Розробка уроку математики для 4 класу на тему «Дріб звичайний»

Про матеріал
Урок з теми «Дріб звичайний» не лише знайомить учнів з основами дробів, а й сприяє розвитку їхніх критичних навичок, комунікації та роботи в команді. Використання інноваційних технологій робить навчальний процес більш цікавим і ефективним.
Перегляд файлу

Розробка уроку математики для 4 класу на тему «Дріб звичайний»

 

Тема: Дріб звичайний

 

Клас: 4

 

Час: 40 хвилин

 

Мета уроку:

 

 1. Навчальна: Ознайомити учнів з поняттям звичайного дробу, його складовими (чисельник, знаменник) та способами його представлення.

 2. Розвивальна: Розвивати вміння розпізнавати дроби, виконувати прості операції з ними.

 3. Виховна: Формувати навички роботи в команді та критичне мислення.

 

Обладнання:

 

  Інтерактивна дошка

  Планшет або комп’ютер для кожної групи учнів

  Картки з дробами

  Онлайн-ресурси для практичних вправ (наприклад, Kahoot, Quizizz)

  Роздаткові матеріали (дроби на картках, аркуші для записів)

 

Хід уроку

 

1. Організаційний момент (5 хв)

 

  Привітання учнів.

  Перевірка присутності.

  Оголошення теми та мети уроку.

 

2. Актуалізація опорних знань (5 хв)

 

  Питання для повторення:

  Що таке ціле число?

  Які ви знаєте частини?

  Обговорення: Учні діляться своїми думками про дроби, які зустрічали у повсякденному житті (половина пирога, третина шоколадки).

 

3. Вивчення нового матеріалу (15 хв)

 

  Пояснення нового матеріалу:

  На інтерактивній дошці вчитель пояснює, що таке звичайний дріб (чисельник, знаменник).

  Візуалізація: показати дроби на прикладах (наприклад, 1/2, 3/4) за допомогою графіків та малюнків.

  Взаємодія з учнями:

  Учні діляться на групи по 4-5 осіб.

  Кожна група отримує картки з різними дробами. Завдання — обговорити, що означають ці дроби, і підготувати коротку презентацію.

 

4. Практична робота (10 хв)

 

  Онлайн-опитування:

  Використання платформи Kahoot або Quizizz для проведення інтерактивної вікторини. Учні відповідають на запитання щодо звичайних дробів, пояснюючи свої відповіді.

 

5. Закріплення знань (5 хв)

 

  Гра “Знайди пару”:

  На дошці розміщені картки з дробами та їхніми графічними зображеннями. Учні повинні знайти та поєднати картки з дробами та їхніми зображеннями.

 

6. Підсумок уроку (5 хв)

 

  Обговорення результатів:

  Підсумок уроку, обговорення того, що нового дізналися.

  Вчитель запитує учнів, які труднощі виникали під час виконання завдань.

 

7. Домашнє завдання

 

  Підготувати 5 прикладів звичайних дробів, що можна зустріти у повсякденному житті, і пояснити їх значення. Написати невелике оповідання про те, де використовується дріб у житті.

 

Інноваційні технології, використані на уроці

 

  Інтерактивна дошка для візуалізації матеріалу.

  Онлайн-опитування для активного залучення учнів.

  Групова робота з використанням карток та презентацій, що стимулює колективне навчання та комунікацію.

 

Заключення

 

Урок з теми «Дріб звичайний» не лише знайомить учнів з основами дробів, а й сприяє розвитку їхніх критичних навичок, комунікації та роботи в команді. Використання інноваційних технологій робить навчальний процес більш цікавим і ефективним.

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
13 жовтня
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку