Розробка уроку до підручника Ростоцька Карпюк 1кл

Про матеріал
Тема: Мої домашні улюбленці. Підтема: У мене в дома є тваринка. Мета: пізнавальна: вводити, тренувати лексику з теми, тренувати конструкції “This is a …..”, повторити назви кольорів, тварин; Опрацювати заримівку на закріплення звуків, вчити вірш “My Pet”. Практикувати учнів у вживанні структур: “I have got=I’ve got розвивальна: сприяти формуванню та розвитку пам'яті, уяви мислення, уміння побудувати монологічне мовлення; виховна: виховувати повагу до оточуючих, повагу до іншомовної культури.
Перегляд файлу

Урок 22

Тема: Мої домашні улюбленці.

Підтема: У мене в дома є тваринка.

Мета: пізнавальна: вводити, тренувати лексику з теми, тренувати конструкції This is a …..”, повторити назви кольорів, тварин; Опрацювати заримівку на закріплення звуків, вчити вірш “My Pet”.

Практикувати учнів у вживанні структур: I have got=Ive got

розвивальна: сприяти формуванню та розвитку пам'яті, уяви мислення, уміння побудувати монологічне мовлення;

виховна: виховувати повагу до оточуючих, повагу до іншомовної культури.

Обладнання: підручник, ілюстрації до теми «Домашні тварини», аудіо запис, вірш ,кольорові картки.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 Введення в іншомовну атмосферу.

1. Greeting: ( Вітання)

Teacher: Good morning, children

                                            Good morning, good morning to you!

                                            Good morning, good morning!

                                            I am glad to see you!

Pupils:    Good morning, teacher!

               Good morning, good morning to you!

               Good morning, good morning!

              We are glad to see you too! 

  1.  Уведення в іншомовну атмосферу.

А)Answering the question. (Відповіді на запитання .)

           What is your name?

 How are you today?

Б) а) фонетичне опрацювання слів
- repeat after me:
[o] – [o] – dog, dog
[^] – [^] – puppy, puppy
[ e] – [ e] – rabbit, rabbit, cat, cat, hamster, hamster
[g] – [g] – guinea – pig, guinea – pig
[i] – [i] – kitten, kitten
[r] – [r] – parrot, parrot

 

 

3. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- Вчитель: Діти, яку тему ми з вами вивчили? (відповіді дітей)

- Правильно, і сьогодні ми з вами перевіримо, як ви засвоїли її. Також ми повторимо усе те, що вивчали на попередніх уроках у розділі "Pets". Let's start.

ІІ. Основна частина уроку

  1.  Повторення лексичного матеріалу. 
  1. Pleas open our pencil box. Take your pencils.

Приготуйте олівчики білого, чорного, жовтого, зеленого, сірого, коричневого та голубого кольорів. По команді бідніміть олівець того кольору який я назвала:

  • Take a blue pencil
  • Take a black pencil
  • Take a green pencil.
  1.   Гра "Memory game"

T: Look at the blackboard. Remember pets.

T: Close your eyes.

(Учитель забирає одну картку.)

T: Якої картки не вистачає?

  1. Повторення вірша “My Pet”

I’ve got a pet,

It is a cat.

His name is Fred;

I love my cat.

  1. Фізкультхвилинка

Clap, clap, clap your hands

Clap your hands together.

Stamp, stamp, stamp your feet

Stamp your feet together.

Dance, dance, dance a dance

Dance a dance together.

Nod, nod, nod your head

Nod your head together

Brush, brush, brush your teeth

Brush your teeth together.   

  1.  Гра "Describe a pet"

Відкрийте підручники на сторінці 35.Подивіться і згадайте як ми описували тваринок.Наприклад:  Ive got a pet. It is a cat. It is white.

(На першій парті лежать різнокольорові карточки із зображенням тварин. Учитель перевертає карточки зворотною стороною.)

T: Come to me, take one card and describe it. For example: It is a cat. It is white.

P: It is a … . It is … .

  1. Робота з підручником.

Молодці, перегорніть сторінку.(стр.36) Тут ви також бачите подібну вправі. Скажіть чи всі тварини бувають одного кольору?(Ні) Тож на першому малюнку у на 2 кольоровий кролик. Щоб назвати два кольори ми будимо використовувати AND (и).

  1. Перегляд відео «I’ve got a pet»

Зараз давайте відпочинимо и подивимося відео яке пов’язано із нашою темою. Нагадайте ще раз. Яка вона?

8. Розвиток монологічного мовлення. (Робота з зошитом)

T: Take your workbook and open at page 17. Draw your pet and tell about them.

T: Your task was to draw a pet. Go to the blackboard and tell about it for us.

P: I have got a pet. It is a … . It is … . I love my pet.

III. Заключна частина уроку

1. Підсумки

Ми виконали всі завдання. Дуже дякую, діти, ви були дуже активними сьогодні і працювали дуже добре.

 Я дуже пишаюся вами.

Thank you, very much, children, you were very active today and worked very well.

I am really proud of you. Now, stand up, please. Good bye, children. Have a nice day.

Т:Stand up, children! The lesson is over. Thank you for the lesson. Goodbye!

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
22 січня 2019
Переглядів
815
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку