Розробка уроку "Модуль дійсного числа"

Про матеріал
Розробка уроку + презентація + відео для учнів 6 класу Темя уроку: МОДУЛЬ ЧИСЛА Мета: сформувати уявлення учнів про геометричний зміст поняття «модуль числа»; виробити вміння читати, записувати вирази, що містять модуль, а також знаходити значення виразів, що містять числа під знаком модуля. Розвивати увагу, математичну мову, логічне мислення. Виховувати культуру спілкування на уроці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок з математики для учнів 6 класу. Підготувала вчитель Дадіжа М. Г.

Номер слайду 2

Чекайте на цікаві завдання вже на цьому уроці

Номер слайду 3

1. Продовжіть речення1). Натуральні числа – це числа…2). Раціональні числа – це числа …3). Протилежні числа – це числа …4). Протилежного числа не має число…5). Координатна пряма – це пряма ….6). Ліворуч від початку відліку відкладають…7). Праворуч від початку відліку відкладають8). Назвіть число протилежне числу -159). Назвіть число протилежне числу 2210). Назвіть число протилежне13 числу 0

Номер слайду 4

Випишіть додатні, від’ємні та протилежні числа 1,5; −𝟑𝟏𝟒; -6; 0; - 𝟏𝟏𝟐 ; -5; 𝟏𝟑𝟒 ; -1,5; -𝟑𝟏𝟒 ; 6; −𝟏𝟏𝟐 ; 5; -𝟏𝟑𝟒 

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Модуль числа – це відстань від цього числа до початку відліку. Модуль – число невід’ємне. Модуль додатного числа є це саме число. Модуль нуля дорівнює нулю. Модуль від’ємного числа є число, протилежне до даного. Протилежні числа мають однаковий модуль.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Усні вправи. Чи може одне й те саме число мати два різних модулі?Чи можуть різні числа мати рівні модулі? Наведіть приклади різних чисел, модулі яких рівні.

Номер слайду 10

Колективне виконання завдань під керівництвом вчителя1. Дані числа: 8 і - 8; 60 і - 60; - 55 і 55 Знайти модуль кожного з чисел.|8|=8  і |-8|=8|60|=60  і|-60|=60|-55|=55 і |55|=55 Порівняйте ці модулі. Який висновок можна зробити?|-а| = |a| - записати в зошит!

Номер слайду 11

1 . Запишіть модулі координат позначених точок Д С 0 А В 1 А(0,1); В( 0,7 ); С(-0,3); Д(-0,6)3. Проаналізуйте малюнок і зробіть висновки щодо модулів протилежних чисел. -4 0 4 х -8 0 8 х |-4|=___ |4|=__ |-8|=___ |0|=___ |8|=___

Номер слайду 12

4. Запишіть числа в порядку зростання їх модулей: 6,4; -5,8; 3,9; -7,1; 0 0; 3,9; -5,8; 6,4; -7,1 Самостійно запишіть числа в порядку спадання їх модулей: 7,3; -4,5; 5,9; -8,1; 0 -8,1 ; 7,3; 5,9; -4,5; 0

Номер слайду 13

Попрацюєм в Інтернеті Виконайте перші 4 тести за посиланням та запишіть в зошит ваш результат: https://learning.ua/matematyka/shostyi-klas/znakhodymo-modul-chyslahttps://learning.ua/matematyka/shostyi-klas/znakhodymo-modul-chysla

Номер слайду 14

Домашнє завдання1. Вправи з підручника _________________.2. Запишіть приклади, де поняття модуля числа зустрічається вжитті

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
zip
Додав(-ла)
Дадіжа Марина
Додано
8 серпня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку