Тема уроку. Готуємось до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Робота над задачами.
Мета: формувати вміння додавати і віднімати числа в межах 10; закріплювати знання складу чисел, взаємозв'язку арифметичних дій додавання і віднімання; добирати до поданої схеми текст задачі та вираз; учити розв'язувати задачі; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, мовленнєві навички, уміння доводити свою думку; виховувати працьовитість, шанобливе ставлення до чужої праці; стимулювати бажання вчитися, пізнавати нове.
Обладнання: ноутбук, проектор, ілюстративний та роздавальний матеріал.
Хід уроку
І. Вступна частина
Організація класу
Наш урок математичний
і цікавий і незвичний.
Ледарів у нас не має!
Руку кожен піднімає!
1,2,3,4,5 — починаєм працювать.
ІІ. Актуалізація опорних знань і способів дії
Усний рахунок
1. Гра “ Порівняй-ка”Гра “ (слайд 1)
2. Гра “Посели сусідів” (слайд 2)
3.Яке число заховалося?” (слайд 3)
4. Гра “ Математичний потяг”
Підручник с.94 впр 1
Машиніст керує потягом. Перед тим як вирушити в путь, машиніст перевіряє комплектацію потяга — кількість вагонів.
- Порахуйте,і з скількох вагонів складається потяг? (9)
- Який номер вагона останній? (8)
- Який номер вагона перший?(7)
- Які вагони з однаковими номерами?((3,5)
- Давайте виконаєм обчислення
Повідомлення теми і завдань уроку
Сьогодні ми продовжимо вчитися додавати і віднімати числа в межах 10; будемо складати та розв'язувати задачі.
Вивченння нового матеріалу
Робота з підручником
Завдання 3. ( Фронтальна робота)
- Хто справився із завдання раніше виконує завдання 4
Самостійна робота (завдання на картках)
Завдання від Дракончика. Приклади виконуємо 3 хв. Потрібно виконати якомога більше прикладів, але не менше 5.
Фізкультхвилинка “Бедрик”(відео 1)
Робота над задачами
Задача 5. На майданчику займалися спортом 7 чоловіків і 3 жінки.(слайд 4)
- Яке запитання можемо поставити до задачі, щоб задача розв'язувалась дією додавання? (Скільки разом було чоловіків і жінок?)
-Який приклад складемо до задачі? (слайд 5)
Давайте запишемо задачу у зошит.
- Яку відповідь запишемо.
-Давайте складемо запитання до задачі, щоб розв'язувалась дією віднімання. (На скільки більше чоловіків ніж жінок?)
Запишемо розв'язання задачі у зошит.( слайд 6)
Робота над задачами
Складання і розвязування задач за малюнками (слайд7)
- Хто зображений на малюнку?
Скільки мишок зловив великий котик? (5)
Скільми мишок зловив маленький котик? (3)
Давайте складемо умову задачі із запитанням “Скільки мишок зловили котики?”
-Давайте розв'яжемо задачу (5+3=8)
слайд 8
- Хто зображений на малюнку зліва? (качка і 5 каченят)
-Хто зображений на малюнку справа(курка і 3 курчати)
-Давайте складемо умову задачі із запитанням “На скільки більше курчат ніж каченят?”
- Давайте розвяжемо задачу (5-3=2)
Заключна частина
Продовжіть речення
- На уроці я навчився...
- Мені складно було...
- Я вже добре вмію...
- Хочу ще потренуватися...