Розробка уроку до підручника Ростоцька Карпюк 1кл

Про матеріал
Тема: Мої домашні улюбленці. Підтема: У мене в дома є тваринка. Мета: пізнавальна: вводити, тренувати лексику з теми, тренувати конструкції “This is a …..”, вивчити назви кольорів, тварин; Опрацювати заримівку на закріплення звуків, вчити вірш “My Pet”. Практикувати учнів у вживанні структур: “I have got=I’ve got розвивальна: сприяти формуванню та розвитку пам'яті, уяви мислення, уміння побудувати монологічне мовлення; виховна: виховувати повагу до оточуючих, повагу до іншомовної культури.
Перегляд файлу

Урок 21

Тема: Мої домашні улюбленці.

Підтема: У мене в дома є тваринка.

Мета: пізнавальна: вводити, тренувати лексику з теми, тренувати конструкції This is a …..”, вивчити назви кольорів, тварин; Опрацювати заримівку на закріплення звуків, вчити вірш “My Pet”.

Практикувати учнів у вживанні структур: I have got=Ive got

розвивальна: сприяти формуванню та розвитку пам'яті, уяви мислення, уміння побудувати монологічне мовлення;

виховна: виховувати повагу до оточуючих, повагу до іншомовної культури.

Обладнання: підручник, ілюстрації до теми «Домашні тварини», аудіо запис, вірш ,кольорові картки.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організаційний момент.

І. Введення в іншомовну атмосферу.

1. Greeting: ( Вітання)

Teacher: Good morning, Good morning, Good morning, to you,

               Good morning, dear children,

               I am glad to see you.

  1. Answering the question. (Відповіді на запитання .)

           What is your name?

 How are you today?

  1. Phonetic drill. ( Фонетична вправа.)

Now look at me, listen to me attentively and spell correctly all together,

-    er [ з:] mother, father, sister, brother, hamster, clever;

- y [i] family, happy, very, Pinky, lovely.

  1. Introductory talk: (Пред'явлення теми та мети уроку)

Хлопчики та дівчата, сьогодні ми повторимо тему  " У мене в дома є тваринка.", продовжимо вивчати кольори та назви тварин. Вивчимо вірш про домашніх тваринок і розмалюєм їх у робочих зошитах. Отже, давайте почнемо наш урок. So, let's start our lesson.

 

 

 

 II. Основна частина уроку

  1. Повторення вивчених ЛО
  • Робота з картками.

Учитель показує малюнки домашніх тваринок та називає їх, учні повторюють за ним.

Потім учитель лише показує малюнок, не називаючи його, а учні намагаються правильно назвати його, тренувати конструкції This is a …..”.

  • Робота з підручником.

Відкрийте будь ласка підручник на сторінці 34. Прослухайте і доповніть будь ласка вірш для повторення кольорів та назв тваринок.

Малювалася картина із тваринками хатина,

Сіра мишка малювала, тільки не розфарбувала.

Діти люблять малювати, нумо мишці помагати.

Ось біжить руденький cat - обираємо фарбу (red).

А цих сірих мишей - намалюємо фарбою (grey).

Мавпу і ведмедик бравий - ми малюємо фарбою (brown).

Поросятко Хрюки-свинк - намалюємо фарбою.. .(pink ).

А собаку, що звуть Крег - замалюємо фарбою... .(black).

Дуже рибки й папуг я люблю - їх малюємо фарбою...(yellow, blue ).

Про хом’яка й кролика не забувай - замальовуй їх фарбою ...( white )

А щоб жабку розмалювати колір легко підібрати,

 Бо для жабки він один - обираєм фарбу...( green).

  1. Presenting vocabulary. (Представлення нових лексичних одиниць).

Гра « Ехо».

То, щоб описати свою улюблену тварину, ви повинні знати, як сказати це на англійській мові. Деяких з тварин, ви знаєте вже, а про деяких з них ми сьогодні дізнаємося.

Отже, давайте пограємо в гру "Ехо". Я покажу вам тварин і розкажу їх назви на англійську мову, а ви  повторить слова після мене.

brown, blue,  a turtle, a hamster.

  1. Фізхвилинка «If you are happy …» 
  2. Робота з підручником.

Подивіться у підручник стр 35 впр 2. Зараз ми навчимося як сказати на анг мові, що у вас є тваринка ми використовуємо конструкцію I have got a…(Повторюють декілька разів за вчителем). Для того щоб сказати це нам потрібно навчитися складати речення. На першому малюнку Білл з хом’ячком. Прослухайте що він нам каже.

        6. Вивчення вірша “My Pet”

I’ve got a pet,

It is a cat.

His name is Fred;

I love my cat.

7. Робота з робочим зошитом.

Clouse your books and open your workbooks. Відкрийте робочі зошити на сторінці 17.

ІІІ. Підсумок уроку.

  1. Слово вчителя.

Що вивчили нове? Яку роботу сподобалося найбільше виконувати? Чи справдилися ваші очікування?

Ми виконали всі завдання. Дуже дякую, діти, ви були дуже активними сьогодні і працювали дуже добре.

 Я дуже пишаюся вами.

Thank you, very much, children, you were very active today and worked very well.

I am really proud of you. Now, stand up, please. Good bye, children. Have a nice day.

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
22 січня 2019
Переглядів
720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку