План-конспект уроку
з англійської мови
для 6 класу
Урок № 63
Тема: Ти займаєшся спортом?
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми; ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом. Продовжувати формувати навички аудіювання. Розвивати комунікативні вміння учнів. Прищеплювати усвідомлення важливості занять спортом.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
Т: Hello! Nice to see you!
Ps: Nice to see you, too!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we'll continue our talk about sports and games and particularly about sport clubs. You'll also practise in reading and besides revise the vocabulary on the topic in texts, games and exercises.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учитель роздає учням картки, на яких — назви видів спорту. Потім читає зизначенн* різних видів спорту. Учні повинні поставити номер визначення у клітинку порад із відповідним видом спорту.
Listen amd write the number.
Track and field events Tennis
Gymnastics Skiing
Basketball Swimming
Badminton Volleyball
Football Hockey
T: Number 1. A game played indoors between two teams of five players which throw a ball through the net. Number 2. Sports such as running and jumping.
Number 3. A game like tennis but played over a high net with a shuttlecock — a small feathered object.
Number 4. The sport of moving down hills or across the countryside in the snow, wearing skis.
Number 5. A game for two people or two pairs of people who use rackets to hit a small soft ball over a net.
Number 6. A sport involving skilled physical exercises and movement often performed in competitions.
Number 7. A game in which you hit a ball with your hands against the wall or between two goals.
Number 8. A water race; moving yourself through the water using your arms and legs trying to be the fastest.
Number 9. A game played by two teams of six players each wearing skates, with sticks and a rubber disc.
Number 10. A game played by two teams of eleven players who try to kick the ball into their opponents goal.
4. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Активізація мовленнєвих зразків.
1) Впр. 1 (с. 102).
Учні в парах обговорюють запитання вправи, потім висловлюють свою думку. 2) Впр. 2 (с. 102). Бесіда в режимі
Т: Look at the pictures on page 102. Picture 1 (2, 3, 4). What is the boy's (girl's) name? What sport does he/she go in for? Where does he/she train? How often does he she train?
Учні дають відповіді на запитання вчителя за малюнками в підручнику, після складають монологічні повідомлення за зразком, представленим у вправі.
3) Впр. З (с. 102).
Учні ланцюжком читають діалог за ролями* а потім іксцеяують йото Учитель
просить дві-три пари учнів інсценувати діалог перед класом.
4) Гра «Bingo».
Учитель пише десять слів за темою «Спорт» на дошці, а учні записують п'ять із иих за власним вибором у зошит. Потім учитель у будь-якому порядку називає слова, записані на дошці, а учні закреслюють ці слова в зошиті. Якщо в когось виявляться закресленими всі п'ять слів, він вигукує: «Bingo!» Г: Teammate, contest, tobogganing, tracksuit, athletics». Px: Bingo!
T: Football, competition, cycling— Pt: Bingo!
2. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 4 (с. 102).
Учні працюють у групах по четверо. Один із них задумує якийсь вид спорту, ївші учасники групи ставлять загальні запитання* щоб вигадати цей вид спорту (див. зразок у вправі).
2) Впр. 5 (с. 103).
Т: Look at the table on page 103 and answer my questions. What should you do if you want to play football well? Why should you do exercises? What should you do it you want to play tennis well? Why should you do exercises? What should you do if you want to have good sports results? Why should you tat healthy food? What should you do if you want to be good at running? Why should you wear comfortable shoes? Учні дають відповіді на запитання вчителя за таблицею, поданою в підручнику, потім складають монологічні повідомлення за зразком, представленим у вправі.
3) Впр. 6 (с. 103).
Учні в парах складають та інсценують перед класом діалоги за планом, поданим у вправі. Кожна пара вибирає один із поданих у варам зразків.
4) РЗ, впр. 2 (с. 56).
Учні самостійно складають із представлених слів репліки діалогу, потім читають та інсценують діалог за ролями.
3. Розвиток умінь письма. РЗ, впр. 1 (о* 55).
Учні заповнюють таблицю, представлену у вправі, а потім письмово складають речення про зазначені види спорту за інформацією а таблиці.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Впр. 7 (с. 103), письмово.
2. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі
Т: What did we do at the foaeoa today? Which of the tasks do you like? Which taafcs didn't you like very much? Why? Учні no черзі дають відповіді на запитаная.
2) Гра «Chain Game».
Один із учнів складає речення про те, який вид спорту йому подобається. Інший учень складає повідомлення про те, який вид спорту подобається першому учневі а також аналогічне речення про себе. Наступний учень складає повідомлення про другого учня і про себе тощо. Р1 I like swimming.P2: Oleh likes swimming. I like wrestling. Py Petro likes wrestling. I like cycling.