Розробка уроку математики 1 клас

Про матеріал
Урок ознайомлення з новим матеріалом, а саме з поняттям "сума". Учні в ігровій формі будуть засвоювати новий матеріал.
Перегляд файлу

Розробка уроку математики 1 клас

Тема: Сума чисел

Мета: Ознайомити з терміном «сума», розвивати навички швидкої і правильної лічби, розвивати мислення, увагу, пам'ять, зв'язне мовлення, виховувати охайність, старанність, самостійність, колективізм.

Обладнання: малюнки осені, хлопчика, дівчинки, овочів, фруктів, дерев, листочки з завданнями, банкноти, знак +

1.Привітання

Я всміхаюсь сонечку, здрастуй золоте,

Я всміхаюсь квіточці, хай вона росте,

Я всміхаюсь дощику, лийся мов з відра,

Я всміхаюсь людям, зичу їм добра.

2.Організація  учнів до уроку

Діти до якого уроку ви підготувалися? Чого ми навчаємося на уроці математики?

 Сьогодні на уроці математики нам потрібно  буде: простий олівець, зошит, підручник. Подивіться, чи все у вас готове до уроку.

3.Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні у нас незвичаний урок. Оленка і Матвійко запрошують нас на осінній ярмарок.Чи відоме вам слово ярмарок? Чи доводилося вам на ньому побувати? Діти, зараз на уроці ми з вами побуваємо на ярмарку, будемо купувати дари осені , ознайомимося з новим поняттям сума, навчимося записувати суму і вирізняти її.

4. Мотивація навчальної діяльності

Щоб потрапити на ярмарок, нам потрібно виконати завдання, які принесли нам Матвійко і Оленка.

Ці завдання є на листочках, які впали з дерев. Подивіться на дошку , яке з дерев вам відоме (клен, береза, дуб). Дітки ви хочете потрапити на осінній ярмарок? Хто бажає підняти листочок і виконати  завдання.

Завдання  від Матвійка і Оленки:

- Позначити кількість предметів цифрою.

- Вставити відповідні числа.

- Назвати сусідів числа: 2, 3, 4, 5

ДІти, ви молодці,виконали всі завдання. Оленка і Матвійко запрошує вас на ярмарок.

5. Ознайомленн з новим матеріалом

Подивіться ось на цей чудовий кошик. Все, що у ньому є можна купити лише тоді, коли ми ознайомимося з новим поняттям і зрозуміємо значення нового слова.

Хто може прочитати незрозуміле ще нам слово? (сума)

Сума - це додавання двох  чисел.Ось погляньте 2+2- цей вираз можна назвати сумою. Повторимо всі разом нове слово сума.

А тепер подивіться на цей вираз 4-2, чи можна його назвати сумою? Чим різняться ці вирази?

Отже, те, що ми додаємо і є сума. Це сума чисел 2+3, чому вона буде дорівнювати?

-Робота в зошиті с.30 в.2

- Фізкультхвилинка

6.Закріплення вивченого матеріалу

Тепер настав час, зробити  покупки на ярмарку. На дошці малюнки овочів з цінами. Кожна група на ярмарку може щось купити. У вас на партах є грошові банкноти, подумайте,обговоріть, що ви  хотіли б купити. Купляти так, щоб у вас вистачило грошей. Дітки, між цінами овочів  і фруків, які ви купили , поставте знак додати (+), так у нас утворилась сума. Прочитайте будь ласка які вирази у вас утворилися.

- Робота в підручнику с.30 в.5

7. Підсумок уроку

Що ми вчили сьогодні на уроці математики? З яким новим словом ознайомилися? Назвіть суму будь - яких двох чисел. А що вам найбільше сподобалося?  Пору року - осінь називають дуже щедрою,а як ви думаєте, за що її так називають.(Відповіді дітей) І сьогодні до нас на урок вона прийшла з кошиком гостинців. За те що учні 1 класу були старанні, активні, чітко і правильно відповідали на поставленні запитання осінь принесла їм свої щедроти.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 жовтня
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку