Розробка уроку
1 клас
Математика
Вчитель: Бербеничук Ганна Петрівна
Урок № 51
Тема: Задача на різницеве порівняння
(підручник – с. 104-105)
Мета: вдосконалювати обчислювальні навички; поглиблювати знання та вміння учнів складати і розв’язувати задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць; вчити розв’язувати задачі на різницеве порівняння; розвивати логічне мислення під час розв’язування задач; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.
Очікувальні результати:
Інформація для вчителя
Обладнання і матеріли Підручник, цеглинки «Lego», робочий зошит, телевізор, ноутбук, картки-завдання.
|
Медіаресурси Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM
Фізкультпауза https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
|
Мандрівник – людина, яка здійснює подорож.
Подорож — переміщення якоюсь певною територією з метою її вивчення, а також із загальноосвітньою, пізнавальною, спортивною цілями.
Відомі мандрівники світу:
ОРІЄНТОВНІ МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ
Хід уроку
|
Матеріали |
1. Організаційний момент
Давайте станемо рівно і промовимо такі слова:
2. Актуалізація знань учнів 2.1. Гра «Швидко й правильно» Назвати парні числа першого десятка Назвати непарні числа першого десятка Назвати сусідів числа 9 Назвати число, яке передує числу 8 Назвати число , яке є наступним до числа 6 Назвати найменше одноцифрове число Назвати найбільше одноцифрове число Назвати складові частини задачі
2.2. Усна лічба: математична гра: « Поле цифр і знаків»
Покрути барабан, обчисли вирази, утвори з букв речення. 3 + 6 – Я 1 + 9– « - » 5 –3 – м 7+ 2 – а 6+ 4 – н 3+ 2 – д 5 + 1 – р 6 – 0 – і 2 + 6 – в 8 – 5 – н 10 – 6 – и 8 – 7 – к. Я – мандрівник.
3. Оголошення теми і мети уроку
Тож сьогодні ми вирушимо на математичну прогулянку. А на якому транспорті будемо мандрувати дізнаємось тоді, коли відгадаємо загадку. Будинок великий по воді пливе, Людей на собі через хвилі везе. ( Корабель)
4. Вивчення нового матеріалу. 4.1. Робота в парі з цеглинками «Lego» Перше завдання «золотої рибки» - Викладіть у перший рядок всі цеглинки теплих кольорів ( жовті, оранжеві, червоні). -Викладіть у другий рядок цеглинки синього і голубого кольорів. В якому рядочку більше цеглинок? ( у першому). А тепер візьміть лінійку і відокремте однакову кількість цеглинок у першому рядочку і другому ( чотири).
(дві)
Висновок: Щоб порівняти два числа і дати відповідь на скільки більше або менше одне число від другого, потрібно від більшого числа відняти менше - = (на 2 більше).
Фізкультхвилинка
Друге завдання від «золотої рибки»
4.2. Тренуємо логічне мислення: завдання 1, ст. 104, ( підручник): 1) На скільки більше зайченят зліва, ніж справа?
2) На скільки менше зайченят справа, ніж зліва?
Порівняй перше і друге завдання. Що в них різне? Що спільне?
Третє завдання від «золотої рибки»
4.3. Робота над задачею. Завдання 2, ст. 105. Робота в зошитах. Ознайомлення з умовою задачі Горобець з’їв 9 насінин, а синичка – 7 насінин. На скільки менше насінин з’їла синичка?
Запис розв’язання та відповідь. |
«Психоформула»
У нас хороший настрій. Ми всі готові до уроку. Бажаю собі і друзям успіху
Слайд 2.
Слайд 3.
Слайд 4.
Слайд 5.
Слайд 6.
Слайд 7
Слайд 8.
Слайд 9.
Слайд 10.
|
Фізкультпауза
|
|
5. Закріплення й узагальнення знань учнів. Розвиваємо математичні навички.
Завдання четверте від «золотої рибки»
5.1. Щоденні 3: математика самостійно, математика з кимось, математика письмово.
5. Яких чисел не вистачає в ланцюжках?
4. Доповни запитання до задач. Розв’яжи. 1) Петрик знає 8 віршів, а Юрчик — 10. На скільки більше ... ? 2) Учора Катруся розв’язала 6 прикладів з математики, а сьогодні — 10. На скільки менше ... ?
|
Слайд 11.
Слайд 12.
Слайд 13
|
5.2. Робота в групах. Гра «Домалюй і розв’яжи» ( Поділ учнів на дві групи за «золотими рибками»
6. Рефлексія Висновки «золотої рибки» -Всі завдання виконані і ми примандрували до Чорного моря. З яким настроєм закінчуєте урок?
|
Слайд 14
Слайд 15
|