Розробка уроку інформатики для 9 класу. Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації.

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати поняття Тривимірна графіка, ознайомити з принципи тривимірної навігації;  розвивальна: розвивати логічне мислення, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;  виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Перегляд файлу

 

Урок 9. Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації.

Цілі:

  • навчальна: сформувати поняття Тривимірна графіка, ознайомити з принципи тривимірної навігації;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Стрімкий розвиток сучасних ІКТ спричинив появу та розвиток комп'ютерної графіки — зображень, які створюються, опрацьовуються та відображаються засобами комп'ютерної техніки.

Комп'ютерна графіка — це сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера.

 

 

 

 

 

 

 

Використовується комп'ютерна графіка майже в усіх сферах діяльності людини:

 

 

 

 

Триви́мірна гра́фіка, або 3D-графіка (від 3 Dimensions — «3 виміри») — розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів (як програмних, так і апаратних), призначених для зображення об'ємних об'єктів.

Найбільше застосовується для створення зображень, які в подальшому використовуватимуться:

  • на екрані або роздруківках
  • в архітектурній візуалізації
  • кінематографі, телебаченні, відеоіграх,
  • друкованій продукції,
  • а також у науці та промисловості.

Тривимірне зображення на площині відрізняється від двовимірного тим, що включає побудову геометричної проекції тривимірної моделі (сцени) на площину (наприклад, екран комп'ютера) за допомогою спеціалізованих програм. При цьому модель може:

 

 

 

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

  • Моделювання — створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній.
  • Рендеринг (візуалізація) — побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі.
  • Виведення отриманого зображення на пристрій виведення — дисплей або принтер.

Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе кілька категорій об'єктів:

Геометрія (побудована за допомогою різних технік модель, наприклад будівля)

Матеріали (інформація про візуальні властивості моделі, наприклад колір стін і відбиває / заломлююча здатність вікон)

Джерела світла (налаштування напрямки, потужності, спектра освітлення)

Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе кілька категорій об'єктів:

Віртуальні камери (вибір точки та кута побудови проекції)

Сили та дії (налаштування динамічних спотворень об'єктів, застосовується в основному в анімації)

Додаткові ефекти (об'єкти, що імітують атмосферні явища: світло у тумані, хмари, полум'я і пр.)

Завдання тривимірного моделювання — описати ці об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

 

Створіть презентацію “Принципи тривимірної навігації”

1. Розмісіть роботу на Google-диску, надайте доступ, для перегляду і редагування учителю і 2 однокласникам.

2. Перегляньте проектну роботу своїх друзів. Додайте коментарі. Порівняйте змістовну частину і оформлення.

3. Оцініть власну роботу і переглянуті роботи.

 

 

  1. Вправи для очей.

VIІ. Підбиття підсумків уроку

VІІI. Домашнє завдання

ІХ Оцінювання роботи учнів

 

docx
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
10221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку