Тема уроку: Моя кімната
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань
Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів за темою уроку.
Завдання уроку:
освітні: повторити та активізувати лексику за темою «Моя кімната»;
розвиваючі: розвиток навичок аудіювання; письма; розширення словникового запасу учнів; розвиток здатності і потреби здійснювати продуктивні мовні дії; розвиток уваги;
виховні: виховання мовленнєвої культури школярів.
Інтеграція:
Образотворче мистецтво
Заплановані результати:
предметні:
знати: лексику з теми «Моя кімната»;
вміти: сприймати на слух і читати текст заради отримання інформації; описувати кімнату;
технології: учні оволодіють здатністю приймати і зберігати цілі та завдання навчальної діяльності, пошуку засобів її здійснення; навчаться слухати і розуміти мову інших; будуть володіти монологічною формою мовлення згідно з граматичними і синтаксичними нормами англійської мови.
Обладнання:
Комп’ютер, підручники «Family and Friends», аудіо запис №139, зошити, ручки, аркуші А4, кольорові олівці або фломастери, картки із зображенням лексичних одиниць теми, дошка, малюнки учнів на тему «Моя кімната»
Форми роботи на уроці: індивідуальна, фронтальна.
Хід уроку
І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
Т: Good morning, everyone. How are you?
Ps: Good morning, teacher. We are very well.
2. Мовна зарядка.”Musical cards”
Учитель включає жваву музику і вручає картки із зображенням лексичних одиниць теми кільком учням. Вони передають ці катки іншим учням класу поки звучить музика. Учитель раптово зупиняє музику. Учні, що тримають в руках картки мають відповісти на питання “What’s this?”
3. Введення в тему уроку
It is our final lesson on the topic “My room”. We are ready to see your pictures, listen and speak about different rooms and to draw the room.
ІІ. Основна частина уроку
Робота з текстом ( СВ Ех.2, р.100)
А) pre-reading activity. Look at the pictures and answer my questions:
- What is the text about?
- What does Jamie like?
- What is in the Jamie’s room?
- How many balls are there on the rug\blanket\pillow\in the box?
Б) listening and reading. Listen to the story, read it and be ready to answer the questions:
- What’s room in the picture?
- How many books are there on the shelf?
- What are Jamie’s favourite clothes?
В) post-reading activity. True\False (CB Ex.3, p.100)
Учитель обирає три малюнки учнів і закріплює їх на дошці. Один із учнів виходить до дошки і описує одну з трьох намальованих кімнат. Решта учнів мають здогадатися, яку з трьох кімнат описує учень біля дошки.
Учитель описує кімнату і водночас малює її кольоровою крейдою на зворотньому боці дошки. Учні мають зобразити почуте на аркушах А4. Після закінчення вправи учні та вчитель презентують свої малюнки для перевірки розуміння почутого.
ІІІ. Заключний етап уроку
Учитель пропонує учням висловити враження від уроку.
3 Домашнє завдання
At home you are to do ex.1,2, p.100 (WB)
4. Завершення уроку. Прощання.
T: Thank you for such an interesting lesson. Good - bye.
Ps: Good - bye.