Троїцький ліцей
Розробка
УРОКУ МАТЕМАТИКИ
У 2 КЛАСІ
ТЕМА: “Додавання і віднімання круглих десятків. Вправи і задачі на закріплення вивченого.”
Учитель : Пономаренко О. І.
Тема: ”Додавання і віднімання круглих десятків. Вправи і задачі на закріплення вивченого.”
Мета : Ознайомити учнів із додаванням і відніманням круглих десятків, вправлятися у розв’язанні простих і складних задач, закріплювати навичку додавання і віднімання з переходом через десяток. Виховувати уважність.
Обладнання: Таблиця усних обчислень,сигнальні картки, малюнок із зображенням Кіберика, лабіринту, індивідуальні картки лабіринту, ”зірочки”.
Хід уроку:
-Діти, дивлюсь я у ваші очі і бачу бажання вчитись. А мені хочеться вчити того, хто хоче вчитися,здобувати знання.Перевіремо готовність до уроку.
- Погляньте на ряд чисел, запишіть у порядку збільшення : 10,11,12,13,14,15,17,18,19,21,24,26 – коментування.
Назвіть число, в якому 4 десятки 7 одиниць; 7 десятків 2 одиниці?
4)Розгадування таблиці кросворду.
-Розгадавши кросворд, дізнаємось, хто завітав до нас у гості!
м |
о |
р |
і |
г |
к |
н |
и |
б |
а |
е |
т |
11 |
13 |
14 |
18 |
12 |
21 |
19 |
15 |
17 |
26 |
10 |
24 |
20+2-1 |
21 |
к |
7+3+8 |
18 |
І |
1+9+7 |
17 |
Б |
15+1-6 |
10 |
Е |
20-10+4 |
14 |
Р |
10-5+10 |
15 |
И |
10+10+1 |
21 |
к |
старт
11-3 |
12-6 |
11-5 |
15-9 |
11-4 |
14-7 |
8+4 |
13-8 |
12-8 |
6+5 |
7+7 |
9+3 |
7+3 |
9+9 |
6+7 |
8+8 |
13-6 |
5+9 |
14-8 |
8+3 |
14-7 |
8+4 |
14-6 |
8+5 |
14-5 |
8+6 |
14-4 |
8+7 |
14-9 |
8+9 |
-Ось ми і прибули на “Планету”.Нас зустрічає робот Киберик. Але він чомусь засмучений. Виявляється, на його планету напали космічні пірати. Кіберик просить нас допомогти жителям планети. Ми погоджуємось. Виконуємо кілька зквдань.
3+4=7
3дес.+4дес.=7дес.
30+40=70
9-2=7 6+3=9 №308(3,4 стовпчики з коментуванням)
90-20=70 60+30=90
3) Закріплення №311
Піднялися,походили...
Розім”яли руки, ноги
Й вирушаємо в дорогу.
-Якщо правильно розв”яжемо задачу,то дізнаємося, скільки піратів захопили планету.
Хто швидше добереться до числа 100. Є два шляхи. Сума чисел, записаних біля воріт, через які проходить шлях, має дорівнювати числу, записаному всередині кола.
Відповідь: 1) 10+50+40=100
2)20+50+30=100
Учні,які знайшли шлях, піднімають сигнальні картки.
Кіберик дуже задоволений.На згадку про подорож він дарує свій портрет.
-З яких геометричних фігур він складається?
-Чого навчалися?