Тема уроку: Seasons and Weather.
Мета уроку: Вдосконалювати мовні навички (практичне використання лексичних одиниць у ситуативному мовленні за даною темою), навички читання та перекладу, письма. Тренувати учнів в утворенні та вживанні в мовленні часової форми Present Simple.
Розвивати мовну активність, швидку реакцію на репліку, адитивну пам’ять та увагу.
Виховувати естетичні почуття, спостережливість за навколишнім середовищем.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, робочий зошит та СD «Quick Minds 3» , ноутбук, екран, дитячі малюнки, картки із завданнями, малюнки з зображенням природи, презентація вчителя, іграшки.
Хід уроку:
I. Початок уроку.
1. Вітання. Бесіда з черговими.
2. Введення в іншомовну атмосферу.
-What is the weather like today?
-Do you like this weather?
- Is it cold?
-Is it sunny?
- Is it hot? …
3. Повторення пір року. (відео)
- What seasons do you know?
- What season is it now?
4. Мовна розминка. (Мозковий штурм - відгадати яка пора року зображена на закритому малюнку) (малюнок на дошці)
-How do you think, what season is this? (звук ) I think… (на дошці)
5. Повідомлення теми та мети уроку.
- Today we are going to speak about seasons and weather. And at the end of our lesson you`ll answer the question «What season is the best?» (слайд 1)
II. Основна частина уроку.
1. Робота в групах. (з мішка достають загадки і відгадують пори року це і будуть назви груп)
2. Активізація вивченої лексики. (Одягти дерево своєї пори року в потрібні листочки (слова та вирази що характеризують цю пору року)
3. Актуалізація опорних знань. Повторення назв місяців . (пісня)
-Доповніть речення «There are … months in a year.» (4, 3, 12) (слайд 2)
-Repeat the months of the year. Now sing a song about the months of the year.
(діти називають місяці року після пісні).
4.Гра – фізкультхвилинка . Повертатись на різні сторони, залежно від названого місяця (назви пір року розміщені в різних місцях класу)
5. Tренування в письмі. ( виписати з даного переліку місяці своїх пір року)
відповіді – на дошку
6. Перевірка домашнього завдання. (опис пір року з малюнками)
7.Бесіда про улюблену пору року.
8.Гра «What is your favourite season?» (по колу передають іграшку, запитують і відповідають про улюблену пору року)
9. Фізкультхвилинка «What is your favourite season?» (пісня)
10. Аудіювання тексту (SB p.142-143) написати яка у кого улюблена пора року (по групах) (диск)
11. Діалог
-What is your favourite month?
- My favourite month is… (слайд 3)
12. Робота над змістом тексту (замінити малюнки словами) (слайд 4-6)
III.Заключна частина уроку.
1.Підсумок уроку.
- What season is the best?
- All seasons are the best. I wish you be happy during all seasons. Бажаю, щоб погода не впливала на ваш настрій і ви були завжди щасливі.
2. Пісня «Happy» (пісня)
3.Оцінки.
4.Домашнє завдання : прочитати , перекласти текст, виправити помилки в останньому описі