урок 49 (6)
▼ ХІД УРОКУ
L АШ ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
(ЯІСЦ L Привітання.
Т: Good awning, children! Pr. Good morning, teacher!
^ 2. Повідомлення теш та мета уроку.
Т: Today we are going to continue the topic ♦My Favourite Book» and practise the vo¬cabulary on the topic in dialogues, rhymes and exercises.
СЬк* m 3. Перевірка домашнього шдаш L 1) РЗ, впр. 2 (с. 44).
Учні ланцюжком читають речення вправи, пропуски в яких вони заповнили. 2) РЗ, вар. З (с. 45).
Учні во черзі читають свої відповіді на подані запитання.
**m6e1 "Р 4. Уведеш* в іншомовну атмосферу.
Вивчення римування «Robin Hood».
f: One of the most popular characters in the English literature is Robin Hood. Have
you heard about hie? What do you know about Robin Hood?
Учні пригадують інформацію, яку вони чули про Робіни Гуда.
Т: Today we'll і earn a very short rhyme about Robin Hood. Listen and repeat
after ше.
ROBIN HOOD Botes Hood Haa gone to the wood. Hell соше back again If we are good.
Учні хором повторюють текст римування за вчителем, а троє-четверо учнів, аг бажанням, декламують вірш напам'ять.
Ш
Подання тексі у для читання. Вар,2 (с 84}. 1) Етап підготовки до читання.
а) Бесіда в режимі T-»P/-rPJ-fPr
Г: Look at the text ов page 84 tad iiw my questions. Учні швидко переглядають тенет внрвни і дають «дозо*їді на аааігаш. Г: Is it a story, a dialogue or a tetter? Who ш the letter iridif—ri to? Who la the au¬thor of tbe letter?
б) Подання нового лексичного матеріалу.
Texas Шт шмяяш
п
ggggtt" ОСНОВНА ЧАСТИНА УТОКУ
Учні отримують картки ддя роботи в нарад, на яких — нові слона а тексту ft вм- зиачення до них. Учні добирають едона до вяляачеиь. Потім оо черні ннзюваггь слова, які нони дібрали, та пояснюють еаіі вибір.
HO.: ; Match the words with their definitions*
a) to recommend
c) powerful
d) wizard
e) to htw Hears 0 to deal with
І) СОННПИ
b) weakness
| 1) a man who is supposed to have magical or wonder-working powers
| 2) lack of strength or power
j 3) strong
| 4) to be about
I 5) to be afraid of
ordinary
to advise
T: Now write these worde and their Ukrainian equivalent* down into yow Учитель просить учнів записати ноні слова г перекладом у словничок. 2) Етап читання.
Т: Let's read the text and complete the table.
НО.
Учні самостійно читають текст і заповнюють табяиию поданою в ньому інфор¬мацією.
Title of the book Name of the writer Characters Where doss the action takes place What is the | story shout 1 1
I 1
. J I j — « ——•
3) Етал перевірки розуміння змісту тексту, а) Бесіда в режимі T-*PJ-+PJ-+Pr.
Учитель ставить запитання за змістом тексту, а учні, еммрмочись на мввсвиу мвш інформацію в таблицях, відповідають.
7: What is the title of the book? Who is the HHthor of the book? What are the ними characters? Where does the actios take place? Whet is the hook нЬеиі?
MS
б) Складання повідомлення на основі прочитаного.
Учні заповнюють таблицю (Н02) інформацією про свою улюблену книжку та складають усні повідомлення про її назву, автора, героїв, місце дії, сюжет. Потім декілька учнів читають свої повідомлення перед класом.
2. Активізація мовленнєвих зразків.
1) Впр. 4 (с. 85).
Учні спочатку самостійно в зошитах записують речення про твори, зазначені у впра¬ві, спираючись на поданий зразок. Потім у парах ставлять спеціальні запитання про авторів творів та час написання останніх.
2) Впр. 5 (с. 85).
Учні працюють у групах. Кожен з них закінчує подані речення інформацією про нещодавно прочитану книгу й у такий спосіб розповідає про цю книгу своїм това¬ришам.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Vocabulary Practice
Unit 4. Books Are Our Friends
1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 6 (с. 85), письмово.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі Т->Р/-»Р1-»Р3.
Т: What topic did we discuss at the lesson today? What have you learned to describe? Гра «Tell the Writer».
Учитель вимовляє назву якогось літературного твору, а учні називають його автора.
Т: «Магу Poppins».
Ps: Pamela Travers!
T: «Alice in Wonderland».
P8: Lewis Carroll!
T: «Winnie-the-Pooh».
. ■
Pg: Alexander Milne! etc.