КЗ КОР «Великополовецька спеціальна школа І-ІІ ступенів»
Конспект уроку
з математики у 2-му класі
Вчитель початкових класів
С.М. Рибитва
2021 р.
Тема. Урок – подорож. «Диференціація понять «на... більше», «на... менше». Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.
Мета: на основі практичних дій розкрити зміст понять на... більше, на... менше; з’ясувати, що збільшення числа вимагає додавання, а зменшення — віднімання; вчити розв’язувати задачі, які містять такі поняття; розвивати логічне мислення, увагу, пам´ять; виховувати самостійність.
Обладнання: презентація, завдання в конвертах (геометричні фігури для складання ракети), малюнок космонавта, лічильний матеріал, запис космічної музики, 6 цеглинок, підручник з математики, 2 клас.
Хід уроку
І. Організація класу.
Всі сідайте тихо, діти,
домовляймось не шуміти,
на уроці не дрімати,
а старанно працювати.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Рефлексія. «Мій настрій». Слайд
- Сьогодні у нас не звичайний урок, а урок – мандрівка. Куди ж ми з вами помандруємо? Попробуйте здогадатись. Розставте числа в порядку зростання і прочитайте слово:
2. Робота з «Лего» (один учень біля дошки)
С М О К С О
8 11 15 2 20 4
3. Словникова робота. Слайд
-Отже, ми летимо у відкритий космос, а ви будете «справжніми» космонавтами.
-А щоб ними стати, якими потрібно бути на уроці? (Відповіді учнів)
-Правильно, діти, старанними, уважними, кмітливими, трудолюбивими.
-Але у нас урок математики і чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
(Відповіді учнів).
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
-Сьогодні на уроці математики ми будемо збільшувати та зменшувати числа на кілька одиниць, закріплювати знання нумерації чисел в межах 20, повторимо знання про геометричні фігури та виконаємо ще багато цікавих завдань.
-Нам для подорожі потрібно перевірити стан погоди.
– Молодці, всі справилися! Тепер потрібно запустити двигун. Ключ має форму цифри. Відгадайте, якої.
Вона тонка, як шпиця,
Це є цифра… (одиниця). Слайд
Слайд
1) 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1, старт!!!
2+2 1+1 10+9
– Ми летимо на планету «КАЛІГРАФІЯ». Слайд
Так як ключем до нашої ракети є цифра один, ми її запишемо на хвилинці каліграфії.
Пригадаємо, як пишеться цифра 1
Обведіть цифру, яка найбільш вам сподобалась
9 15 6 18 2 17 20
ІV. Робота над розвитком умінь учнів.
Рахуємо: 15 14 13 12 11 10, старт!!!
V. Фізкультхвилинка. Слайд
VІ. Закріплення вивченого.
VII. Підсумок уроку.
- Що потрібно зробити, щоб зменшити число на кілька одиниць?
VIII. Самооцінювання. Слайд
IX. Рефлексія «Мій настрій». Слайд
Х. Домашнє завдання с.97 №6. Слайд