23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Розробка уроку для 1-го класу My School

Про матеріал
Розробка уроку для 1-го класу за темою "My School" до підручника "English with Smiling Sam "
Перегляд файлу

Предмет : англійська мова

Тема: Моя школа/MySchool

Клас: 1

Мета уроку:

— Активізувати вивчені ЛО: pen, bag, pencil, book, desk, chair, ruler, eraser, sharpener, blackboard

— Розвивати вміннясприйняття тексту на слух.

— Розвивати комунікативні здібності учнів.

— Активізувати вживання конструкції :What is it?It`s a … Is it a …? Yes, it is./No, it`s not.

— Активізувати вживання команд повсякденного класного вжитку:Standup! Sit Down! Open your Book! Close your Book! Take a pencil!

— Виховувати культуру спілкування з усіма учасниками освітнього процесу

— Виховувати повагу та бережливе ставлення до чужого майна

Очікувані результати в кінці уроку

Учні:

- зможуть впевнено вживати лексичні одиниці за темою

- зможуть називати кольори предметів (шкільних речей)

- зможуть складати та розігрувати міні-діалоги, вживаючи конструкціюWhatisit? It`s a- зможуть дати стверджувальну та заперечну відповідь Is it a …? Yes, it is./No, it`s not.

-  зможуть розпізнати команди на слух та виконати необхідну дію

Наскрізні лінії:Громадянська відповідальність

Компетентності:

Спілкування іноземною (англійською) мовою під час опрацювання аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність до комунікації, вживаючи вивчені ЛО та структури

Обладнання та матеріали:екран, комп’ютер, проектор, картки (flashcards), підручник та зошит English with Smiling Sam (Oksana Karpyuk), відеоматеріали

 

ХІД УРОКУ

 

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання.

Т: Hello, children! Nice to see you! Ps:Hello, teacher! Nice to see you too!

Повідомлення теми та мети уроку.

T:Let's start our lesson. Today we are speaking about school and school things.

Почнiмо наш урок. Сьогодні ми говоримо прошколу та шкільні речі.

Уведення в іншомовну атмосферу.

  1. Let`s singour emotions song  HOWAREYOU?(Emotions song for children)

Давайте заспіваємо нашу пісню про емоції.

https://www.youtube.com/watch?v=fMR8Hr9Xby4

Під час перегляду відеоролику учні не лише повторюють слова пісні, а й зображають відповідні емоції.

 And now in chain make a sentence and show HOW ARE YOU.

P 1 I`m happy. – P 2 I`m angry. …

 А зараз один за одним говоримо та показуємо як ми почуваємось.

  1. Let`scount from 1 to 20.NUMBER SONG.

https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA

Що ж порахуємо від 1 до 20.

Welldone!

Молодці!

  1. Now it`s time for colours. WHAT COLOUR IS IT SONG

https://www.youtube.com/watch?v=FMRkKbbrQ7E

Згадаємо кольори, заспівавши пісню.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

 

  1. Опрацювання ЛО

And now we`ll watch a video and revise school things. SCHOOL SUPPLIES SONG

https://www.youtube.com/watch?v=I83nbwruQS8

  1. Розвиток навичок говоріння

Look at the pictures and answer to my questions.What is it?  What colour is it? Is it a pen?

Подивіться на зображення і дайте відповідь на запитання.

T показує картки з різними шкільними речами (можна скористатись готовими флеш-картками або роздрукувати картинки з ресурсуGoogle(вкладка картинки). Учні відповідають на питання.

  1. Руханка. Clap Your Hands | Action Songs for Children 

Let`s make a stop and move. Учні виконують знайомі рухи під музику.

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

  1. Розвиток навичок сприйняття мови на слух.
    1. Do what you hear. Виконайте ту дію, яку почуєте.

Аудіо додаток до підручника (Unit-2-Les_10-1-Revision)

 4.2 Open your Workbook, page23. Listen to the instructions. Відкриваємо зошит на сторінці 23, слухаємо і обводимо ту кількість предметів, про яку ідеться.

(Act.Book_Smiling Sam-1-Unit-2_p 23_Les_10_task 1)

 

III. Рефлексія

Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились …  .

Home-schoollinksВчитель пропонує учням вдома переглянути відео (використане на уроці) і повторити вивчене ще раз.

 

Список використаних джерел:

 

  1. https://www.youtube.com/watch?v=fMR8Hr9Xby4
  2. https://www.youtube.com/watch?v=I83nbwruQS8
  3. https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA
  4. https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
  5. https://www.youtube.com/watch?v=FMRkKbbrQ7E

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Черкасова Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Черкасова Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
172
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку