Розробка уроку на тему "What Season is the best?" 3 клас

Про матеріал
План-конспект уроку на тему "What Season is the best?" розроблений до підручника "Quick Minds 3". Може бути використаний при вивченні теми "Погода. Пори року" у третьому класі.
Перегляд файлу

         Тема уроку:  Seasons and Weather.

Мета уроку: Вдосконалювати мовні навички (практичне використання лексичних одиниць у ситуативному мовленні за даною темою), навички читання та перекладу, письма. Тренувати учнів в утворенні та вживанні в мовленні часової форми Present Simple.

Розвивати мовну активність, швидку реакцію на репліку, адитивну пам’ять та увагу.

Виховувати естетичні почуття, спостережливість за навколишнім  середовищем.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручник, робочий зошит та СD «Quick Minds 3» , ноутбук, екран, дитячі малюнки, картки із завданнями, малюнки з зображенням природи, презентація вчителя, іграшки.

Хід уроку:

I. Початок уроку.

1. Вітання. Бесіда з черговими. 

2. Введення в іншомовну атмосферу.

-What is the weather like today?

-Do you like this weather?

- Is it cold?

-Is it sunny?

- Is it hot? …

3.  Повторення пір року.                                           (відео)

- What seasons do you know?

- What season is it now?

4. Мовна розминка. (Мозковий штурм -  відгадати яка пора року зображена на закритому малюнку)                         (малюнок на дошці)

-How do you think, what season is  this? (звук http://www.dvoykam.net/images/tr_th.jpg) I think…             (на дошці) 

5. Повідомлення теми та мети уроку.

- Today we are going to speak about seasons and weather. And at the end of our lesson you`ll answer the question «What season is the best?»                    (слайд 1)

II. Основна частина уроку.

 1. Робота в групах. (з мішка  достають загадки і відгадують пори року це і будуть назви груп)

2. Активізація вивченої лексики. (Одягти дерево своєї пори року в потрібні листочки (слова та вирази що характеризують цю пору року)

 3. Актуалізація опорних знань. Повторення назв місяців .               (пісня)

-Доповніть речення «There are … months in a year.»  (4, 3, 12)                               (слайд 2)

 -Repeat the months of the year. Now sing a song about the months of the year.

(діти називають місяці року після пісні).

4.Гра – фізкультхвилинка .  Повертатись на різні сторони, залежно від  названого місяця (назви пір року розміщені в різних місцях класу)

5. Tренування в письмі. ( виписати з даного переліку місяці своїх пір року)                    

 відповіді – на дошку

6. Перевірка домашнього завдання.  (опис пір року з малюнками)

7.Бесіда про улюблену пору року.

8.Гра «What is your favourite  season?» (по колу передають іграшку, запитують і відповідають про улюблену пору року)

9. Фізкультхвилинка «What is your favourite   season?»           (пісня)

10. Аудіювання тексту (SB p.142-143) написати яка у кого улюблена пора року (по групах)                                                                               (диск)                                                                                                             

11. Діалог

-What is your favourite   month?

- My   favourite  month   is…                                           (слайд 3)

12. Робота над змістом тексту (замінити малюнки словами)           (слайд 4-6)

III.Заключна частина уроку.

1.Підсумок уроку.

- What season is the best?

- All seasons are the best. I wish you be happy during all seasons. Бажаю, щоб погода не впливала на ваш настрій і ви були завжди щасливі.

2. Пісня «Happy»                                             (пісня)

3.Оцінки.

4.Домашнє завдання : прочитати , перекласти текст, виправити помилки в останньому описі

 

 

 


 

 

docx
Додав(-ла)
Єгорова Тетяна
Додано
22 жовтня 2022
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку