Розробка уроку з трудового навчання
Клас: 7-8
Об’єкт: Блокнот
Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним
способом.
Додаткова технологія: Техніка «Айріс фолдінг»
Тема. Блокнот. Історія винекнення блокнотів. Види блокнотів.
Мета уроку:
Навчальна: поглиблення знань з історії винекнення блокнотів; ознайомити з технікою «Айріс фолдінг»; Пригадати структуру записників, необхідні матеріали для його виготовлення. Повторити правила організації робочого місця, безпечної праці й санітарно-гігієнічних вимог.
Розвивальна: розвиток фантазії, образного мислення, навичок аналізу; узагальнення вивченого матеріалу;
Виховна: виховання уважності, культури праці.
Обладнання, матеріали та інструменти: Презентація до уроку «Блокнот»; вироби-аналоги; олівці, лінійки, аркуші паперу формату А4, зразки виробів в техніці «Айріс фолдінг»
Хід уроку
І. Організаційна частина
ІІ. Актуалізація опорних знань
«Мозковий штурм»
(Слайд № 3)
Що таке «Проєкт»?
Які етапи проєктування ви знаєте?
З якими технологіями ми працювали з вами в цьому навчальному році?
Яка технологія вам найбільше сподобалася?
ІІІ. Повідомлення теми, мети та завдань уроку
Сьогодні ми розпочинаємо новий проєкт. Об’єкт якого ви дізнаєтеся, розгадавши ребус.
(Слайд № 4)
Так, дійсно, це блокнот. Обкладинку якого зробимо в цікавій техніці Айріс фолдінг
ІV. Вивчення нового матеріалу
Блокно́т (від англ. Block-notes — дослівно блок записів) — невеличка книжка, іноді з відривними листками, призначена для нотування різних подій, адрес, номерів телефонів, усього, що забажає людина. Також буває електронний тип блокнота.
(Слайд № 5 )
Історія виникнення блокнота