Розробка уроку інформатики для 2 класу. Тема: " Пошук зображень в Інтернеті. Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень."

Про матеріал
Дана розробка допоможе сформувати в учнів вміння шукати та переглядати в Інтернеті зображення, вчити поважного ставлення до особистої інформації інших; розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Перегляд файлу

 

Урок 25. Пошук зображень в Інтернеті. Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. Емотикони, інформаційні знаки.

Цілі:

  • навчальна: продовжувати формувати вміння відшукати та переглядати в Інтернеті зображення, вчити поважного ставлення до особистої інформації інших;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  • виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання, браузер, графічний редактор Paint.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Де і як шукати в Інтернеті потрібну інформацію?

Існують спеціальні сайти, на яких міститься багато посилань, згрупованих за темами. Такі сайти називають тематичними  пошуковими каталогами.

Також для пошуку в Інтернеті існують спеціальні пошукові системи, які використовують автоматичні засоби пошуку.

Пошукова система – веб-сайт, що надає можливість пошуку інформації в Інтернеті.

http://wordpress.co.ua/wp-content/uploads/2010/01/poiskoviki.png

 

 

 

 

 

Про які пошукові системи ти вже чув?

Спільним для головних сторінок різних пошукових систем є наявність рядка пошуку, до якого користувач із клавіатури має вводити ключові слова, і кнопки Шукати (Пошук, Знайти тощо).

У сучасних браузерах, рядок адреси є одночасно і рядком пошуку.

Результати пошуку за допомогою пошукової системи мають вигляд списку посилань.

Щоб змінити об’єкт пошуку слід скористатися одним з посилань:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усі ресурси Інтернету: тексти, зображення, музичні твори, відео тощо - мають своїх власників. І права на ці матеріали належать саме власникам. Лише вони мають право розповсюджувати ці матеріали, підписувати своїм іменем, отримувати за них винагороду тощо. Ці права називають авторськими, і їх охороняє закон про захист авторських прав.

Ти вже знаєш, що існує міжнародний знак охорони авторського права © - копірайт (англ. copyright - право на створення копій).

http://www.wemans.com.ua/wp-content/uploads/2013/03/copyright.jpg

 

 

 

 

Якщо людина видає чужі матеріали за свої, ставить своє прізвище під чужим текстом або фотографією, то таке порушення називають плагіатом.

Якщо ви отримали з Інтернету та підписали своїм прізвищем реферат або презентацію - це також вважається плагіатом.

Використовуючи чужі матеріали з Інтернету - копіюючи їх на носії даних, вставляючи в презентації чи текстові документи, потрібно дотримуватися певних правил, щоб не порушити закон про захист авторських прав:

  1. Запитувати дозвіл на використання матеріалів у їх автора. Це можна зробити, надіславши листа автору, якщо його ім'я або контактні дані вказані на сайті
  2. Використовуючи цитати з якогось тексту або зображення, отримані з Інтернету, обов'язково вказувати адресу сайта, звідки вони були скопійовані.
  3. Не розповсюджувати чужі твори без дозволу автора.

Що таке смайлик, емотикон і як його використовувати?

Смайлик, смайл (англ. smile), емотикон (англ. emoticon) — це ідеограма, що змальовує емоцію та складається з різних символів, зокрема службових. Це маленькі зображення, які можна використовувати для вираження своїх почуттів або емоцій. Поширення смайлик набув в інтернеті та SMS, проте останнім часом його використовують повсюдно. Нині смайлик є невід'ємним атрибутом під час листування електронною поштою. Також його використовують у чатах, форумах, ICQ. Щодо ділового листування, то люди намагаються уникати смайлів, бо це виглядає несерйозно.

 

Картинки по запросу "емотикон це"

 

 

 

 

 

 

 

V. Засвоєння нових знань

VІ. Фізкультхвилинка

Музична фізкультхвилинка «Вліво повернись»

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості

Вихідне положення — ноги на ширині плечей, руки в боки.

Колові рухи руками вперед і назад. Увесь час стежити за кінчиком великого пальця. Повторити 3-4 рази.

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Як здійснити пошук зображень в Інтернеті?
  2. Якою пошуковою системою ти користувався?
  3. Чи можна підписувати своїм ім’ям знайдену інформацію в Інтернеті?

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 березня 2020
Переглядів
3475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку