РОЗРОБКА УРОКУ МАТЕМАТИКИ : “Додавання і віднімання круглих десятків. Вправи і задачі на закріплення вивченого.”

Про матеріал
Ознайомлення учнів із додаванням і відніманням круглих десятків, вправляння у розв'язанні простих і складних задач, закріплення навички додавання і віднімання з переходом через десяток.
Перегляд файлу

Троїцький ліцей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка

 

УРОКУ МАТЕМАТИКИ

У   2  КЛАСІ

 

ТЕМА: “Додавання і віднімання круглих            десятків. Вправи і задачі на закріплення вивченого.”

 

 

 

 

 

 Учитель : Пономаренко О. І.

 

Тема:    Додавання і віднімання круглих десятків. Вправи і задачі на закріплення вивченого.

     

 Мета :  Ознайомити учнів із додаванням і відніманням круглих десятків, вправлятися у розв’язанні простих і складних задач, закріплювати навичку додавання і віднімання з переходом через десяток. Виховувати уважність.

    

 Обладнання: Таблиця усних обчислень,сигнальні картки, малюнок із зображенням Кіберика, лабіринту, індивідуальні картки лабіринту, ”зірочки”.

 

Хід уроку:

  • Організація класу.
  1. Емоційно-мотиваційний настрій.

-Діти, дивлюсь я у ваші очі і бачу бажання вчитись. А мені хочеться вчити того, хто хоче вчитися,здобувати знання.Перевіремо готовність до уроку.

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

 

  •  Контроль, корекція і закріплення знань.
  1. Перевірка домашнього завдання № 306 (сигнальні картки).
  2. Каліграфічна хвилинка з логічнив завданням

- Погляньте на ряд чисел, запишіть у порядку збільшення : 10,11,12,13,14,15,17,18,19,21,24,26 – коментування.

  1. Виконання завдань по нумераціі чисел.
    • Які числа пропушені? Скільки десятків і одиниць у числах 17,21,26?

Назвіть число, в якому 4 десятки 7 одиниць; 7 десятків 2 одиниці?

4)Розгадування таблиці кросворду.

        -Розгадавши кросворд, дізнаємось, хто завітав до нас у гості!

 

м

о

р

і

г

к

н

и

б

а

е

т

11

13

14

18

12

21

19

15

17

26

10

24

 

 

20+2-1

21

к

7+3+8

18

І

1+9+7

17

Б

15+1-6

10

Е

20-10+4

14

Р

10-5+10

15

И

10+10+1

21

к

 

  • Так, до нас завітав Киберик.Це робот. Він запрошує наш клас на “Планету обчислювальних машин.”Летітимемо космічним кораблем (малюнок).
  1. Усні обчислення. Гра “Старт”.Клас ділилиться на 3 команди по рядах. Команда,яка першою заповнить ряд, має право натиснути на кнопку “Старт”.

 

старт

11-3

12-6

11-5

15-9

11-4

14-7

8+4

13-8

12-8

6+5

7+7

9+3

7+3

9+9

6+7

8+8

13-6

5+9

 

  1. Дорогу до “Планети” нам вкажуть зірки,якщо ми виконаємо Їхнє завдання (по варіантах):

 

14-8

8+3

14-7

8+4

14-6

8+5

14-5

8+6

14-4

8+7

14-9

8+9

 

 

  • Вивчення нового матеріалу.

-Ось ми і прибули на “Планету”.Нас зустрічає робот Киберик. Але він чомусь засмучений. Виявляється, на його планету напали космічні пірати. Кіберик просить нас допомогти жителям планети. Ми погоджуємось. Виконуємо кілька зквдань.

  1. Пояснення вчителя

3+4=7

3дес.+4дес.=7дес.

30+40=70

  1. Розв”язання біля дошки учнями

9-2=7 6+3=9                      №308(3,4 стовпчики з коментуванням)

90-20=70                60+30=90

 

3) Закріплення №311

 

  • Фізкультхвилинка: Раз,два – всі присіли,

 Піднялися,походили...

 Розім”яли руки, ноги

 Й вирушаємо в дорогу.

 

 

  • Розвиток математичних знань.
  1. Робота над задачею № 312(усно).
  2. Робота над задачею №310

-Якщо правильно розв”яжемо задачу,то дізнаємося, скільки піратів захопили планету.

  1. Пірати вас помітили, вони прислухаються до вас.Чи гарні ви математики? За умовою треба скласти задачу,розв”язати і записати.
  2. Діти, Кіберик  дізнався, що пірати переховуються на “Острові техніки”.Вони хочуть вивести з ладу обчислювальні машини. Врятуємо Їх!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. “ ЛАБІРИНТ”

Хто швидше добереться до числа 100. Є два шляхи. Сума чисел, записаних біля воріт, через які проходить шлях, має дорівнювати числу, записаному всередині  кола.

Відповідь:                             1) 10+50+40=100

2)20+50+30=100

Учні,які знайшли шлях, піднімають сигнальні картки.

  • Діти, ви врятували “Планету ”від піратів!

 

  • Геометрична робота.

Кіберик дуже задоволений.На згадку про подорож він дарує свій портрет.

-З яких геометричних фігур він складається?

 

  • Підсумок уроку.

-Чого навчалися?

 

doc
Додано
31 січня 2021
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку