Предмет : англійська мова
Тема: Family and Friends/Сім’я та друзі
Клас: 1
Мета уроку:
— Активізувати вивчені ЛО: father, mother, sister, brother, family, aunt, uncle, cousin, grandmother, grandfather, baby brother
— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.
— Розвивати комунікативні здібності учнів.
— Активізувати вживання конструкції :She is my mother./ He is my father.
— Виховувати культуру спілкування з усіма учасниками освітнього процесу
Очікувані результати в кінці уроку
Учні:
- зможуть впевнено вживати лексичні одиниці за темою
- зможуть складати історії (описи) своїх сімей
- зможуть дати стверджувальну та заперечну відповідь Isita …? Yes, it is./No, it`s not.
- зможуть розпізнати ЛО на слух та виконати необхідну дію
Наскрізні лінії:Громадянська відповідальність
Компетентності:
Спілкування іноземною (англійською) мовою під час опрацювання аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність до комунікації, вживаючи вивчені ЛО та структури
Обладнання та матеріали:екран, комп’ютер, проектор, картки (flashcards), підручник та зошит English with Smiling Sam (Oksana Karpyuk), відеоматеріали
ХІД УРОКУ
I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т: Hello, children! Nice to see you! Ps: Hello, teacher! Nice to see you too!
Повідомлення теми та мети уроку.
T:Let's start our lesson. Today we are speaking about family and friends.
Почнiмо наш урок. Сьогодні ми говоримо просім’ю та друзів.
Уведення в іншомовну атмосферу.
https://www.youtube.com/watch?v=d_WQEw13TCo
Давайте заспіваємо нашу пісню про родину.
Welldone!Молодці!
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Вчитель піднімає картку, учні називають родича.Опитування за зразком.
T: Is this the brother?
P: No, it isn’t!
T: Is this the cousin!
P: Yes, she is.
1.2 And now we`ll watch a video and revise family members. The words and the sentences. Be attentive. Then you`ll make stories about your families. FAMILY MEMBERS AND TREESONG
https://www.youtube.com/watch?v=FHaObkHEkHQ
Зараз дивимось на кран та повторюємо слова за темою та речення. Працюємо уважно. Потім за таким же зразком ви опишете свою сім’ю.
Відкрийте підручник на сторінці 37. Подивіться на малюнок. Складемо опис розповідь.
T:This is my family. She is my mother. He is my father. She is my sister. He is my brother. He is my baby brother. This is me. He is my uncle. He is my cousin. She is my aunt. She is my grandmother. He is my grandfather.
Зображення (ст 37) виведене на екран для зручності. Вчитель показує на членів родини, озвучуючи відповідне речення. Всі учні повторюють.
Ваше завдання було принести сімейне фото. По черзі виходимо до дошки , вішаємо фото та складаємо опис-розповідь.
P1- P 2 - … Відповіді учнів.
Let`s make a stop and move. Учні виконують знайомі рухи під музику.
https://www.youtube.com/watch?v=hzo9me2fdzg
А зараз час розваг. Ділимось на 3 команди (по 5 учнів). Кожна отримає набір карток. (ДОДАТОК 1) Ваше завдання прослухати історію (вчитель читає) та розкласти картки з родичами в тому порядку, як вони з’являються в історії.
Hello. My name is Ann. I am 11. I live in Odessa. I want to tell you about my family. My family is big. I have got a mother, a father and a baby sister. We all live in a house. My grandparents live with us too.Also I`ve got an aunt and an uncle. They have 2 children who are my cousins.
Let`s check the cards order: mother, father, baby sister, grandparents, aunt, uncle, 2 cousins. Well done! Перевіремо. … Молодці!
And the last thing we do – a game. Look at the blackboard and answer.
Наостанок пограємо. Подивіться на дошку і дайте відповіді на запитання.
(На дошці розміщуються картки поряд з цифрами та літерами)
T – Who is in B2?
P – Father
T – Who is in C3?
P – Aunt
III. Рефлексія
Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились … .
Home-schoollinksВчитель пропонує учням вдома переглянути відео (використане на уроці) і повторити вивчене ще раз.
Список використаних джерел:
Додатки