Урок 22
Тема: Мої домашні улюбленці.
Підтема: У мене в дома є тваринка.
Мета: пізнавальна: вводити, тренувати лексику з теми, тренувати конструкції “This is a …..”, повторити назви кольорів, тварин; Опрацювати заримівку на закріплення звуків, вчити вірш “My Pet”.
Практикувати учнів у вживанні структур: “I have got=I’ve got
розвивальна: сприяти формуванню та розвитку пам'яті, уяви мислення, уміння побудувати монологічне мовлення;
виховна: виховувати повагу до оточуючих, повагу до іншомовної культури.
Обладнання: підручник, ілюстрації до теми «Домашні тварини», аудіо запис, вірш ,кольорові картки.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Введення в іншомовну атмосферу.
1. Greeting: ( Вітання)
Teacher: Good morning, children
Good morning, good morning to you!
Good morning, good morning!
I am glad to see you!
Pupils: Good morning, teacher!
Good morning, good morning to you!
Good morning, good morning!
We are glad to see you too!
А)Answering the question. (Відповіді на запитання .)
What is your name?
How are you today?
Б) а) фонетичне опрацювання слів
- repeat after me:
[o] – [o] – dog, dog
[^] – [^] – puppy, puppy
[ e] – [ e] – rabbit, rabbit, cat, cat, hamster, hamster
[g] – [g] – guinea – pig, guinea – pig
[i] – [i] – kitten, kitten
[r] – [r] – parrot, parrot
3. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
- Вчитель: Діти, яку тему ми з вами вивчили? (відповіді дітей)
- Правильно, і сьогодні ми з вами перевіримо, як ви засвоїли її. Також ми повторимо усе те, що вивчали на попередніх уроках у розділі "Pets". Let's start.
ІІ. Основна частина уроку
Приготуйте олівчики білого, чорного, жовтого, зеленого, сірого, коричневого та голубого кольорів. По команді бідніміть олівець того кольору який я назвала:
T: Look at the blackboard. Remember pets.
T: Close your eyes.
(Учитель забирає одну картку.)
T: Якої картки не вистачає?
I’ve got a pet,
It is a cat.
His name is Fred;
I love my cat.
Clap, clap, clap your hands
Clap your hands together.
Stamp, stamp, stamp your feet
Stamp your feet together.
Dance, dance, dance a dance
Dance a dance together.
Nod, nod, nod your head
Nod your head together
Brush, brush, brush your teeth
Brush your teeth together.
Відкрийте підручники на сторінці 35.Подивіться і згадайте як ми описували тваринок.Наприклад: I’ve got a pet. It is a cat. It is white.
(На першій парті лежать різнокольорові карточки із зображенням тварин. Учитель перевертає карточки зворотною стороною.)
T: Come to me, take one card and describe it. For example: It is a cat. It is white.
P: It is a … . It is … .
Молодці, перегорніть сторінку.(стр.36) Тут ви також бачите подібну вправі. Скажіть чи всі тварини бувають одного кольору?(Ні) Тож на першому малюнку у на 2 кольоровий кролик. Щоб назвати два кольори ми будимо використовувати AND (и).
Зараз давайте відпочинимо и подивимося відео яке пов’язано із нашою темою. Нагадайте ще раз. Яка вона?
8. Розвиток монологічного мовлення. (Робота з зошитом)
T: Take your workbook and open at page 17. Draw your pet and tell about them.
T: Your task was to draw a pet. Go to the blackboard and tell about it for us.
P: I have got a pet. It is a … . It is … . I love my pet.
III. Заключна частина уроку
1. Підсумки
Ми виконали всі завдання. Дуже дякую, діти, ви були дуже активними сьогодні і працювали дуже добре.
Я дуже пишаюся вами.
Thank you, very much, children, you were very active today and worked very well.
I am really proud of you. Now, stand up, please. Good bye, children. Have a nice day.
Т:Stand up, children! The lesson is over. Thank you for the lesson. Goodbye!
1