Розробка уроку для 11-го класу на тему "Велика Британія та Франція"

Про матеріал
Урок дає змогу сформувати в учнів уявлення про Велику Британію та Францію після Другої Світової війни; проаналізувати політику цих держав; визначити суть понятть «тетчеризм», «монетаризм», «брексіт»; охарактеризувати досвід країн у боротьбі з різними державними проблемами; порівняти різні політичні течії; розвивати в учнів уміння оцінювати діяльність політиків; висловлювати власну думку щодо діяльності політиків цих держав
Перегляд файлу

 

Тема уроку:

Велика Британія   і Франція

Мета уроку:

сформувати в учнів уявлення про Велику Британію та Францію після Другої Світової війни.; проаналізувати політику цих держав; визначити суть понятть «тетчеризм», «монетаризм», «брексіт»; охарактеризувати досвід країн у боротьбі з різними державними проблемами; порівняти різні політичні течії; розвивати в учнів уміння оцінювати діяльність політиків; висловлювати власну думку щодо діяльності політиків цих держав.

Тип уроку:

Комбінований урок

 

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Учитель оголошує тему та основні завдання уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Знайдіть помилки в тексті

1.До 1980 х рр. зовнішня політика Канади значною мірою залежала від україни.(Від великої Британії та США)

2. На виборах 2016 новим президентом США було обрано демократа Дональда Трампа(республіканця)

3.У 2015 році біло розпочато реформу системи охорони здоровя США. (2010)

4. Терористичний теракт 11 вересня 2001 р. було здійснено за правління президента Б. Клінтона(Дж. Буша-молодшого.)

5. За час правління Р.Рейгана міжнародний  авторитет США впав, економіка занепала( Авторитет зріс, економіка успішно розвивалася)

6. Вотергейська справа повязана з імям Джона Кеннеді (Річарда Ніксона)

IІI. Мотивація навчальної діяльності

1. Шифрування.

 Розшифруйте закодовані слова.

а

б

в

г

ґ

д

е

є

ж

з

и

і

ї

й

к

л

м

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

н

о

п

р

с

т

у

ф

х

ц

ч

ш

щ

ь

ю

я

 

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

 

 

  1. 3 7 16 11 15 1 2 21 11 23 1 18 12 33 ; Велика Британія
  2. 23 7 23 28 7 21 11 10 17; Тетчиризм
  3. 25 21 1 18 27 12 33; Франція
  4. 6 11 21 11 9 11 10 17; Дирижизм
  • Чи знайомі вам знайдені слова?
  • Що вам відомо про них?
  • Сьогодні ми познайомимося з історією та життям цих держав та розгляномо зашифровані поняття.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота в парах.
  • Опрацюйте матеріал підручника на с. 51 – 54.
  • Складіть план розповіді про Велику Британію в 1945 – 1979 рр.
  1. Перегляд відеоролику про М. Тетчер ( https://www.youtube.com/watch?v=bA24tY1tXPM з 1:13)
  • Охарактеризуйте діяльність М.Тетчер та дайте визначення поняттю «Тетчеризм».

Робота з поняттями

Монетаризм — економічна теорія, за якою кількість грошей в обігу є визначальним чинником для розвитку економіки. Започаткована Мілтоном Фрідманом.

Метод «Чиста дошка»

Учитель пропонує учням самостійно прочитати відповідний пункт параграфа (с. 56-57 пункт 3) і відповісти на питання, записані на дошці. Отримавши відповідь на запитання, учитель витирає їх із дошки.

Запитання:

1.Як Гордон Браун відносився до участі британських військових у війні в Іраку? (негативно)

2.Які питпння стосовно участі в ЄС Великої Британії, було піднято Девідом Кемероном? (доцільність членства в ЄС)

3. Коли відбувся брексіт та що це таке?(червень 2016р.)

4. Назвіть імя другої в історії Вел.Британії премєр – міністра жінки? (Тереза Мей)

Групова робота

Учитель пропонує учням утворити групи. Кожна група вибирає собі питання та дає розгорнуту відповідь. На основі  матеріалу підручника (підручник Гісема – § 7 Франція).

  • Охарактеризуйте розвиток Франції в 1945-1969 рр.
  • Що, на вашу думку було головним у розвитку Франції в 1970-1995рр.?Чому?
  • Які тенденції були основними в розвитку Франції в 1995-2017 рр?Обгрунтуйте свою точку зору.

V. Закріплення вивченого матеріалу

Бесіда

1.Спробуйте порівняти особливості розвитку Великої Британії та Франції в другій половині 20 – на початку 21 ст.

VI. Домашнє завдання

1. Опрацювати § 7

2. Підготувати політичний портерт М.Тетчер, Еммануеля Макрона.

doc
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
4331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку