Розробка уроку "Food and Drinks"

Про матеріал
Урок-систематизація вивченого матеріалу, базується на підручнику Карпюк 6 клас,містить додаткові інтерактивні завдання.
Перегляд файлу

ПЛАН–КОНСПЕКТ УРОКУ У 6 КЛАСІ З ТЕМИ « FOOD»

 

 

 

Тема: Їжа та напої.

Мета:

  • повторити вивчені ЛО, граматичні структури to be going to та вживання Future Simple, розвивати навички усної взаємодії, навички сприйняття на слух;
  • розвивати мовленнєву реакцію, фонематичний слух, граматичну компетенцію;
  • виховувати вміння працювати в колективі, інтерес до вивчення англійської мови, збагатити знання учнів про традиції харчування в Великобританії.

Очікувані результати : учні вміють складати речення , вживаючи конструкцію to be going to та Future Simple, вміють вести розмову про свій сніданок.

Обладнання: підручник Карпюк 6кл, аудіозапис, картки «True/False», картки –заголовки до тексту, фото англійських сніданків.

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку

1.Привітання

T: Good morning, students!

How are you today?

P1: I’m great!

P2: I’m wonderful! ...

T: I’m glad that you’re all in a good mood! Let’s start our lesson.

2. Мовленнєва зарядка

Tongue – twister

Yellow butter, purple jelly, red jam, black bread

Spread it thick, say it quick.

(first teacher reads it to the class, then they read together, pupils read it quietly, loudly and quickly)

3. Повідомлення теми та цілей уроку

T: The topic of our lesson is on the board. It is “Food and Drinks”

We’re going to listen to the text about British breakfast, practice making up sentences expressing future and, of course, we’re going to talk a lot.

II.  Основна частина уроку

  1. Активізація вивченого лексичного матеріалу.

Гра «Flash»

( Teacher shows cards very quickly, the task of the pupils is to “catch” the image and tell the word) Додаток № 19

  1. Активізація граматичного матеріалу.

Гра “We’re going on a picnic”

(Ця вправа окрім розвитку навичок усної взаємодії тренує вживання учнями конструкції to be going to та Future Simple, в реальній ситуації демонструє різницю вживання цих двох граматичних понять для вираження майбутнього часу. Вправа відбувається в такому порядку:  Вчитель: “You are going on a picnic. What will you take?”

Учень1: “ I‘ll take matches. And you, Ann? What will you take?”

Учень 2: “I’ll take water. And you, Nick? What will you take?”

Під час діалогу вчитель схематично малює на дошці, запропоновані учнями варіанти. Далі запитує :“Who is going to take matches?”

Учень 3: “ Andrew is going to take matches.”

Вчитель:”Who is going to take water?”

Учень 4:”Ann is going to take water?”

В кінці вправи учні роблять висновок, що майбутній простий час вживається для вираження виконання дії, прийнятої в момент мовлення, а to be going to  для запланованої дії на майбутнє.)

  1. Аудіювання  Exercise 4, page 100
  1. pre-listening

T: Have a look at the pictures. What is in the picture? (Додаток №20)

Слова для довідок

late breakfast + early lunch = brunch

to eat out

take away

  1. listening + post-listening

Listen to the text and say whether the sentences are true or false.

(Учням роздають по дві картки – зелену і червону, один учень читає речення, всі учні показують одну картку. Зелена – true,  червона – false)

Listen to the text for the second time and put the titles into the correct order.

(Учні слухають текст вдруге, потім розміщують по одному заголовки на дошці в правильний порядок)

  1. Фізкультхвилинка

“Stand up and Jump up who...”

  • has breakfast every morning
  • can make salad
  • likes oranges
  • hates peas
  • goes shopping every day
  • likes pizza
  • has eaten frogs
  • has lunch at school ...
  1. Speaking

Робота в парах

  1. Complete the dialogue (Exercise 3, page 99)
  • Do you have any ________ for breakfast?
  • Yes, I have some __________ and some __________ for breakfast.
  • Do you have any _____________ for lunch?
  • No, I don’t have any ___________ for lunch.
  1. Make up dialogues using the table. Write them down into your copybooks.

A

B

Привітайся

Привітайся

Запитай, що співрозмовник зазвичай їсть на сніданок.

Дай відповідь. Запитай те ж саме.

Дай відповідь. Запитай чи співрозмовник зазвичай має ланч в школі.

Дай заперечну відповідь. Скажи, що зазвичай береш ланч з дому.

Скажи, що ти маєш ланч в школі. Запитай, яка улюблена страва співрозмовника.

Дай відповідь. Запитай  те ж саме.

Скажи, що твоя улюблена їжа та ж сама, що і в співрозмовника.

 

 

Pupils work in pairs and act out the dialogues.

P1↔ P2

III. Заключна частина уроку

  1. Підсумок уроку. Our lesson is coming to the end. What have we learned? What was the most interesting thing?
  2. Оцінювання учнів
  3. Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
968
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку