Повторення. Контрольна робота з теми «Books Are Our Friends».

Про матеріал
Мета: Повторити ЛО теми. Повторити граматичний матеріал: артикль; теперішні та минулі часи дієслів; питальні речення; короткі відповіді на запитання. Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції за темою.
Перегляд файлу

урок 53 (10) контрольний

Підтема: Повторення. Контрольна робота з теми «Books Are Our Friends».

Мета: Повторити ЛО теми.

Повторити граматичний матеріал: артикль; теперішні та минулі часи дієслів; питальні речення; короткі відповіді на запитання.

Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції за темою.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів. Test 4.

 

 

▼ ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Т: How do you do! Ps: How do you do!

 

Aim

2. Повідомлення теми та мети уроку. Т: Today we'll check on your homework, do the warming up and revision exercise and after that you'll write a test to check your knowledge on the topic «Books Are Our Friends».

 

3. Уведення в іншомовну атмосферу. Робота в групах. Впр. 5 (с. 93).

Учні працюють у групах: придумують сюжет короткого твору, героїв та складають його план. Потім кожна група презентує свої ідеї іншим учням класу.

4. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 48).

2) Впр. 5 (с. 91).

Warming up

Check on Homework

Для перевірки домашнього завдання вчитель збирає зошити наприкінці уроку.

 

 

II. ШШШШ ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

 

 

1. Повторення граматичного матеріалу: артикль; теперішні та минулі часи дієслів; питальні речення; короткі відповіді на запитання.

 Впр. 1 (с. 92).

Учні усно заповнюють пропуски артиклями та по черзі читають речення.

 Впр. 2 (с. 92).

Учні розкривають дужки: ставлять інфінітив у дужках у відповідну часову форму (усно) та ланцюжком читають речення.

 Впр. З (с. 92).

Учні в парах складають по три запитання за текстом вправи і ставлять їх іншим учням класу. Учитель перевіряє правильність виконання завдання.

 Впр. 6 (с. 93).

Учні в парах ставлять один одному запитання, запропоновані вправою, і дають на них короткі відповіді.

2. Інструкції до виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною шкалою.

Т: The test is made up of four tasks. If you do all the tasks correctly, your mark will be twelve. If you have any mistakes, you'll have less points, and your mark will be lower. The first task is listening comprehension. Listen to the text and do the task. After that do the other exercises.

3. Виконання контрольної роботи. Тест 4.

Grammar Practice

Instructions

Test

Учитель читає текст для аудіювання. Учні уважно слухають та виконують завдання. Текст контрольної роботи див. на с. 308-309.

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Домашнє завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 49), письмово.

2) РЗ, впр. 2 (с. 50), письмово.

3) РЗ, впр. З (с. 50), письмово.

4) Впр. 4 (с. 93), письмово.

2. Підведення підсумків уроку. Бесіда з учнями.

ІП. ШШШШ Homework

Summarizing

Т: Have you got any questions on the tasks of your test? Do you think you did the test successfully? What task was the most difficult? Which one was the most interesting? Учні по черзі дають відповіді на запитання.

 

doc
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку