Розробка уроку "Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Задачі на дві дії, які включають порівняння результату першої дії із даних чисел."

Про матеріал
Тема: Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Задачі на дві дії, які включають порівняння результату першої дії із даних чисел. Мета: Ознайомити учнів із прийомом письмового віднімання трицифрових чисел, коли є два переходи через розряд; розвивати вміння розв’язувати задачі на зведення до одиниці та задачі на порівняння; формувати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; виховувати активність.
Перегляд файлу

Урок № ____       Дата _________________

 

Тема: Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два

переходи). Задачі на дві дії, які включають порівнян¬ня результату першої дії із

даних чисел.

 

Мета: Ознайомити учнів із прийомом письмового віднімання трицифрових чисел, коли є два переходи через розряд; розвивати вміння розв’язувати задачі на зведення до одиниці та задачі на порівняння; формувати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; виховувати активність.

 

Обладнання: картки, матеріал до гри, демонстраційний матеріаль

                                                         

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

Дзвоник знов дзвенить для нас,

Розпочати урок час.

Попрацюємо на славу,

Щоб сказали у кінці.

І дівчата і хлоп´ята –

Всі ви просто молодці!

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Що ви очікуєте від уроку?
  • Дівчинка пішла у книжковий магазин. Енциклопедія коштує 240 грн., а словник на 80 грн. дешевший. Скільки коштує словник?
  • Енциклопедія коштує 230 грн., а словник 170 грн. на скільки більше коштує енциклопедія ніж словник?
  • Чи потрібні нам уроки математики?

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

3.1Самостійна робота.

Розв’язування прикладів раніше вивчених типів.

 

3.2 Усні обчислення.

Гра «Пошта»

Вкласти листи у конверти.

3.3 Робота за картками.

Варіант 1

У шкільній бібліотеці в одній шафі 160 книжок, у другій – на 70 книжок менше, а в третій стільки, скільки в першій та другій разом. Скільки книжок у третій шафі?

Варіант 2

Маса лисиці 9 кг, а кабана у 8 разів більша. На скільки маса кабана більша від маси лисиці?

 

3.4 Математичний диктант.

Каліграфічна хвилинка. 

  • Суму чисел 320 і 450 зменшити на 50.
  • Різницю чисел 500 і 100 зменшити на 120.
  • Добуток чисел 5 і 6 збільшити на 260.
  • До числа 230 додати суму чисел 80 і 70.
  • До числа 720 додати 90.
  • Суму чисел 540 і 230 зменшити на число 360.
  • Число 130 зменшити на добуток чисел 8 і 5.
  • 180 см -    см;     6 м 70 см -     см.

 

Фізкультхвилинка.

 

 

IV. Вивчення нового матеріалу.

   4.1 Підготовча робота.

   56 – 39

   95 – 28

 

4.2 Пояснення нового матеріалу.

 

 

4.3 Коментоване розв’язування прикладів № 724.

 

V. Розвиток математичних знань.

5.1 Робота над задачею.

 -  Про що задача?

  • Яка довжина і ширина водосховища?
  • Яка його ширина?
  • Про що питають у задачі?
  • Про що ми будемо дізнаватися у 1 дії?

 

5.2 Повторення геометричного матеріалу.

Накреслити такі квадрат і прямокутник, щоб в сумі периметр кожного дорівнював 16 см. (№ 728)

 

VI. Підсумок уроку.

  • Що ми вивчали на уроці?
  • Що вам найбільше сподобалось?

Оцінювання.

 

VII. Домашнє завдання.

С. 109 № 730, 731.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 березня 2023
Переглядів
1475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку