Готуємось до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Робота над задачами.

Про матеріал
формувати вміння додавати і віднімати числа в межах 10; закріплювати знання складу чисел, взаємозв'язку арифметичних дій додавання і віднімання; добирати до поданої схеми текст задачі та вираз; учити розв'язувати задачі; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, мовленнєві навички, уміння доводити свою думку; виховувати працьовитість, шанобливе ставлення до чужої праці; стимулювати бажання вчитися, пізнавати нове.
Перегляд файлу

Тема уроку.  Готуємось до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Робота над задачами.

 Мета: формувати вміння додавати і віднімати числа в межах 10; закріплювати знання складу чисел, взаємозв'язку арифметичних дій додавання і віднімання; добирати до поданої схеми текст задачі та вираз; учити розв'язувати задачі; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, мовленнєві навички, уміння доводити свою думку; виховувати працьовитість, шанобливе ставлення до чужої праці; стимулювати бажання вчитися, пізнавати нове.

 Обладнання: ноутбук, проектор, ілюстративний та роздавальний матеріал.

Хід уроку

І. Вступна частина

Організація класу

Наш урок математичний

і цікавий і незвичний.

Ледарів у нас не має!

Руку кожен піднімає!

1,2,3,4,5 — починаєм працювать.

ІІ. Актуалізація опорних знань і способів дії

Усний рахунок

1. Гра “ Порівняй-ка”Гра “ (слайд 1)

2.  Гра “Посели сусідів”   (слайд 2)

3.Яке число заховалося?” (слайд 3)

4. Гра “ Математичний потяг”

Підручник с.94 впр 1

Машиніст керує потягом. Перед тим як вирушити в путь, машиніст перевіряє комплектацію потяга — кількість вагонів.

- Порахуйте,і з скількох вагонів складається потяг? (9)

- Який номер вагона останній? (8)

- Який номер вагона перший?(7)

- Які вагони з однаковими номерами?((3,5)

- Давайте виконаєм обчислення

Повідомлення теми і завдань уроку

     Сьогодні ми продовжимо вчитися додавати і віднімати числа в межах 10; будемо складати та розв'язувати задачі.

Вивченння нового матеріалу

 Робота з підручником

Завдання 3. ( Фронтальна робота)   

- Хто справився із завдання раніше виконує завдання 4

Самостійна робота (завдання на картках)

Завдання від Дракончика. Приклади виконуємо 3 хв. Потрібно виконати якомога більше прикладів, але не менше 5.

Фізкультхвилинка “Бедрик”(відео 1)

Робота над задачами

Задача 5. На майданчику займалися спортом 7 чоловіків і 3 жінки.(слайд 4)

- Яке запитання можемо поставити до задачі, щоб задача розв'язувалась дією додавання? (Скільки разом було чоловіків і жінок?)

-Який приклад складемо до задачі? (слайд 5)

Давайте запишемо задачу у  зошит.

- Яку відповідь запишемо.

-Давайте складемо запитання до задачі, щоб розв'язувалась дією віднімання. (На скільки більше чоловіків ніж жінок?)

Запишемо розв'язання задачі у зошит.( слайд 6)

 Робота над задачами

 

Складання і розвязування задач за малюнками (слайд7)

- Хто зображений на малюнку?

Скільки мишок зловив великий котик? (5)

Скільми мишок зловив маленький котик? (3)

Давайте складемо умову задачі із запитанням “Скільки мишок зловили котики?”

-Давайте розв'яжемо задачу (5+3=8)

слайд 8

- Хто зображений на малюнку зліва? (качка і 5 каченят)

-Хто зображений на малюнку справа(курка і 3 курчати)

-Давайте складемо умову задачі із запитанням “На скільки більше курчат ніж каченят?”

- Давайте розвяжемо задачу (5-3=2)

Заключна частина

Продовжіть речення

- На уроці я навчився...

- Мені складно було...

- Я вже добре вмію...

- Хочу ще потренуватися...

 

docx
Додав(-ла)
Петрук Надія
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 березня 2021
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку