Інформація про урок.
Білінгвальний урок фізики в 11 класі з теми “Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона ” проведено у рамках участі у Всеукраїнському пілотному проекті “Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті”.
Тема уроку: Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти.
Енергія та імпульс фотона.
( Розділ "Електродинаміка. Хвильова і квантова оптика" 11-А клас 12.03.2019).
Мета уроку: ознайомити учнів з історією виникнення квантової теорії, ввести
формулу Планка;
сформувати знання учнів про фотони як кванти світла з певними
властивостями;
ввести формулу для розрахунку енергії та імпульсу фотона;
пояснити виникнення світлового тиску з точки зору
електромагнітної та квантової теорії світла;
показати практичну значущість набутих знань;
встановити міджпредметні зв’язки з астрономією, пояснивши
напрямок кометних хвостів.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: учень
називає основні етапи розвитку оптики як науки та прізвища її творців, розмір сталої Планка, значення швидкості поширення світла у вакуумі,
розрізняє хвильові й квантові властивості світла;
може описати корпускулярно-хвильовий дуалізм світла, обґрунтовуючи його суть та місце в сучасній фізичній картині світу;
пояснити квантово-хвильову природу світла;
порівняти енергію, масу, імпульс фотона з відповідними характеристиками одного з макротіл;
робити висновок про корпускулярно-хвильову природу світла;
Додатки до уроку.
Додаток 1.
https://drive.google.com/file/d/1Qss_soKLpjEN_T82jTJLInnLkLV62d5R/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1DvzNTsSOjY8givvG2jpHPhgjjH7yt3DS/view?u
(Презентації до уроку)
Додаток 2.
(Вправа "Лото")
Додаток 3.
Додаток 4.
Додаток 5.
(Відео до уроку).
Інформація про урок.
Білінгвальний урок фізики в 11 класі з теми “Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона ” проведено у рамках участі у Всеукраїнському пілотному проекті “Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті”.
Тема уроку: Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти.
Енергія та імпульс фотона.
( Розділ "Електродинаміка. Хвильова і квантова оптика" 11-А клас 12.03.2019).
Мета уроку: ознайомити учнів з історією виникнення квантової теорії, ввести
формулу Планка;
сформувати знання учнів про фотони як кванти світла з певними
властивостями;
ввести формулу для розрахунку енергії та імпульсу фотона;
пояснити виникнення світлового тиску з точки зору
електромагнітної та квантової теорії світла;
показати практичну значущість набутих знань;
встановити міджпредметні зв’язки з астрономією, пояснивши
напрямок кометних хвостів.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: учень
називає основні етапи розвитку оптики як науки та прізвища її творців, розмір сталої Планка, значення швидкості поширення світла у вакуумі,
розрізняє хвильові й квантові властивості світла;
може описати корпускулярно-хвильовий дуалізм світла, обґрунтовуючи його суть та місце в сучасній фізичній картині світу;
пояснити квантово-хвильову природу світла;
порівняти енергію, масу, імпульс фотона з відповідними характеристиками одного з макротіл;
робити висновок про корпускулярно-хвильову природу світла;
Додатки до уроку.
Додаток 1.
https://drive.google.com/file/d/1Qss_soKLpjEN_T82jTJLInnLkLV62d5R/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1DvzNTsSOjY8givvG2jpHPhgjjH7yt3DS/view?u
(Презентації до уроку)
Додаток 2.
(Вправа "Лото")
Додаток 3.
Додаток 4.
Додаток 5.
(Відео до уроку).
Інформація про урок.
Білінгвальний урок фізики в 11 класі з теми “Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона ” проведено у рамках участі у Всеукраїнському пілотному проекті “Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті”.
Тема уроку: Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти.
Енергія та імпульс фотона.
( Розділ "Електродинаміка. Хвильова і квантова оптика" 11-А клас 12.03.2019).
Мета уроку: ознайомити учнів з історією виникнення квантової теорії, ввести
формулу Планка;
сформувати знання учнів про фотони як кванти світла з певними
властивостями;
ввести формулу для розрахунку енергії та імпульсу фотона;
пояснити виникнення світлового тиску з точки зору
електромагнітної та квантової теорії світла;
показати практичну значущість набутих знань;
встановити міджпредметні зв’язки з астрономією, пояснивши
напрямок кометних хвостів.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: учень
називає основні етапи розвитку оптики як науки та прізвища її творців, розмір сталої Планка, значення швидкості поширення світла у вакуумі,
розрізняє хвильові й квантові властивості світла;
може описати корпускулярно-хвильовий дуалізм світла, обґрунтовуючи його суть та місце в сучасній фізичній картині світу;
пояснити квантово-хвильову природу світла;
порівняти енергію, масу, імпульс фотона з відповідними характеристиками одного з макротіл;
робити висновок про корпускулярно-хвильову природу світла;
Додатки до уроку.
Додаток 1.
https://drive.google.com/file/d/1Qss_soKLpjEN_T82jTJLInnLkLV62d5R/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1DvzNTsSOjY8givvG2jpHPhgjjH7yt3DS/view?u
(Презентації до уроку)
Додаток 2.
(Вправа "Лото")
Додаток 3.
Додаток 4.
Додаток 5.
(Відео до уроку).