Публікація містить програму фронтального опрацювання матеріалу згідно Комбінованої системи М.П. Гузика, тобто вправи і завдання, які учні мають виконати під час уроку самостійно або колективно. Також урок містить цікаву нестандартну вправу з теми.
«Почніть робити те, що потрібно.
Потім робіть те, що можливо.
І ви раптом виявите, що робите неможливе»
Св. Франциск Асізський
Фронтальне опрацювання матеріалу
Числові проміжки
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Усно виконай вправи
2.1. Правильно прочитайте числові проміжки
2.2. Визначте, чи належить проміжку число
ІІ. Відпрацювання умінь і навичок розв’язування вправ
Завдання 3.
3.1. Із §5 стор. 34 – 35 випиши означення перерізу та об’єднання числових проміжків.
3.2. Письмово виконай вправи, стор. 37, 38 підручника: 148, 152, 158, 160.
ІІІ. Відпрацювання умінь розв’язування нестандартних вправ та задач
Завдання 4.
Визначте зміст повідомлень, які отримують учасники дорожнього руху з наведених дорожніх знаків. Уведіть необхідні буквені позначення та спробуйте записати ці повідомлення за допомогою нерівностей.