Календарно-тематичне планування із трудового навчання. 8 клас.

Про матеріал
Трудове навчання 8 клас (35 годин, 1 година на тиждень) Складено згідно навчальної програми «Трудове навчання 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Перегляд файлу

 

Трудове навчання

8 клас

(35 годин, 1 година на тиждень)

Складено згідно навчальної програми «Трудове навчання 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

_____________________________________________________________________________________________________________

 

№ уроку

Дата

Кількість годин

Зміст навчального матеріалу

 

 

 

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

учнів

 

 

 

Розділ 1. Основи проєктування, матеріалознавства та технології обробки.

 

 

 

9

Проєкт 1: Панно.

Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів. Додаткова технологія: оздоблення мозаїкою., виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів).

Панно ′грошове дерево′, картина, камінь, голиш, ручна робота Ручная Работа,  цена - 300 грн, #26575456, купить по доступной цене | Украина - ШафаПанно своими руками: красивые идеи для оформления интерьера и советы что  можно сделать из подручных материалов (125 фото)

1

 

 

Вступ.  Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Основи проєктної діяльності. Методи проєктування. Метод комбінаторики. Інформаційні джерела. Пошук інформації.

 

 

 

Учень/учениця:

Знаннєвий компонент

Пояснює добір методів проєктування. Розуміє комбінаторику як провідний метод у створенні форми виробу.

Має уявлення про сучасні технології виготовлення конструкційних матеріалів.

Пояснює будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.

Діяльнісний компонент

Визначає  завдання та планує проєктну діяльність.

Добирає та застосовує методи проєктування для вирішення завдань. Застосовує прийоми  комбінаторики у процесі проєктування виробу. 

Використовує моделі-аналоги  для аналізу та подальшого компонування об'єкта проєктування.

Добираючи конструкційні матеріали,  враховує їхні переваги та недоліки.

Розраховує та планує орієнтовну вартість витрачених матеріалів.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.

Виготовляє виріб.

Створює композицію для оздоблення виробу.

Оздоблює виріб.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Читає та виконує графічне зображення (схеми) на три площини проекцій

(за потреби при виконанні проєкту).

Ціннісний компонент

Обґрунтовує доцільність визначеного плану дій.

Висловлює судження про добір конструкційних матеріалів на основі певних критеріїв.

Усвідомлює вплив матеріалів хімічного походження на здоров’я людини.

Висловлює судження щодо вибору форми та оздоблення виробу.

Оцінює виконання технологічних операцій та усуває недоліки.

Усвідомлює важливість безвідходного виробництва.

Усвідомлює важливість уміння читати креслення.

Усвідомлює важливість машини, як складової  частини розвитку техніки (технологій)

Обґрунтовує доцільність визначеного плану дій.

Висловлює судження про добір конструкційних матеріалів на основі певних критеріїв.

Усвідомлює вплив матеріалів хімічного походження на здоров’я людини.

Висловлює судження щодо вибору форми та оздоблення виробу.

Оцінює виконання технологічних операцій та усуває недоліки.

Усвідомлює важливість безвідходного виробництва.

Усвідомлює важливість уміння читати креслення.

 

2

 

 

Організаційно-підготовчий етап. Вибір та обгрунтування теми проєкту. Історичні відомості про виникнення декоративного мистецтва виготовлення штучних квітів. Регіональні особливості оздоблення оселі в національних українських традиціях. Моделі-аналоги (аналіз подібних виробів).

3

 

 

Конструкторський етап. Вибір обєкта проєктування (виду виробу). Розробка композиції. Створення  ескізного рисунка виробу. Добір конструкційних матеріалів та інструментів.

4

 

 

Технологічний етап. Планування роботи з виконання проєкту (технологічна послідовність виготовлення виробу). Виготовлення основних елементів панно. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Правила безпеки праці  та санітарно-гігієнічні вимоги під час роботи над виробом.

5

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.  Організація робочого місця та безпека праці.

6

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Організація робочого місця та безпека праці

7

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Організація робочого місця та безпека праці.

8

 

 

 Зєднання деталей панно. Остаточна обробка виробу. Догляд за предметами інтер’єру. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Контроль якості виробу.  Організація робочого місця та безпека праці.

9

 

 

 

Заключний етап. Розрахунок орієнтованої вартості витрачених матеріалів на виготовлення виробу. Презентація виготовлених виробів.

 

 

6

Проєкт 2.  Органайзер

Основна технологія: технологія виготовлення швейних виробів ручним способом.

Додаткова технологія: технологія виготовлення аплікації.

Органайзер для канцелярии своими руками | Сделай самОрганайзер для мелочей своими руками из ткани по мастер-классуКартонный органайзер своими руками - Interior DesignМИР РУКОДЕЛИЯ: Органайзер своими руками - мастер-класс

10

 

 

Організаційно-підготовчий етап. Вибір та обгрунтування теми проєкту. Історичні відомості про органайзер.  Моделі-аналоги (аналіз подібних виробів). Вибір об’єкта проєктування (виду виробу).

11

 

 

Конструкторський етап. Створення  ескізного рисунка виробу. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей. Планування роботи з виконання проєкту (технологічна послідовність виготовлення виробу).

12

 

 

Технологічний етап. Процес виготовлення обраного об’єкта проектування. Застосування шва «вперед голкою», петельний шов та «назад голкою». Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.  Організація робочого місця та безпека праці.

13

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проектування.  Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.  Організація робочого місця та безпека праці.

14

 

 

 Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування.  Оздоблення та остаточна обробка виробу. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Контроль якості виробу.  Організація робочого місця та безпека праці.

15

 

 

Заключний етап. Розрахунок орієнтовної  вартості витрачених матеріалів на виготовлення виробу. Контроль якості виробу.  Захист проєкту.

 

 

9

Проєкт 3. Підставка під гаджет.

Основна технологія: технологія орігамі. Додаткова технологія: технологія оздоблення виробу або технологія ручної обробки деревини.

Підставка для телефону. Топ-5 креативних ідей - Категорія майстер-класи  (1001)ПОДСТАВКА ДЛЯ ТЕЛЕФОНА СВОИМИ РУКАМИ ИЗ СПИЧЕК - YouTubeКАК СДЕЛАТЬ ПОДСТАВКУ ДЛЯ ТЕЛЕФОНА В ДОМАШНИХ УСЛОВИЯХПодставка для смартфона из картона | Модная жизнь - YouTubeПодставка для телефона. Топ-5 креативных идей - Категория мастер-классы  (1001)

16

 

 

Організаційно-підготовчий етап. Вибір та обгрунтування теми проєкту. Історичні відомості про підставку.  Моделі-аналоги (аналіз подібних виробів). Вибір об’єкта проєктування (виду підставки).

 

17

 

 

Конструкторський етап. Створення  ескізного рисунка виробу. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей. Планування роботи з виконання проєкту (технологічна послідовність виготовлення виробу).

18

 

 

Технологічний етап. Планування роботи з виконання проєкту (технологічна послідовність виготовлення виробу). Виготовлення основних елементів підставки. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Правила безпеки праці  та санітарно-гігієнічні вимоги під час роботи над виробом.

19

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.  Організація робочого місця та безпека праці.

20

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.  Організація робочого місця та безпека праці.

21

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Організація робочого місця та безпека праці.

22

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Організація робочого місця та безпека праці.

23

 

 

 Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування.  Оздоблення та остаточна обробка виробу. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Контроль якості виробу.  Організація робочого місця та безпека праці.

24

 

 

Заключний етап. Розрахунок орієнтованої вартості витрачених матеріалів на виготовлення виробу. Презентація виготовлених виробів.

 

 

7

Проєкт 4. Гаманець.

Основна технологія : технологія виготовлення швейних виробів ручним способом.

 Додаткова технологія: технологія виготовлення вишитих декоративним швом або  виробів із бісеру.

Схемы оригами кошельков и визиток в фото-видео МКТри маленьких кошелька крючком. - PikoclubКак сшить кошелек своими руками (выкройки)Кошелек своими руками из кожи, ткани, джинса и бумаги на фото. Как сделать,  сшить мужской или женски… | Кошелёк из войлока, Кошелек своими руками,  Войлочная вышивкаКошелек своими руками из кожи, ткани, джинса и бумаги на фото. Как сделать,  сшить мужской или женский… | Сумки из войлока, Кошелёк из войлока, Кошелек  своими руками

25

 

 

Організаційно-підготовчий етап. Вибір та обгрунтування теми проєкту. Історичні відомості про гаманець.  Моделі-аналоги (аналіз подібних виробів). Вибір об’єкта проєктування (виду гаманця).

 

26

 

 

Конструкторський етап.  Створення ескізного рисунка виробу. Інструменти та пристосування для вишивання. Створення  ескізного рисунка виробу. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення виробу.

27

 

 

 Технологічний етап. Планування роботи з виконання проєкту (технологічна послідовність виготовлення виробу). Види вишивальних швів. Гладь, хрестик. Виконання основних елементів по виготовленню виробу. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Правила безпеки праці  та санітарно-гігієнічні вимоги під час роботи над виробом.

28

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.  Організація робочого місця та безпека праці.

29

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.  Організація робочого місця та безпека праці.

30

 

 

Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування.  Оздоблення та остаточна обробка виробу. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Контроль якості виробу.  Організація робочого місця та безпека праці.

31

 

 

Заключний етап. Розрахунок орієнтованої вартості витрачених матеріалів на виготовлення виробу. Презентація виготовлених виробів.

 

 

4

Розділ 2  Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Знаннєвий компонент: Знає види одягу та взуття, технологію догляду за ними. Називає засоби догляду за одягом та взуттям. Знає, як за допомогою рослинних натуральних засобів зміцнити волосся  та змінити його колір.

Діяльнісний компонент: Добирає одяг та взуття з урахуванням власних параметрів та потреб. Доглядає за одягом, взуттям та дотримується відповідних санітарно-гігієнічних вимог. Добирає зачіску відповідно до форми обличчя. Розрізняє та добирає рослинні засоби для догляду за волоссям.

Ціннісний компонент: Усвідомлює важливість догляду за одягом і взуттям. Критично ставиться до використання одягу й взуття залежно від потреб та санітарно-гігієнічних вимог. Висловлює судження про переваги натуральних рослинних засобів у догляді за волоссям.

 

 

 

2

Проєкт 1  Моя зачіска

Технологія: технологія добору зачіски

32

 

 

Види зачісок залежно від форми обличчя. Правила добору зачіски. Мистецтво вибору зачіски

Із історії зачісок. Види зачісок, залежно від форми обличчя. Корегування форми обличчя за допомогою зачіски. Фарбування волосся. Натуральні рослинні засоби для зміцнення волосся та зміни його кольору. Вплив фарбників на стан волосся голови

П/р. ІБЖД вибір  виду  зачіски  з урахуванням форми обличчя;

33

 

 

Способи догляду за волоссям. Засоби догляду за волоссям. Рослинні натуральні засоби зміцнення та фарбування волосся.

 

 

2

Проєкт 2  Мій одяг – мій імідж

Технологія: технологія добору одягу та взуття і догляду за ними.

34

 

 

Види одягу та взуття, санітарно-гігієнічні вимоги та технологія догляду за ними.

35

 

 

Правила добору одягу та взуття з урахуванням власних параметрів та потреб.

 

doc
Пов’язані теми
Технології, 8 клас, Планування
Додано
15 вересня 2020
Переглядів
24121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку