Розробка уроку фізики 11 клас "Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона".

Про матеріал
Білінгвальний урок фізики в 11 класі з теми “Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона ” проведено у рамках участі у Всеукраїнському пілотному проекті “Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті”. В розробці уроку надані: Конспект уроку, посилання на презентації та відео, інтерактивні вправи.
Перегляд файлу

  

Інформація про урок.

Білінгвальний урок фізики в 11 класі з теми “Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона ” проведено у рамках участі у Всеукраїнському пілотному проекті “Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті”.

 

Тема уроку:  Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти.

                      Енергія та імпульс фотона.

( Розділ "Електродинаміка. Хвильова і квантова оптика" 11-А клас 12.03.2019).

 

Мета уроку: ознайомити учнів з історією виникнення квантової теорії, ввести    

                      формулу Планка;

                      сформувати знання учнів про фотони як кванти світла з певними         

                      властивостями;

                      ввести формулу для розрахунку енергії та імпульсу фотона;

                      пояснити виникнення світлового тиску з точки зору    

                      електромагнітної та квантової теорії світла;

                      показати практичну значущість набутих знань;

                      встановити міджпредметні зв’язки з астрономією, пояснивши 

                      напрямок кометних хвостів.

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: учень

називає основні етапи розвитку оптики як науки та прізвища її творців, розмір сталої Планка, значення швидкості поширення світла у вакуумі,

розрізняє хвильові й квантові властивості світла;

може описати корпускулярно-хвильовий дуалізм світла, обґрунтовуючи його суть та місце в сучасній фізичній картині світу;

пояснити квантово-хвильову природу світла;

порівняти енергію, масу, імпульс фотона з відповідними характеристиками одного з макротіл;

робити висновок про корпускулярно-хвильову природу світла;

 

Додатки до уроку.

           Додаток 1.

https://drive.google.com/file/d/1Qss_soKLpjEN_T82jTJLInnLkLV62d5R/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1DvzNTsSOjY8givvG2jpHPhgjjH7yt3DS/view?u

 (Презентації до уроку)

Додаток 2.

(Вправа "Лото")

Додаток 3.

Додаток 4.

Додаток 5.

 (Відео до уроку).

 

Перегляд файлу

  

Інформація про урок.

Білінгвальний урок фізики в 11 класі з теми “Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона ” проведено у рамках участі у Всеукраїнському пілотному проекті “Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті”.

 

Тема уроку:  Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти.

                      Енергія та імпульс фотона.

( Розділ "Електродинаміка. Хвильова і квантова оптика" 11-А клас 12.03.2019).

 

Мета уроку: ознайомити учнів з історією виникнення квантової теорії, ввести    

                      формулу Планка;

                      сформувати знання учнів про фотони як кванти світла з певними         

                      властивостями;

                      ввести формулу для розрахунку енергії та імпульсу фотона;

                      пояснити виникнення світлового тиску з точки зору    

                      електромагнітної та квантової теорії світла;

                      показати практичну значущість набутих знань;

                      встановити міджпредметні зв’язки з астрономією, пояснивши 

                      напрямок кометних хвостів.

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: учень

називає основні етапи розвитку оптики як науки та прізвища її творців, розмір сталої Планка, значення швидкості поширення світла у вакуумі,

розрізняє хвильові й квантові властивості світла;

може описати корпускулярно-хвильовий дуалізм світла, обґрунтовуючи його суть та місце в сучасній фізичній картині світу;

пояснити квантово-хвильову природу світла;

порівняти енергію, масу, імпульс фотона з відповідними характеристиками одного з макротіл;

робити висновок про корпускулярно-хвильову природу світла;

 

Додатки до уроку.

           Додаток 1.

https://drive.google.com/file/d/1Qss_soKLpjEN_T82jTJLInnLkLV62d5R/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1DvzNTsSOjY8givvG2jpHPhgjjH7yt3DS/view?u

 (Презентації до уроку)

Додаток 2.

(Вправа "Лото")

Додаток 3.

Додаток 4.

Додаток 5.

 (Відео до уроку).

 

Перегляд файлу

  

Інформація про урок.

Білінгвальний урок фізики в 11 класі з теми “Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона ” проведено у рамках участі у Всеукраїнському пілотному проекті “Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті”.

 

Тема уроку:  Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти.

                      Енергія та імпульс фотона.

( Розділ "Електродинаміка. Хвильова і квантова оптика" 11-А клас 12.03.2019).

 

Мета уроку: ознайомити учнів з історією виникнення квантової теорії, ввести    

                      формулу Планка;

                      сформувати знання учнів про фотони як кванти світла з певними         

                      властивостями;

                      ввести формулу для розрахунку енергії та імпульсу фотона;

                      пояснити виникнення світлового тиску з точки зору    

                      електромагнітної та квантової теорії світла;

                      показати практичну значущість набутих знань;

                      встановити міджпредметні зв’язки з астрономією, пояснивши 

                      напрямок кометних хвостів.

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: учень

називає основні етапи розвитку оптики як науки та прізвища її творців, розмір сталої Планка, значення швидкості поширення світла у вакуумі,

розрізняє хвильові й квантові властивості світла;

може описати корпускулярно-хвильовий дуалізм світла, обґрунтовуючи його суть та місце в сучасній фізичній картині світу;

пояснити квантово-хвильову природу світла;

порівняти енергію, масу, імпульс фотона з відповідними характеристиками одного з макротіл;

робити висновок про корпускулярно-хвильову природу світла;

 

Додатки до уроку.

           Додаток 1.

https://drive.google.com/file/d/1Qss_soKLpjEN_T82jTJLInnLkLV62d5R/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1DvzNTsSOjY8givvG2jpHPhgjjH7yt3DS/view?u

 (Презентації до уроку)

Додаток 2.

(Вправа "Лото")

Додаток 3.

Додаток 4.

Додаток 5.

 (Відео до уроку).

 

zip
Пов’язані теми
Фізика, 1 клас, Розробки уроків
Додано
7 липня 2020
Переглядів
3298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку