Розробка уроку хімії на тему «Ковалентний зв’язок» (з використанням месенджеру Telegram)

Про матеріал
Соціальні мережі є потужним комунікаційним інструментом, використання якого для дистанційного навчання та соціальної адаптації учнів обумовлено психологічними, соціальними та педагогічними аргументами. Соціальні мережі повністю не можуть собою замінити системи дистанційного навчання, але вони здатні значно збільшить комунікаційні можливості, зацікавить учнів та буде сприяти їх соціальній адаптації і більш активній участі в навчальному процесі.
Перегляд файлу

 

 

Державний навчальний заклад

«Харківський регіональний центр професійної освіти поліграфічних медіатехнологій та машинобудування»

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку хімії

 на тему

«Ковалентний зв’язок»

 (з використанням месенджеру Telegram)

 

 

 

 

Виконала викладач

Оджиковська Світлана Дмитрівна

 

 

 

Харків

2022

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Ковалентний зв’язок.

 

Мета уроку:

 

  • освітня: узагальнити і систематизувати знання учнів про хімічний зв’язок і будову речовини на основі утворення ковалентного неполярного і полярного зв’язків, звернути увагу на властивості хімічного зв’язку;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та вміння находити закономірності процесів у природі;
  • виховна: на прикладі хімічного зв’язку виховувати розуміння єдності всіх фізико-хімічних процесів у природі та живих організмах, важливості цих процесів для існування життя.

 

Обладнання: ноутбук (телефон, планшет, комп’ютер) з установленим месенджером Telegram.

 

Тип уроку: урок набуття нових знань.

 

Форма проведення уроку: дистанційна форма навчання

 

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап.

Підключення до месенджеру Telegram вчителя і учнів, привітання та перевірка присутності учнів. Оголошення теми та навчально-освітньої мети уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Гра «Знайди помилку»

А) Перехід за посиланням https://t.me/c/1763281784/2

(Гра проходить підчас прямого спілкування у режимі відеоконференції)

 

Знайди помилку

Б) Обговорення та оцінювання результатів гри.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Переглянути відеоматеріали МОН України за посиланням :

https://www.youtube.com/watch?v=1doEvAGkEa4

 

2. Перегляньте матеріали до опорного конспекту за посиланнями.

А) https://t.me/c/1763281784/13

Б) https://t.me/c/1763281784/14

В) https://t.me/c/1763281784/15

 

Г) https://t.me/c/1763281784/16

 

 

Д) https://t.me/c/1763281784/17

 

Е) https://t.me/c/1763281784/18

Ж) https://t.me/c/1763281784/19

З) https://t.me/c/1763281784/20

 

 

И) https://t.me/c/1763281784/21

ІV. Закріплення вивченого.

1.Пройдіть опитування за посиланням https://t.me/c/1763281784/22

(Опитування можна створювати як просте анонімне, так і як вікторину )

 

 

 

 

2.Самоперевірка (варіанти відповідей учитель надсилає у чат).

3. Обговорення і оцінювання результатів опитування.

 

V. Домашнє завдання.

Домашнє завдання розміщене за посиланням https://t.me/c/1763281784/27

 

ВИСНОВКИ

Соціальні мережі є потужним комунікаційним інструментом, використання якого для дистанційного навчання та соціальної адаптації учнів обумовлено психологічними, соціальними та педагогічними аргументами. Соціальні мережі повністю не можуть собою замінити системи дистанційного навчання, але вони здатні значно збільшить комунікаційні можливості, зацікавить учнів та буде сприяти їх соціальній адаптації і більш активній участі в навчальному процесі.

Light horizontal

1

 

doc
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Розробки уроків
Додано
17 липня 2022
Переглядів
351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку