристичних конкурсах.
Перегляд файлу

Інформація

КЗО СЗШ № 20

про проведення Дня туризму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23 вересня 2021 року в школі було проведено загальношкільне свято до Всесвітнього Дня туризму та Дня туризму в Україні , в рамках якого:

  • проведено інформаційну хвилинку «Історія запровадження Дня туризму»;
  • проведено конкурс тематичних стіннівок;
  • учні 1-4 класів взяли участь в конкурсу малюнків на асфальті «Подорожуємо Україною»;
  • учні 5-11 класів змагались в різних туристичних конкурсах.

В святі були задіяні учні всіх вікових груп.

Мета проведення заходу: популяризація активного відпочинку та здорового способу життя, забезпечення змістовного використання учнями позаурочного часу, формування всебічно розвинутої особистості, створення передумов для повноцінного розвитку рухової активності учнів.

Свято розпочалось представленням команд, вітаннями , звучали туристичні пісні.

Кожна команда отримала «маршрутний лист», в якому зазначений порядок проходження етапів (додається).

 

 

 

 

 

  1. Спортивне орієнтування «ЛАБИРИНТ»

 

Учасники: 3 дівчини, 3 хлопця. Кожен отримує карту-схему, на якій позначені КП (контрольні пункти) у заданому напрямку. Учасник повинен послідовно підійти до кожного КП та за результатами проходження дистанції скласти слово. По закінченні виконання завдання кожен учасник записує свою відповідь у бланк (у судді), у разі помилки повторно проходить дистанцію. Результат команди визначається за часом виконання завдання усіма учасниками (фініш останнього).

 

 

 

 

 

  1. Туристична «Смуга перешкод»

 

Учасники: 2 дівчини, 4 хлопця. Усі по черзі проходять смугу перешкод: паралельні перила, метелик, ліани, купини, жердини. У разі порушення проходження етапу, учасник повертається та повторно виконує завдання , але не більше 3 разів. Результат команди визначається за часом проходження смуги перешкод.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Визначення азимуту.

Учасники: 3 учні.

Кожен учасник отримує картку із завданням визначити азимут за допомогою компасу (у судді). Діти стоять у середині кола, по кругу заходяться позначки з цифрами (літерами, предметами). Результат команди визначається кількістю правильних відповідей та часом виконання завдання.

 

 

 

 

 

  1. В’язання туристичних вузлів.

Учасники: 2 дівчини, 2 хлопці.

На мотузці або на стенді знаходяться зразки туристичних вузлів. Діти повинні зав’язати вузли за зразком. Результат визначається кількістю правильно зав’язаних вузлів та часом виконання завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Велотуризм «Фігурка».

Учасники: 1 дівчина, 2 хлопці.

На доріжці стоять кеглі, пляшка, намальоване коло, стоп лінія тощо. Діти по черзі виконують завдання з фігурного водіння велосипеду. Результат команди визначається за часом проходження етапу та штрафного часу за порушення техніки.

 

  1. Топографія.

Учасники: 4 учні. Діти отримують розрізану топографічну карту, яку повинні зібрати за найкоротший час.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Водний туризм.

Учасники: 3 дівчини, 3 хлопці. Діти «сідають» у «човник» (тримають жердину між ногами) та проходять маршрут між деревами. Результат команди визначається часом проходження дистанції та штрафних балів за торкання рельєфу (дерев).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель фізкультури                                           Т.А Калюжна

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
5 червня 2022
Переглядів
759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку