Презентація до уроку за темою: "Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Множення на 0. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. Творча робота над задачею."

Про матеріал
Розробка уроку за темою: "Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів та знаходження їх значень. Розв'язування задач. Творча робота над задачею. Множення на 0. Дії з іменованими числами." за підручником Н.Будна, М.Беденко 2 клас. Даний матеріал можна використовувати при підготовці до уроку та як повноцінний відео-урок під час дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК МАТЕМАТИКИ У 2 КЛАСІ(за підручником Н. Будна, М. Беденко)

Номер слайду 2

Тема уроку. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів та знаходження їх значень. Розв'язування задач. Творча робота над задачею. Множення на 0. Дії з іменованими числами.

Номер слайду 3

Каліграфічна хвилинка. Повтори малюнок. Записати всі двоцифрові числа, які можна скласти із цифр - 2, 6, 9. 22 26 29 62 66 69 92 96 99 Записати всі двоцифрові числа, які мають 7 десятків. 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

Номер слайду 4

Завдання 842 Число 56 зменшили в 7 разів, а тоді результат збільшили у 2 рази. 56 : 7 · 2 = 16 Від добутку чисел 4 і 7 відняли 7. 4 · 7 – 7 = 21 Число 63 поділили спочатку на 7, а потім – на 3. 63 : 7 : 3 = 38289

Номер слайду 5

Завдання 844{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Множник 47276737784679 Множник 74726773876497 Добуток 2814364921562463 Заповни таблицю.

Номер слайду 6

Задача 845 Радіус великого кола 10 см, а радіус малого – 3 см. Знайди відстань між центрами цих кіл. ОN – 10 см. АN – 3 см. ОА - ? см Розв’язання. ОN – АN = ОА10 – 3 = 7 (см) – ОА. Відповідь: 7 сантиметрів відстань між центрами цих кіл.

Номер слайду 7

Задача 846 На театральній завісі сяяло 28 зірок, а місяців – у 7 разів менше. На скільки більше зірок, ніж місяців, сяяло на завісі?Зірок – 28 шт. Місяців - ?, у 7 разів М Розв’язання28 : 7 = 4 (шт.) – місяці;28 – 4 = 24 (шт.) – на стільки більше. Відповідь: на 24 зірки більше, ніж місяців.на ? Б

Номер слайду 8

Завдання 850 За малюнками знайди висоту однієї коробки з цукерками. Визнач висоту другого та третього стосів таких коробок.20 : 5 = 4 (см) – висота однієї коробки;4 · 2 = 8 (см) – висота другого стосу;4 · 4 = 16 (см) – висота третього стосу. Відповідь: 8 сантиметрів висота другого стосу, а 16 сантиметрів висота третього стосу.

Номер слайду 9

Завдання 851 Добуток 5 · 0 не можна замінити додаванням однакових доданків. При множенні будь-якого числа на 0 у добутку отримаємо 0.а · 0 = 01 · 0 = 0 · 6 = 52 · 0 =0 · 36 =0 · 0 =00000

Номер слайду 10

Завдання 852 Давайте пригадаємо скільки сантиметрів в 1 дм1 дм = 10 см5 см · 1 = 3 дм : 1 =2 дм 5 см · 1 = 4 дм 8 см : 1 = 5 см3 дм2 дм 5 см4 дм 8 см

Номер слайду 11

Задача 853 На першій грядці виросло 36 морквин, на другій – 14, а на третій – стільки, скільки на перших двох разом. Скільки морквин виросло на трьох грядках?На І грядці – 36 м. На ІІ грядці – 14 м. На ІІІ грядці - ? Розв’язання36 + 14 = 50 (м.) – на ІІІ грядці;36 + 14 + 50 = 100 (м.) – всього. Відповідь: 100 морквин виросло на трьох грядках.?50

Номер слайду 12

Задача 855 У магазин привезли 7 однакових ящиків морозива загальною масою 56 кг. Яка маса одного ящика з морозивом? 7 ящ. – 56 кг1 ящ. - ? кг Розв’язання56 : 7 = 8 (кг) – маса одного ящика. Відповідь: 8 кілограм маса одного ящика.

Номер слайду 13

Домашнє завдання: підручник ст. 125 № 848 ст. 127 № 857 У вас все вийде!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смоловик Світлана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
1438
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку