15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Урок з математики для 2 класу на тему: "Диференціація понять «на... більше», «на... менше»"

Про матеріал
Конспект уроку з математики для учнів з особливими освітніми потребами 2 класу. Урок – подорож. Тема уроку. «Диференціація понять «на... більше», «на... менше». Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Мета: на основі практичних дій розкрити зміст понять на... більше, на... менше; з’ясувати, що збільшення числа вимагає додавання, а зменшен¬ня — віднімання; вчити розв’язувати задачі, які містять такі поняття; розвива¬ти логічне мислення, увагу, пам´ять; виховувати самостійність.
Перегляд файлу

КЗ КОР «Великополовецька спеціальна школа І-ІІ ступенів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

         Конспект уроку

з математики у 2-му класі                                               

 

                                                   

                                                                                        

 

 

 

 

 

                                                                                        Вчитель початкових класів

                                                                                                 С.М. Рибитва

 

 

 

 

 

 

                                                    2021 р.

Тема.  Урок – подорож. «Диференціація понять «на... більше», «на... менше». Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

Мета: на основі практичних дій розкрити зміст понять на... більше, на... менше; з’ясувати, що збільшення числа вимагає додавання, а зменшен­ня — віднімання;  вчити розв’язувати задачі, які містять такі поняття; розвива­ти логічне мислення, увагу, пам´ять; виховувати самостійність.

Обладнання: презентація, завдання в конвертах (геометричні фігури для складання ракети), малюнок космонавта, лічильний матеріал, запис космічної музики, 6 цеглинок,  підручник з математики, 2 клас.

                                                  Хід уроку

І. Організація класу.

            Всі сідайте тихо, діти,

            домовляймось не шуміти,

            на уроці не дрімати,

            а старанно працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Рефлексія. «Мій настрій». Слайд

- Сьогодні у нас не звичайний урок, а урок – мандрівка. Куди ж ми з вами помандруємо? Попробуйте здогадатись. Розставте числа в порядку зростання і прочитайте слово:

2. Робота з «Лего» (один учень біля дошки)

С    М    О    К     С    О

                                       8     11   15    2     20    4

3. Словникова робота. Слайд

-Отже, ми летимо у відкритий космос, а ви будете «справжніми» космонавтами.

-А щоб ними стати, якими потрібно бути на уроці? (Відповіді учнів)

-Правильно, діти, старанними, уважними, кмітливими, трудолюбивими.

-Але у нас урок математики і чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

(Відповіді учнів).

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-Сьогодні на уроці математики ми будемо збільшувати та зменшувати числа на кілька одиниць, закріплювати знання нумерації чисел в межах 20, повторимо знання про геометричні фігури та виконаємо ще багато цікавих завдань.

-Нам для подорожі потрібно перевірити стан погоди.

  1. Визначення погоди за вікном. Слайд
  • Щоб обрати транспорт для польоту необхідно виконати завдання в групах.

 

 

  1. Робота з геометричним матеріалом. Робота  в групах. Слайд
  • Дістаньте із конвертів набори геометричних фігур і складіть із них вид транспорт для польоту в космос. Як ви гадаєте, що це буде?
  •  Так, правильно, ракета. Із яких геометричних фігур ви її склали?

– Молодці, всі справилися! Тепер потрібно запустити двигун. Ключ має форму цифри. Відгадайте, якої.

  1. Загадка. Слайд

Вона тонка, як шпиця,

Це є цифра… (одиниця). Слайд

  • Це наш ключ. Увага!!! Готуємось до польоту.
  • Сісти зручніше - раз!
  • Мотор ввімкнути – два!
  • Готовність до старту – три, лічи!

Слайд

  1.  Усний рахунок

1) 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1, старт!!!

  • Для того, щоб наш двигун не зупинився, потрібно розв’язати приклади, які зображені на ракеті. Слайд
  1. 10+3     10+7   15-5    20-10

     2+2        1+1    10+9

– Ми летимо на планету «КАЛІГРАФІЯ». Слайд

  1.  Каліграфічна хвилинка

Так як ключем до нашої ракети є цифра один, ми її запишемо на хвилинці каліграфії.

  1. Написання цифри 1. Слайд

Пригадаємо, як пишеться цифра 1

  1. Взаємоперевірка

Обведіть цифру, яка найбільш вам сподобалась

  1. Математичний диктант. Слайд
  • Збільшіть число 1 на 4 одиниці
  • Яке число отримали? Запишіть.
  • Запишіть сусідів числа 5.
  • Запишіть число, яке складається з 1 дес. і 5 один.
  • Запишіть найбільше і найменше числа.

 9   15  6 18  2  17  20

  1. Перевірка математичного диктанту. Слайд

ІV. Робота над розвитком умінь учнів.

  • Молодці! Завдання виконали. Тепер летимо на планету «РОВИТОК ЗНАНЬ». Слайд

Рахуємо: 15 14 13 12 11 10, старт!!!

  • Ви, мабуть, зголодніли. Тому пропоную підкріпитися. А чи знаєте ви. Яка їжа у космонавтів?
  • Вона знаходиться у спеціальних тюбиках і видавлюється прямо в рот. Адже в умовах невагомості все літає просто навколо вас.
  • Отже, перед вами умовні тюбики з їжею.
  1. Робота з 6 цеглинками «Лєго»
  • Дістаньте 2 тюбики з борщем.
  • А тепер 4 тюбики з хлібом. Адже борщ краще їсти з хлібом.
  • Який вираз можна скласти? 2+ 4 = 6.
  • Запишіть в зошиті
  • Що ми зробили збільшили чи зменшили число?
  • Взяли 5 тюбиків каші, 2 тюбика віддали другові.
  • Скільки тюбиків залишилось?
  •  Який вираз склали? 5-2=3.
  • Запишіть в зошиті
  • Що ми зробили, збільшили чи зменшили число?

V. Фізкультхвилинка. Слайд

VІ. Закріплення вивченого.

  • Молодці! Мандруємо далі.
  • Летимо на планету «ЗАДАЧ».
  • Рахуємо: 20 19 18 17 16 15, старт!!! Слайд
  1. Робота з підручником (с.97) задача 7 (1). Слайд
  2. Робота біля дошки. Приклади (с.96) №5. Слайд
  3. Геометричне завдання (с.97) №10. Слайд

VII. Підсумок уроку.

  • Молодці діти, ви гарно попрацювали.
  • Що ж робили сьогодні на уроці?
  • Що потрібно зробити, щоб збільшити число на кілька одиниць?

-   Що потрібно зробити, щоб зменшити число на кілька одиниць?

  • А тепер час повертатися додому.
  • Рахуємо: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1, старт!

VIII. Самооцінювання. Слайд

  • Ви стомилися, тому відпочиньте. Сядьте зручно і заплющіть очі.

IX. Рефлексія  «Мій настрій». Слайд

  • Чи сподобалось вам на уроці? Що найбільше?

Х. Домашнє завдання с.97 №6. Слайд

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
31 січня
Переглядів
308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку