Розробка уроку до підручника Ростоцька Карпюк 1кл

Про матеріал
Підтема: Як справи у твоїх рідних? Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні. Навчати вживати запитання «How is your…?» та відповідь «He/She is fine, thank you». Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Навчати читання й аудіювання. Розвивати навички письма. Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати любов та повагу до членів своєї родини. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для самостійної роботи (НО2), (НО3), програвач компакт-дисків.
Перегляд файлу

Урок 14 (4)

 

 

Підтема: Як справи у твоїх рідних?

 

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.

 

Ознайомити з новими ЛО

та закріпити їх уживання в усному мовленні.

 

Навчати вживати запитання «How is your…?» та відповідь «He/She is fine, thank you».

 

Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.

 

Навчати читання й аудіювання.

 

Розвивати навички письма.

 

Тренувати пам’ять та увагу.

 

Виховувати любов та повагу до членів своєї родини.

 

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для самостійної роботи (НО2), (НО3), програвач компакт-дисків.

 

  • Хід уроку

 

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

 

 

Greeting 1. Привітання.

 

Т: Stand up, please! Good morning!

 

Ps: Good morning!

 

Т: How are you?

Ps: Fine, thank you.

 

Т: Sit down, please.

 

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

 

Т: Ми продовжуємо розмовляти про наші родини. Сьогодні на уроці ви вивчите но-ві слова й фрази, як завжди, будете інсценувати діалоги та грати в ігри. Ми вивчи-мо нову пісню, будемо тренуватись читати й писати. Let’s start our lesson.

 

Warming up       3.Уведення в іншомовну атмосферу.

Повторення вивченої лексики не тему «Моя родина».

Повторення вірша (впр. 4 (с. 27)).

Учитель розповідає вірш, учні уважно слухають, а потім хором розповідають його. Після цього один-два учні самостійно декламують вірш перед класом.

ІІ. оСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Pronunciation Practice           1.Тренування у вимові звуків.

Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:

 

  • — mum, meet, my, mother, Max;
  •  — this, father, mother, brother;
    • — run, fun, jump, uncle;

     — how, hello, hi, he, horse;

     — pen, ten, pencil, red, seven.

Vocabulary Presentation and Practice

2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу. Впр. 1 (с. 28).

 

Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Правильно. Давайте дізнаємось, про що розмовляють діти. Послухайте та повторіть. Listen and repeat. Учитель вимовляє фрази до малюнка вправи. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою, після цього парами по черзі розігрують діалог. Можна запропонувати учням використовувати власні імена замість поданих у підручнику.

Speaking 

3. Розвиток умінь мовлення.

Впр. 2 (с. 28).

Учитель вказує на перший малюнок вправи тапояснює завдання, подані до нього. Учні повторюють по два-три рази. Потім учитель вказує на інші малюнки та ставить подібні запитання, учні ланцюжком відповідають. Наприклад:

Т: Number 2. How is your grandfather?

P1: He is fine, thank you

Т: Number 3. How is your sister?

P2: She is fine, thank you.

Після цього учні ланцюжком ставлять один одному подібні запитання та відповідають на них.

Р1: Hi! How is your brother?

Р2: Hello! He is fine, thank you. How is your mother?

Р1: She is fine, thank you.

Physical Activity

  • 4. Фізкультхвилинка.

Учитель пояснює, що його команди мають виконувати ті, до кого він звертається: хлопчики, якщо він каже слово boys, або дівчатка, якщо він каже слово girls. Він вимовляє вивчені команди. Учні виконують їх відповідно до завдання.

Listening

Comprehension

 5. Аудіювання.

Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2). Учитель двічі читає текст,

учні уважно слухають та виконують завдання на картках. Після цього учитель під

ходить до кожного з них і перевіряє правильність виконання завдання.

Т: Number 1. This is Tim’s mother.

Number 2. This is Pam’s grandmother.

Number 3. This is Ben’s grandfather.

Number 4. This is Vic’s father
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Чого ви сьогодні навчились?

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
22 січня 2019
Переглядів
698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку