Тема: Алгоритми в нашому житті
Мета: закріпити знання про виконавця, алгоритм; формувати вміння складати алгоритми для виконавця з урахуванням його середовища та системи команд; розвивати пам’ять, мислення; виховувати вміння швидко приймати рішення, інформаційну культуру та культуру спілкування в групі.
Хід уроку
І Організаційний етап
Гра «Естафета безпеки»
(учні по черзі називають правила поведінки в комп’ютерному класі :
ІІ Актуалізація опорних знань
1. Усне опитування
-Що таке алгоритм?
-З чого складається алгоритм?
- Наведіть приклад алгоритму
- Як називають того, хто виконує команди алгоритму?
2. Робота біля дошки.
Заповнити таблицю
Виконавці алгоритмів |
||
|
|
|
|
|
|
3. Дидактична вправа «Назвіть середовище»
Назвіть середовище для таких виконавців: учень, повар, кіт, вчитель, автомобіль, світлофор.
Підсумок
ІІІ Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності
-Людина щодня виконує безліч різних алгоритмів. На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтеся, як саме подаються алгоритми та навчитеся виконувати алгоритми різними способами
IV Сприйняття нового матеріалу
Робота з підручником : с.66-67 (пояснення матеріалу , обговорення прикладів алгоритмів
V Руханка
https://www.youtube.com/watch?v=T-TkFDIeD8s
VI Закріплення набутих знань
1.с.67 –робота з QR-кодом
VII Формування вмінь і навичок
VIII Підсумок уроку
Сьогодні на уроці
Я вивчив….
Я ознайомився…
Я зрозумів…
Мені сподобалося…
Мене здивувало…