Розробка уроку "Числові проміжки"

Про матеріал

Публікація містить програму фронтального опрацювання матеріалу згідно Комбінованої системи М.П. Гузика, тобто вправи і завдання, які учні мають виконати під час уроку самостійно або колективно. Також урок містить цікаву нестандартну вправу з теми.

Перегляд файлу

«Почніть робити те, що потрібно.

Потім робіть те, що можливо.

І ви раптом виявите, що робите неможливе»

Св. Франциск Асізський

Фронтальне опрацювання матеріалу

 

Числові проміжки

 

І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил

 

Завдання 1.

  1. Повтори тези 1.1 – 1.8 блоку № 2.
  2. Усно дай відповідь на питання:
  1. Що називають нерівністю зі змінною?
  2. Що означає розв’язати нерівність?
  3. Що називають розв’язком нерівності?
  4. Які нерівності називаються рівносильними?
  5. Що називають порожньою множиною і як її позначають?
  6. Що називають числовим проміжком?
  7. Поясніть як позначають точки на проміжку, і від чого залежить написання дужок.

 

Завдання 2.

Усно виконай вправи

2.1. Правильно прочитайте числові проміжки

2.2. Визначте, чи належить проміжку число

 

ІІ. Відпрацювання умінь і навичок розв’язування вправ

 

Завдання 3.

3.1. Із §5 стор. 34 – 35 випиши означення перерізу та об’єднання числових проміжків.

3.2. Письмово виконай вправи, стор. 37, 38  підручника: 148, 152, 158, 160.

ІІІ. Відпрацювання умінь розв’язування нестандартних вправ та задач

 

Завдання 4.

Визначте зміст повідомлень, які отримують учасники дорожнього руху з наведених дорожніх знаків. Уведіть необхідні буквені позначення та спробуйте записати ці повідомлення за допомогою нерівностей.

 

docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку