1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Розробка уроку на тему "Сонце в нашому житті"

Про матеріал
Роробка уроку містить цікаві форми та методи роботи з учнями, які дають можливість виявити знання дітей по даній темі, активізувати їх до роботи.
Перегляд файлу

                                              Бирлівська ЗОШ І-ІІ ступенів

 

 

                Сонце

     в нашому житті

        C:\Users\TerKomp\Desktop\a176628c7117c5f4df1187ad4bd0c688.jpg.jpg

                            Природознавство 1 клас

                                        Тузенко С. А.

 

 

 

Тема. Сонце в нашому житті

Мета: формувати в учнів уявлення про Сонце, про 

              значення сонячного світла і тепла для 

              рослин, тварин, людини; розкрити значення 

              сонячного світла і тепла в житті  людини;

              сприяти формуванню в учнів потреби до

              пізнання світу; розвивати мислення, уяву,

              мовлення учнів; виховувати любов до

              природи.

Обладнання: ілюстрації, малюнки, картки-промінці,

                           вчительська презентація, іграшкові

                           макети  тваринок

                                             Хід уроку

І. Організація класу

Вже дзвіночок продзвенів

Час роботи наступив!

ІІ. Хвилинка спостережень

  • Який сьогодні день?
  • Яке число і місяць?
  • Який стан неба?
  • Чи був сьогодні вітер?
  • Як на небі світить сонечко?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

      Метод «Дивуй»

 

(сприяє підготовці дітей до засвоєння нового матеріалу)

1. Розповідь учителя

- Дітки, послухайте казочку. Павучок Ниточка жив на високій ялинці. Він ткав свою хатинку-павутинку і весело розмовляв із сусідкою Білочкою. Аж тут у лісі стало зовсім темно. Небо закрили чорні хмари. Сонечка не стало, в лісі посумнішало, потемнішало і ,навіть, похолоднішало.

   -  Де ж це Сонечко? – зажурився павучок Ниточка.

   -  А для чого воно тобі? – каркнула ворона, що пролітала неподалік.

   -  А дійсно, для чого нам сонечко? – подумав наш герой…

   -  Діти, давайте допоможемо нашому павучкові Ниточці дати відповідь на запитання.

 

 

C:\Users\TerKomp\Desktop\520558.5.3.jpg        C:\Users\TerKomp\Desktop\ворона.jpg

 

 

2. Гра «Мікрофон»

(активізує набуті раніше знання учнів)

  • Скажіть, що необхідно для життя живих організмів? (відповіді учнів)
  • Молодці, правильно! Однією з умов необхідних для життя живих організмів є Сонце.

ІІІ. Ігрова хвилинка

  • Сьогодні на уроці у нас чарівний гість – веселе Сонечко. Воно буде спостерігати за тим як ви будете працювати, а в кінці уроку вас чекає нагорода.

C:\Users\TerKomp\Desktop\emblema.png

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя

(супроводжується показом слайдів)

Слайд 1.

Сонце  - це тіло неживої природи. Це велика зірка, яка випромінює у простір силу – силенну тепла і світла. На небі Сонце здається маленьким сліпучо – яскравим кружечком лише тому, що нас від Сонця відділяють 150 млн. км.

Температура сонячної поверхні 6000 градусів, а біля центру – 150 млн. градусів.

Слайд 2.

  • Для жителів планети Земля велике значення мають сонячне світло і тепло. Сонце зігріває й освітлює Землю. Завдяки цьому тварини бачать навколишній світ.

Сонячні промені допомагають виробляти в тілі тваринних організмів дуже корисні речовини – вітаміни.

  Слайд 3.

Люблять сонячні промені і комахи, і змії, і ящірки.

Від нього вони стають рухливими і швидкими.

    Слайд 4.

Сонячне світло і тепло потрібні не лише тваринам,  а й рослинам. Вони ростуть, цвітуть, дають плоди і насіння в  теплу сонячну погоду. Взимку рослини сплять.

     Слайд 5.

А тепер давайте поміркуємо: чи потрібне сонячне світло і тепло людині? Навіщо? (розповіді дітей)

V. Фізкультхвилинка

                                        Сонечко

Прилетіло сонечко на мою долонечку.

Крильця червоненькі, цяточки чорненькі.

По всіх пальчиках ходило, з мізинчика полетіло.

(діти імітують рухи сонечка)

               C:\Users\TerKomp\Desktop\i-21854.jpg

VI. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів

1. Робота за підручником (с. 36-37)

• Слухання казки

• Гра «Поміркуй!»

  • Що більше - Сонце чи наша планета Земля?

2. Робота над загадками (цей вид роботи розвиває у дітей мислення, кмітливість)

• Без хмизу і дров палає - землю зігріває (Сонце)

• Гріє, гріє, припікає,

Всіх у воду заганяє. (Сонце)

• Вдень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає (Сонце)

VII. Хвилинка відпочинку

Гра «Хто на сонечко схожий?»

  • Намалюйте на листочках паперу рослинки які схожі на сонечко

                       C:\Users\TerKomp\Desktop\sonyah 1.jpg        

    C:\Users\TerKomp\Desktop\Austra2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                         C:\Users\TerKomp\Desktop\11.jpg

 

3. Гра «Дари Сонця»

   - Напишіть на промінчиках, що дарує

 Сонечко Землі? (красу, тепло, світло, енергію, любов, життя)

C:\Users\TerKomp\Desktop\Nature-Soleil-20994.png

3. Гра «Незакінчені речення»

• Сонце – це…

• Сонце дає Землі…

• Сонце потрібне…

IX. Підсумок уроку

  •  Діти, вам сподобався урок?
  • Чи змогли ми допомогти павучку Ниточці відповісти на запитання?
  • Сонечкові теж сподобалися ваші відповіді.
  • Воно дарує вам свої промінчики із чудовими словами: «Молодець!», «Чудово!», «Енергійно!», «Життєрадісно!», «Тепло!»
  • А ми давайте вивчимо для нього закликаночку

Вийди, вийди, Сонечко

На дідове полечко,

На бабине зіллячко,

На наше подвір’ячко.

На веселі квіточки,

На маленькі діточки.

Там вони граються,

Тебе дожидаються.

  • Діти, любіть життя, красу і будьте здорові!                          

 

             C:\Users\TerKomp\Desktop\illyustr_sonyachne_teplo.jpg

docx
Додано
3 лютого
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку