Розробка уроку на тему «Світ сім'ї.»

Про матеріал
Мета: Активізувати ЛО теми. Повторити граматичні конструкції теперішнього і минулого часу дієслів. Навчати спілкування за темою. Удосконалювати техніку читання та письма. Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення за темою. Виховувати любов і повагу до своєї родини.
Перегляд файлу

Урок №18

Тема:       Світ сім'ї.

Мета:  Активізувати ЛО теми. Повторити граматичні конструкції теперішнього і минулого часу дієслів. Навчати спілкування за темою. Удосконалювати техніку читання та письма. Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення за темою. Виховувати любов і повагу до своєї родини.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи, для роботи в парах.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Т: Hello! Nice to see you!

Ps: Nice to see you, tool

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to speak about the traditions and rules in a family. We'll also discuss what's important in family relations.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Who is in Your Family?

Ведучий (учитель або один з учнів) називає ім'я одного зі своїх родичів. Учні ставлять загальні запитання, намагаючись здогадатися, ким цей родич є ведучому. Той, хто здогадається, сам стає ведучим.

Leader: Oksana.

Р1:Is Oksana your mother?

No, she is notT

P: Is Oksana your grandmother?

Leader: No, she is not.

Is Oksana your sister? No, she is not. Is Oksana your aunt?

Leader: No, she is not. 

Ps: Is Oksana your cousin?

Leader: Yes, she is.

4. Перевірка домашнього завдання. Впр. 5 (с. 37).

 Учитель просить чотирьох-п'ятьох учнів прочитати речення про свою родину, які вони склали.

Потім учні працюють у парах: ставлять один одному запитання про родину й усно відповідають.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Reading 1. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 38).

1) Етап підготовки до читання.

а) Впр. 1 (с. 38).

Учні самостійно заповнюють пропуски в тексті вправи, висловлюючи власну точку зору на стосунки в родині, а потім у парах обговорюють свої думки.

б) Бесіда за малюнками в підручнику.

Т: Look at the pictures on page 38 and answer my questions. Who can you see in the pictures? What family members can we see? What are they doing? Do you have a tradition in your family to help your grandparents in the garden/to get together on holidays/or at the weekends?

2) Етап читання.

T: Let's read the text and tell what makes a friendly family.

Учні ланцюжком читають і перекладають текст. Потім висловлюють свої думки з приводу запитання «What makes a friendly family?»

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

 а) Виконання завдання на картках.

Учні знаходять в тексті прикметники до поданих іменників, записують їх, потім читають вголос.

Т: Find in the text and write down the adjectives to the nouns.

Write the adjectives to the nouns.

________________________________________________________word

________________________________________________________relationship

________________________________________________________rule

__________________________________________________________time

__________________________________________________________traditions

б) Впр. З (c. 39).

Учитель пропонує організувати дискусію за запитаннями вправи. Учні висловлюють власні думки та обговорюють їх.

в) Бесіда в режимі

Учитель звертається до учнів із запитаннями, а учні відповідають.

Т: Is your family friendly? Are you kind to your parents? What do you do to be kind to them? Are your parents kind to you? How can you say that? Do you have any rules in your family? What are they? Do you share household chores?

 

2. Активізація мовленнєвих зразків і розвиток умінь усного мовлення.

1) Робота в парах.

Учні отримують картки для роботи в парах, що містять запитання. Учні ставляц один одному запитання й записують відповіді на картках. Потім складають усні повідомлення про свого друга.

Ask your friend and complete the table.

l)How much time a week do you spend with your parents? 

2) How often do you see your grandparents? 

3) How often do you see your aunts and uncles? 

4)How often do you see your cousins? 

5) Do you meet with your relatives for holiday celebrations? 

6) What family traditions do you have? 

 

 3. Повторення граматичного матеріалу: теперішні й минулі часи дієслів.

 1) Впр. 4 (с. 39).

Учні заповнюють пропуски в реченнях правильними формами дієслів. Потім по черзі читають речення вправи та пояснюють свій вибір. Учитель перевіряє правильність виконання завдання.

2) Впр. 5 (с. 39).

Учні роздивляються малюнки й усно складають речення про те, що корисного зробили діти цього тижня.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

1) Впр. 6 (с. 39), письмово.

2) РЗ, впр. 1 (с. 20), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі Т-Р1^Р2^Р3

Т: What new information about family rules and traditions have you learned today? Which family tradition do you like most?

Which family tradition would you like to have in your family?

 

doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку