Розробка уроку на тему «Мої батьки.»

Про матеріал
Мета: Активізувати Л0 теми. Навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою. Повторити й відпрацювати форми теперішніх та минулих часів дієслів. Удосконалювати техніку читання йписьма. Розвивати культуру мовлення. Виховувати повагу до батьків.
Перегляд файлу

Урок № 20

Тема:             Мої батьки.

Мета:  Активізувати Л0 теми. Навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою. Повторити й відпрацювати форми теперішніх та минулих часів дієслів. Удосконалювати техніку читання йписьма. Розвивати культуру мовлення. Виховувати повагу до батьків.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для гри «Find Your Family» , для індивідуальної роботи.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Т: Hello, children! How are you today?

Ps: We are fine, thank you!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to speak about your dearest people who love you and care about you — your parents. You'll learn to describe their appearance and character and discuss what it means to be a good parent and to be a good child.

3. Перевірка домашнього завдання.

Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Find Your Family».

Учні отримують картки, в яких міститься інформація про родину, до якої вони нібито належать. Учні повинні якомога швидше знайти всіх членів «своєї» родини. Тому вони пересуваються по класу, ставлячи запитання іншим учням. Виграє «родина», яка першою знайшла всіх своїх родичів.

Father: Andrew Parker, 39, businessman 

Mother: Mary Parker, 35, dentist 

Daughter: Angela Parker, 12, schoolgirl 

Son: Steve Parker, 19, student 

 

Father: Andrew Parker, 39, businessman 

Mother: Mary Parker, 35, dentist 

Daughter: Angela Parker, 12, schoolgirl 

Son: Steve Parker, 19, student 

 

Father: Andrew Parker, 39, businessman 

MotHer: Mary Parker, 35, dentist 

Daughter: Angela Parker, 12, schoolgirl *

Son: Steve Parker, 19, student 

 

Father: Andrew Parker, 39, businessman 

Mother: Mary Parker, 35, dentist 

Daughter: Angela Parker, 12, schoolgirl 

Son: Steve Parker, 19, student у

 

Father: Robert Johnson, 47, doctor 

Mother: Linda Johnson, 42 designer 

Daughter: Kellie Johnson, 22, journalist 

Daughter: Sophia Johnson, 10, schoolgirl 

 

Father: Robert Johnson, 47, doctor 

Mother: Linda Johnson, 42 designer 

Daughter: Kellie Johnson, 22, journalist 

Daughter: Sophia Johnson, 10, schoolgirl 

 

 

Father: Robert Johnson, 47, doctor 

Mother: Linda Johnson, 42 designer 

Daughter: Kellie Johnson, 22, journalist 

Daughter: Sophia Johnson, 10, schoolgirl 

 

Father: Robert Johnson, 47, doctor 

Mother: Linda Johnson, 42 designer 

Daughter: Kellie Johnson, 22, journalist 

Daughter: Sophia Johnson, 10, schoolgirl 

 

Father: Collin Taylor, 35, teacher 

Mother: Dorothy Taylor, 32, manager 

Son Andrew Taylor, 11, schoolboy 

Son Peter Taylor, 8, schoolboy 

 

 

Father: Collin Taylor, 35, teacher 

Mother: Dorothy Taylor, 32, manager 

Son Andrew Taylor, 11, schoolboy 

Son Peter Taylor, 8, schoolboy 

 

Father: Collin Taylor, 35, teacher 

Mother: Dorothy Taylor, 32, manager 

Son Andrew Taylor, 11, schoolboy *

Son Peter Taylor, 8, schoolboy 

 

Father: Collin Taylor, 35, teacher 

Mother: Dorothy Taylor, 32, manager 

Son:  Andrew Taylor, 11, schoolboy 

Son:  Peter Taylor, 8, schoolboy 

 

II.  ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Reading 1. Подання тексту для читання. Впр. Іа (с. 42).

1) Етап підготовки до читання. Бесіда в режимі T->P->P->P.

Т: Do you live with your parents?

Do you take after your father/mother?

Are you alike your father/mother in character?

Are your parents strict?

Do you always obey them?

2) Етап читання.

T: Let's read the text and write down the word combinations the authors use to describe a father and a mother.

Учні самостійно читають текст і виписують словосполучення, використані авторами для характеристики батька та матері.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. Виконання завдання на картках.

Т: Complete the sentences on your cards with the information from the text. Учні самостійно заповнюють пропуски в реченнях. Потім один учень читає речення першої частини завдання на картках, а інший — речення другої частини. Решта класу перевіряє правильність виконання завдання.

Complete the sentences with the information from the text.

1) My father is full of ________________________________  . He never _____________________ with his mouth. He does it with all his_________.

When he thinks of something funny, you can see a golden_____________________

dancing in the middle of each eye.

 He always __________________________________his promise.

2) Mum is the very centre of our _______________________ our tiny universe, when ___________________________we are __________________________.

She is the source of _________________________ love and comfort.

My mum teaches me to _________________________ people and to love the world around me.

Speaking 2. Розвиток умінь усного мовлення.

1) Гра «Family Pictures».

Кожний учень зображує у зошиті батька або матір та усно описує його або її зовнішність.

2) Впр. lb (с. 42).

Учитель просить кожного з учнів сказати декілька слів про зовнішність та характер свого батька або своєї матері. Учні можуть користуватися лексичним матеріалом текстів вправи.

 3. Активізація мовленнєвих зразків.

1) Впр 2 (с 42).

Учні працюють у парах. Один із них складає список вимог, необхідних для того, щоб бути слухняною дитиною, а інший записує вимоги до хороших батьків. Потім діти порівнюють свої списки та разом обговорюють, які з цих вимог найважливіші, а які менш важливі.

2) РЗ, впр. 1 (с. 22).

Учні самостійно записують подані слова до відповідного стовпчика залежно від того, що вони описують (наприклад, вік, зріст, статуру тощо). Потім по черзі читають і перекладають слова кожного стовпчика.

3) РЗ, впр. 2 (с. 23).

Учні письмово складають розповідь про батька та матір Тома, застосовуючи слова впр. 1 (с. 22).

По закінченні роботи вчитель збирає декілька зошитів на перевірку.

IIІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework . 1. Домашнє завдання. Впр. З (с. 43).

Учитель вголос читає та пояснює інструкцію до виконання проекту, подану у вправі. Учні повинні створити проект відповідно до інструкції — зібрати підборку малюнків та фотографій, що ілюструють найцікавіші моменти життя родини та розповісти про них.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі

Т: What topic did we have at the lesson today?

Who did you learn to describe?

Гра «Tell a Family Member».

Гра проходить ланцюжком у швидкому темпі. Учитель починає гру: дає визначення члена родини, а учень повинен назвати цього члена родини. Потім цей учень надає своє визначення, а наступний учень називає відповідного члена родини.

Т: Your mother's sister is ... .

P,: My aunt. Your father's mother is ... .

P2: My grandmother. Your uncle's son is ... .

P3: My cousin etc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку