Велика Британія і Франція |
|
Мета уроку: |
сформувати в учнів уявлення про Велику Британію та Францію після Другої Світової війни.; проаналізувати політику цих держав; визначити суть понятть «тетчеризм», «монетаризм», «брексіт»; охарактеризувати досвід країн у боротьбі з різними державними проблемами; порівняти різні політичні течії; розвивати в учнів уміння оцінювати діяльність політиків; висловлювати власну думку щодо діяльності політиків цих держав. |
Тип уроку: |
Комбінований урок |
Хід уроку
І. Організаційний момент
Учитель оголошує тему та основні завдання уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Знайдіть помилки в тексті
1.До 1980 х рр. зовнішня політика Канади значною мірою залежала від україни.(Від великої Британії та США)
2. На виборах 2016 новим президентом США було обрано демократа Дональда Трампа(республіканця)
3.У 2015 році біло розпочато реформу системи охорони здоровя США. (2010)
4. Терористичний теракт 11 вересня 2001 р. було здійснено за правління президента Б. Клінтона(Дж. Буша-молодшого.)
5. За час правління Р.Рейгана міжнародний авторитет США впав, економіка занепала( Авторитет зріс, економіка успішно розвивалася)
6. Вотергейська справа повязана з імям Джона Кеннеді (Річарда Ніксона)
IІI. Мотивація навчальної діяльності
1. Шифрування.
Розшифруйте закодовані слова.
а |
б |
в |
г |
ґ |
д |
е |
є |
ж |
з |
и |
і |
ї |
й |
к |
л |
м |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
н |
о |
п |
р |
с |
т |
у |
ф |
х |
ц |
ч |
ш |
щ |
ь |
ю |
я |
|
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
|
ІV. Вивчення нового матеріалу
Робота з поняттями
Метод «Чиста дошка»
Учитель пропонує учням самостійно прочитати відповідний пункт параграфа (с. 56-57 пункт 3) і відповісти на питання, записані на дошці. Отримавши відповідь на запитання, учитель витирає їх із дошки.
Запитання:
1.Як Гордон Браун відносився до участі британських військових у війні в Іраку? (негативно)
2.Які питпння стосовно участі в ЄС Великої Британії, було піднято Девідом Кемероном? (доцільність членства в ЄС)
3. Коли відбувся брексіт та що це таке?(червень 2016р.)
4. Назвіть імя другої в історії Вел.Британії премєр – міністра жінки? (Тереза Мей)
Групова робота
Учитель пропонує учням утворити групи. Кожна група вибирає собі питання та дає розгорнуту відповідь. На основі матеріалу підручника (підручник Гісема – § 7 Франція).
V. Закріплення вивченого матеріалу
Бесіда
1.Спробуйте порівняти особливості розвитку Великої Британії та Франції в другій половині 20 – на початку 21 ст.
VI. Домашнє завдання
2. Підготувати політичний портерт М.Тетчер, Еммануеля Макрона.