Розробка уроку "Чи можливе життя без комп'ютера"

Про матеріал
Дану розробку можна використати як для відкритого, так і звичайного уроку у 9 класі до підручника А. Несвіт
Перегляд файлу

Тема: Чи можливе життя без комп’ютера? (9 клас)

Мета: Ознайомити учнів з новою лексикою,продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення, тренувати у читання, розвивати вміння відстоювати власну точку зору, виховувати пізнавальний інтерес.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах, для роботи в парах.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

 Greeting (Привітання):

Good morning!

Good morning!

I’m glad to see you!

I’m glad to see you too!

Повідомлення теми та мети уроку.

Т: During our today’s lesson we are going to speak about computers and their role in our life. You’ll learn a lot of new words, read text and practise your speaking skills. I hope that this lesson will be interesting and informative for you.

 Перевірка домашнього завдання.

1) Ex.6, p.100

 Введення в іншомовну атмосферу.

Гра «Survey»

Клас поділяється на групи по четверо учнів. Кожна група отримує набір карток. Члени груп опитують один одного, використовуючи подані запитання. По закінченні роботи отримані відповіді узагаль­нюються. Потім представники від кожної групи повідомляють результати опитуван­ня. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень.

А

Ask your partners and find out who:

 has got a computer;

 can use the Internet;

 hasn’t got the Internet.

В

Ask your partners and find out who:

 uses the Internet to search for information to prepare homework;

 uses the Internet to meet new friends;

 uses a computer for playing games only.

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 102).

Reading. Етап читання.

Учні самостійно читають текст оголошення та знаходять відповіді на запитання, по­дані у вправі.

 Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту .

Учні ланцюжком відповідають на подані запитання, Учитель стежить за правиль­ністю відповідей.

 Подання нового лексичного матеріалу. Впр. 2 (с. 103).

 Ознайомлення з новою лексикою (презентація).

Гра «Make up Sentences».

Учитель пропонує учням письмово скласти якомога більше речень з поданими у ра­мочці словосполученнями за три хвилини. По закінченні роботи трос учнів, які склали більше за всіх речень, зачитують їх. За кожне граматично правильне речен­ня надасться один бал. Перемагає учень, який отримає більше балів. (Можна нада­вати додаткові бали за найбільш цікаві речення.) Учитель контролює правильність граматичної будови речень.             

Учні самостійно читають подані у вправі тексти, користуючись словником у разі необхідності.

Speaking. Розвиток умінь мовлення.

Робота з картками.

Учні отримують картки і в парах складають діалоги за їх завданням. По за­кінченні роботи дві-три пари інсценують свої діалоги. Учитель контролює правиль­ність граматичної будови речень.

Т: Make uр a dialogue.

Your parents disapprove of your using the computer and the Internet.

  1. Explain the situation to your friend
  2. Tell your friend why you need a computer
  3. Ask your friend for a piece of advice

 

B. Your friend has a problem.

 Ask your friend what the matter is*

 Wonder why your friend needs a computer.

 Tell about the situation in your family.

 Give your friend a piece of advice.

 ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

To learn new words, ex.10, p. 106

Summarising. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Г: Do your parents use a computer? How do they use tbs computer? How do you use the computer? What is your parents’ opinion about surfing the Internet? What arguments do you use when your parents forbid you to use the computer?

You worked hard. Your notes are… Thank you for a lesson. Good-bye!

 

 

1