Розробка уроку на тему «Що ви любите їсти.»

Про матеріал
Мета: повторити й активізувати ЛО теми; навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою; розвивати здібності учнів до антиципації тексту; повторити граматичний матеріал: теперішній тривалий час; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з англійської мови

для 6 класу

Урок № 38

Тема:  Що ви любите їсти.

Мета:  повторити й активізувати ЛО теми; навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою; розвивати здібності учнів до антиципації тексту; повторити граматичний матеріал: теперішній тривалий час; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах, для роботи в парах.

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ 

1. Привітання.

T: Good morning, children! How are you getting on?

Ps: We are very well, thank you!

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we’ll speak about food and cooking again. We’ll play games, learn rhymes and do the exercises on the topic. Besides you’ll remember the Present Continuous Tense at the lesson today.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Let’s Make a Story».

Учитель розподіляє клас на команди по вісім учнів. Кожному гравцю команди він дає картку з реченням. Учні повинні розташуватися в послідовності розповіді. Потім вони по черзі читають свої речення. Перемагає команда, яка швидше й правильніше виконає завдання.

A tramp was walking along a country road. He was very hungry.

He saw a pond with a large white duck swimming round and round on it.

The tramp had a good idea. He ran quickly to the duck and caught it.

Just then he heard a sound. The farmer was walking along the field, waving his hands.

Hurriedly the tramp put the duck into the water.

The farmer looked at the pile of white feathers beside the tramp and asked.

«What’s the matter with my duck?»

«Ah», said the tramp quietly. «It wanted to go for a swim and I’m looking after its clothes».

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Читання віршиків. Впр. 4 (c. 67).

Учитель читає віршики, а учні хором повторюють. Потім двоє-троє учнів, за бажанням, декламують віршики перед класом.

  1. Перевірка домашнього завдання.

Учитель просить кожного з учнів прочитати свій рецепт улюбленої страви.

  1. Рольова гра.

Т: Imagine that you have to make up a menu of a typical Ukrainian dinner for english- speaking visitors. Write a menu and the ingredients for the dishes to explain what these dishes are. For example:

Vareniki with cherries (cherries in batter, boiled and served with cream). Учні в групах по троє-четверо складають меню обіду, який складається зі страв української кухні для англомовних гостей. Поряд із кожною стравою пишуть, які інгредієнти входять до її складу, а також із чим її подають. Потім представник кожної групи демонструє своє меню іншим учням класу. Учні повинні вибрати найкраще меню.

  1. Розвиток умінь мовлення.

Учні працюють у парах. Вони розташовують репліки діалогу в правильному порядку та записують його, потім читають діалог за ролями.

--   I’m going shopping then.

 I think orange juice will be fine. What about ice-cream?

 Is there any chocolate ice-cream? And are there any chips?

 Mum! It’s my birthday party tonight. Do we have everything we need?

 Is there any juice or Cola?

 

 Let’s see… We have fruit and biscuits. There are two chocolate cakes, too.

 There is some strawberry and vanilla ice-cream in the fridge.

 No. No chips and no chocolate ice-cream.

 And buy some napkins, too!

 Cola isn’t good for your health. So we need to buy some juice. Which one do you prefer?             

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Відпрацювання вживання теперішнього тривалого часу. Впр. 5 (с. 67).

Учні ланцюжком читають текст, ставлячи дієслова в дужках у форму теперішнього тривалого часу.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

                 (с.     ), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі Т-Р1^Р2^Р3.

Т: What was the topic of our lesson today?

What have you learned to speak about?

What grammar rules have we revised?

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Пасічник Леон
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку