Розробка уроку для 3 класу НУШ з теми "Будинок. Помешкання. Звороти there is\there are"

Про матеріал
Даний матеріал допоможе узагальнити та закріпити лексико-граматичний матеріал теми «У будинку», активізувати та розвивати словниковий запас учнів, розвивати комунікативні компетенції здобувачів освіти, формувати навички монологічного мовлення, аудіювання, сприймання розпізнавання іншомовного тесту на слух. Також за допомогою даної розробки закріплюється вивчений фонетичний матеріал, формується вміння учнів розпізнавати іншомовні звуки та артикулювати їх відповідно до вимог. Містить завдання, що проводяться у парах, групах та у ігровій формі. Крім того, у розробці наведені творчі завдання для закріплення лексико-граматичного матеріалу, що допоможуть розвинути критичне мислення здобувачів освіти, їхні творчі здібності. Як приклад інтегративного навчання, даний матеріал містить елементи інтеграції з математичною галуззю, що сприяють активізації та систематизації вивченого матеріалу обох предметів. Розробка реалізує і здоров’язберігаючу наскрізну лінію. У ній передбачено проведення двох фізкультхвилинок протягом уроку, що допомагає фізично та психологічно розвантажити учнів під час уроку та активізувати їх фізичну активність. Розробка містить додатковий ілюстративний матеріал, відеоматеріал та матеріал для друку на допомогу вчителю. Посилання на додатки https://drive.google.com/drive/folders/1eG2mVcc6nJcPA_QiGGhSiXu4IPdxTLfE
Перегляд файлу

 

 

Конспект уроку англійської мови

для 3 класу НУШ з теми

« Будинок. Помешкання.  Звороти There is\There are»

 

 

Даний матеріал допоможе узагальнити та закріпити лексико-граматичний матеріал теми «У будинку», активізувати та розвивати словниковий запас учнів, розвивати комунікативні компетенції здобувачів освіти, формувати навички монологічного мовлення, аудіювання, сприймання розпізнавання іншомовного тесту на слух.

Також за допомогою даної розробки закріплюється вивчений фонетичний матеріал, формується вміння учнів розпізнавати іншомовні звуки та артикулювати їх відповідно до вимог. Містить завдання, що проводяться у парах, групах та у ігровій формі. Крім того, у розробці наведені творчі завдання для закріплення лексико-граматичного матеріалу, що допоможуть розвинути критичне мислення здобувачів освіти, їхні творчі здібності. Як приклад інтегративного навчання, даний матеріал містить елементи інтеграції з математичною галуззю, що сприяють активізації та систематизації вивченого матеріалу обох предметів.

Розробка реалізує і здоров’язберігаючу наскрізну лінію. У ній передбачено проведення двох фізкультхвилинок протягом уроку, що допомагає фізично та психологічно розвантажити учнів під час уроку та активізувати їх фізичну активність.

Розробка містить додатковий ілюстративний матеріал, відеоматеріал та матеріал для друку на допомогу вчителю.

 

 

Мета: узагальнити й систематизувати вивчений лексико-граматичний матеріал теми «У будинку», вчити учнів застосовувати та впізнавати лексичні одиниці теми у мовленні. Практикувати вживання зворотів There is\There are в усному мовленні, спираючись  на  правила утворення множини іменників в англійській мові.  Формувати рецептивне сприйняття мовленнєвого матеріалу, розвивати навички аудіювання й говоріння, фонематичного слуху.  Розвивати увагу, критичне мислення, формувати навички  партнерських відносин під час комунікації в парах та маленьких групах. Виховувати в здобувачів освіти інтерес до іншомовного спілкування, повагу та толерантність один до одного.

Тип уроку: узагальнення й закріплення знань.

Обладнання: підручник, робочий зошит,  картки наочні та для виконання індивідуальних завдань, телевізор або комп’ютер, картки для проведення дидактичної гри та роботи у парах, групах, конструктор LEGO.

 

 

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

1. Організація класу до уроку

Teacher: Good morning, children! Nice to meet you!

Children:

Revising a poem:         Good morning, good morning

                                     Good morning to you.

                                     Good morning, good morning

                                     I’m glad to see you!

 

2. Оголошення теми й мети уроку.

Teacher: Сьогодні на уроці ми з вами повторимо вивчений матеріал з теми «Мій будинок», «Кімнати»,  «Меблі та обладнання», потренуємося вживати слова з цих тем у різних ситуаціях, писати та читати їх відповідно до правил. Також ми з вами закріпимо вживання зворотів «There is\there are» на практиці та повторимо тему «Множина іменників». Також ми будемо працювати з конструктором LEGO та виконувати дуже цікаву творчу роботу. Тож, Let’s go!!

 

ІІ. Основна частина уроку

  1. Warming up

Teacher: So, we will begin with our favourite task «Yes» or «No».

 

Гра «Yes or No»

Вчитель пропонує учням пограти у гру, суть якої полягає у пригадуванні мовленнєвого матеріалу минулих уроків. Діти по черзі обирають картку, на якій написане твердження. Вони читають його, перекладають та висловлюються з приводу його правдивості по відношенню до них. Хибні твердження виправляють на правдиві. Додаток 1

 

Активізація мовленнєвого матеріалу. Бесіда.

 

Teacher: So, my dear children. Today we are speaking about dwelling. Tell me please, do you live in a house or in a flat? What’s your house (flat) like?  What rooms are there in your house? What’s your favourite room?

Вчитель по черзі опитує учнів. Діти висловлюються відповідно до вивченого раніше лексико-граматичного матеріалу.

 

  1. Актуалізація опорних знань.

Повторення та систематизація вивченого матеріалу. Аудіювання.

(Вчитель пропонує дітям прослухати вірш, у якому згадуються назви кімнат. Завдання для учнів – прослухати вірш та назвати кімнати. Вірш читається двічі).    

Teacher: Ok, children!  And now I want you to do such a task. I will read you a story about some house. Your task will be to listen and name, what rooms are there in that house. So, listen and name the rooms.

 (Вчитель читає вірш)

G:\Відкритий урок\вірш етап 2\Слайд1.JPG

Teacher: And now, please name the rooms which you have heard in the poem.

Yes, my dear children! You are quite right!

 

Далі вчитель пропонує дітям самостійно прочитати вірш, виводить його на екран телевізора.

So we repeated the names of the rooms. And now I want you to do such a task.  Додаток 2

  1. Виконання практичного завдання. (Інтеграція з математичною галуззю).

Вчитель пропонує дітям пригадати, що таке периметр. Далі на екрані зявляється кімната і вчитель запитує якої вона форми. Діти розповідають, яким чином можна обчислити периметр прямокутника і усно обчислюють периметр кімнати на малюнку за поданими розмірами.     (Додаток 3)

Teacher:  So, tell me please, what shape can a room be? Yes, that’s right. And do you know how can we measure the perimeter of the square?

And now look at the picture and let’s try to measure the room’s perimeter.

(Мозковий штурм).  Обчислення периметру кімнати на слайді.

 

  1. Робота у парах

Вчитель роздає дітям картки з зображенням різних за розміром кімнат і пропонує їм обчислити їх периметр.  Діти працюють у парах. (Додаток 4)

 

  1.     Активізація вивченого граматичного матеріалу .

Утворення множини іменників. Письмова робота у зошитах.

Teacher: Ok, children. And now let’s open your exercise-books and write down the date. But first tell me please, what day is today?

Ok, and now, let’s repeat, how can we form the plural in English?

 (Діти пригадують правило утворення множини іменників).

Робота біля дошки. Вчитель пропонує дітям утворити множину іменників на дошці

(В цей час троє учнів виконують індивідуальне завдання на картках).

A flag –

A rabbit –

A berry -

A mirror –

A scarf -

A man –

A bench -

Teacher: And now tell me please, what are other words which are out of rules? (Діти пригадують слова - винятки)

 

  1.     Закріплення граматичного матеріалу (утворення множини іменників).

Робота з LEGO – 6 цеглинок. (Visual quiz)  (Додаток 5)

 

  1.     Фізкультхвилинка ( A song Head shoulders knees and toes) (Додаток 6)

 

  1.     Повторення та активізація фонетичного матеріалу.

Літери Хх, Jj.

Teacher: And now let’s repeat the letters. Look at the blackboard. What letters can you see there?

Ok.  And now let’s read the patter.

(Вчитель пропонує учням прочитати скоромовки з вивченими літерами)

There are six foxes in the box.

I drink Juice in June.

Teacher: Now let’s try to translate these patters.

(Вчитель пояснює дітям значення скоромовок, діти читають та вимовляють за ним)

 

  1.     Робота з підручником. Закріплення та узагальнення лексико-фонетичного матеріалу.

Розвиток навичок читання.

Діти читають речення з вивченими словами та перекладають їх на українську мову. (Додаток 7)

C:\Users\Z\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Плахотник.png

 

  1.                    Робота з друкованим зошитом. Закріплення вживання граматичних зворотів There is/ There are.

Teacher: So, Please, open your workbooks at page. Let’s do this exercise.  (Додаток 8)

 

  1.                    Фізкультхвилинка. Пісня I can count to 20. (Додаток 9)

 

  1.                    Аудіювання та виконання творчого завдання. Робота у групах.

Вчитель роздає кожній групі зображення з будинком, що складається з трьох кімнат та набір меблів та предметів інтер’єру.  Далі вчитель читає текст з описом будинку та усіх його трьох кімнат. Завдання для кожної групи розмістити предмети у кімнатах згідно з описом будинку.

Перша група «розставляє» предмети у вітальні, друга – у спальні, третя – у кухні.

(Додаток 10)

 

My name is Tomas. I live in a house. My house is not very big but it is very beautiful. There are 3 rooms in my house: a sitting room, a bedroom and a kitchen. I like my kitchen. There is a fridge, a table, a gas cooker and a flower in my kitchen. The flower is green. In my sitting room I like to watch TV. There is a sofa and armchair in my sitting room. There is a blue carpet and a painting. It is my family portrait. My bedroom is big. There is a bed, a mirror, a wardrobe and a lamp. I like my house.

 

III. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків.

Teacher: So, my dear children, everybody of you was active today. And I want to greet you. I thank you for the lesson and wish you all the best!

(Вчитель відмічає найактивніших учнів і дає рекомендації)

 

  1. Оголошення домашнього завдання.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
20 квітня 2021
Переглядів
1997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку