Розробка уроку "Подорожуємо США"

Про матеріал
Заняття має особистісно-орієнтоване спрямування, унаслідок чого знання, уміння й навички перетворюються із мети навчання в засоби розвитку пізнавальних і особистісних якостей студентів, що відповідає сучасним вимогам педагогіки.
Перегляд файлу

Тема: «Готуємось до подорожі в Німеччину та США»

 

 

 

 

 

 

 

 

Описание: Статуя Свободы задумывалась мусульманкой | РБК Стиль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗ Мелітопольський фаховий коледж культури і мистецтв ЗОР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка

відкритого заняття

з нормативних дисциплін:

«Англійська мова», «Німецька мова»

 

 

ТЕМА: «Готуємось до подорожі в Німеччину та США.»

 

 

 

 

                                                         викладач: Луценко К.Ю.

 

 

 

 

 

 

2022

 

Нормативна дисципліна: Англійська та німецька мови 

 

Тема: «Готуємось до подорожі в Німеччину та США»

 

Тип заняття: практичне інтегроване

 

Тривалість: 90 хв.

 

Місце проведення: ауд. 41

 

Методична мета: Ознайомити педагогів з інтерактивними методами розвитку вмінь та навичок аудіювання, говоріння читання та письма. Показати методику організації навчальної діяльності в групах.

 

Актуальність: Заняття має особистісно-орієнтоване спрямування, унаслідок чого знання, уміння й навички перетворюються із мети навчання в засоби розвитку пізнавальних і особистісних якостей студентів, що відповідає сучасним вимогам педагогіки.

 

 

 

 

 

 

 

Компетенції:

- формування у студентів мовленнєвих компетенцій в аудіюванні, говорінні, читанні, письмі і перекладі/ медіації на рівні елементарного або незалежного користувача; навчання ІМ як засобу спілкування на міжнародному рівні;

 

- формування у студентів лінгвосоціокультурної компетенції на рівні елементарного або незалежного користувача; ознайомлення з національноокультурними особливостями країни, мова якої вивчається, і розвиток умінь моделювати свою мовленнєву/немовленнєву поведінку згідно цих особливостей;

 

- формування у студентів мовних компетенцій: фонетичної, лексичної, граматичної, у техніці читання і письма; формування навичок вибирати лінгвістичну форму і спосіб висловлювання, що є адекватними ситуації спілкування, цілям і намірам, соціальним і функціональним ролям партнерів по спілкуванню; формування мовної усвідомленості.

 

- формування у студентів навчальноостратегічної компетенції; навчання академічних і комунікативних стратегій.

 

 

 

 

 

-  формування Соціально-особистісні компетенцій розуміння необхідності дотримання норм здорового способу життя (КСО-02); здатність учитися (КСО-03); здатність до критики та самокритики (КСО-04); креативність, здатність до системного мислення (КСО-05), адаптивність і комунікабельність (КСО-06); толерантність (КСО-09)

-  формування загальнонаукових компетенцій базові знання вітчизняної історії, економіки і права (КЗН-02); базові знання у галузі інформатики й сучасних інформаційних технологій (КЗН-04)

- базові знання у галузі культури та мистецтва (КЗН-06)

- формування інструментальних компетенцій знання іноземної мови (КІ-02); навички роботи за комп’ютером, уміння використовувати Інтернет-ресурси (КІ-03); навички управління інформацією (КІ-04); дослідницьки навички (КІ-05)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методи  навчання:

  • індивідуальне опитування
  • фронтальне опитування
  • тестування
  • гра “Поєднай слова”
  • метод проектів
  • робота в групах
  • дискусія
  • інтерактивні методи

 

 

Міждисциплінарна інтеграція

- Історія мистецтв

- Німецька мова

- Англійська мова

- Українська мова

- Географія

- Народознавство

- Інформатика

 

 

 

 

 

 

                                        

План заняття

1.  Організація заняття.

2.  Введення в іншомовну атмосферу. Вправа «Мікрофон».

3.  Повідомлення теми та мети уроку.

4. Фонетична розминка (гра "Міста)

5.  Етап актуалізації суб'єктивного досвіду і країнознавчих знань студентів.           5.1 Презентації студентів.

       5.2 Міні-вікторина німецькою мовою.

       5.3 Міні-вікторина англійською мовою.

6.   Розвиток лінгвістичних навичок та вмінь.

       6.1 Гра «Поєднай слова»

           6.2 Пред’явлення тексту для читання (лист з помилками). Виправлення помилок. Заміна німецьких слів англійськими.  

7. Етап самостійної пізнавальної діяльності студентів.

       7.1 Розвиток вмінь та навичок опрацювання незнайомої інформації      іноземною мовою в групах. Пошук потрібної інформації в мережі інтернет.

       7.2 Розвиток вмінь та навичок письма. Заповнення «Мапи бажань».

8. Етап підведення підсумків заняття.

       8.1 Брейн-ринг.

       8.2 Викладачі підводять підсумки заняття та висловлюють своє відношення до роботи студентів на занятті.

9. Домашнє завдання.

10. Завершальний етап заняття.

 

 

 

 

 

 

МЕТА:

І. Навчальна: повторити й активізувати лексичні одиниці теми; удосконалювати техніку читання; продовжувати формувати навички сприйняття інформації на слух (аудіювання); сприяти формуванню навичок писемного й усного мовлення; удосконалювати вміння робити висновки за допомогою технології роботи в малих групах; практикувати у використанні лексики;

 

ІІ. Розвиваюча: розвивати мовленнєві, інтелектуальні та пізнавальні здібності; сприяти розвитку мовної здогадки; створювати умови для розвитку культури спілкування мовленнєвої реакції студентів; сприяти розвитку пам’яті, уваги, уяви, ерудиції, пізнавальних інтересів студентів;формувати розвиток умінь аргументовано відстоювати свої позиції;

 

ІІІ. Виховна: виховати літературні та естетичні смаки. Створити передмови для подальшої зацікавленості в країнах мова яких вивчається. Виховати загальну культуру студентів; заохочувати до самостійного пошуку потрібної інформації;; розширити кругозір, виховувати любов до знань та бажання дізнаватися більше нового; сприяти вихованню студентів у дусі стриманості та ввічливості в умовах спілкування

 

АКТУАЛЬНІСТЬ: Дана тема відповідає чинній програмі з англійської та німецької мов.

 

ОБЛАДНАННЯ: методична розробка викладачів, індивідуальні картки з завданнями, слайди та презентації в електронному виді, ноутбук, проектор, ватман, клей.

 

 

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

1. Організаційний етап заняття

Викладачі вітають студентів на двох мовах.

– Good morning. Guten Morgen!

 

2.  Введення в іншомовну атмосферу. Вправа «Мікрофон».

 

- How are you?

- Der wievielte ist heute?

- Who is absent today?

- Wie geht es dir?

- What is the weather today?

- Wie fühllst du dich?

- Is it a nice day for studying English and German?

- Wie ist deine Laune?

- Are you ready to begin?

 - Wie ist das Wetter heute?

 

3. Повідомлення теми та мети уроку.

1. Викладач англійської мови пропонує скласти з букв на слайді німецьке та англійське слово та здогадатися про тему заняття .

 

- I'v got the cards with letters and you should try to make two words with them.

- Write you are! These words are Travelling and Reisen. So the theme of our lesson is "Travelling around the German and USA".

 

4. Фонетична розминка.

Викладач німецької мови пропонує пограти в гру "Міста". Студенти повинні назвати місто назва якого починається на останню літеру передуючого.

 

 Wollen wir  ein Spiel spielen. Sie müssen die Stadt nennen, deren Name mit dem letzten Buchstaben des vorherigen Worts beginnt.

 

- Berlin - Nottingham - Münchberg - Goole -  Erfurt - Tadcaster - Ringgau - Upwood - Driedorf - Fostall - Limbach - Horkstow- Wallenfels - Sherbirb

 

5. Етап актуалізації суб'єктивного досвіду і країнознавчих знань студентів.

 

5.1. Викладач англійської мови продовжує бесіду, говорить про те, що студенти вивчають дві іноземні мови і вже багато знають про країни, в яких на цих мовах говорять. Він пропонує студентам коротко розповісти про США та Німеччину.

 

– You have been learning  English and German, so I hope you know much about two countries. What can you tell us about them? 

– Berichten Sie bitte auch über Deutschland.

 

USA

Описание: USA: description United StatesPupil 1:  The United States of America is one of the greatest countries in the world. It is situated on the North American continent and is washed by three oceans: the Pacific, the Atlantic and the Arctic. The USA  borders only on two countries — Canada and Mexico.

This great country has a lot of mountains, rivers, lakes. The main mountains are the Appalachians and the Cordilleras. The longest rivers are the Mississippi and the Missouri.

The climate of the country is varied. In the southern part it is subtropical while the northern part has very cold weather in winter. America has fifty states and one federal District of Columbia where the capital of the country is situated. The capital of the USA is Washington. It stands on the Potomac river in the eastern part of the country. The main cities are located on the Pacific and Atlantic coasts. New-York is the largest city of the country. Other large cities are San-Francisco, Los-Angeles, Detroit, Chicago, Phoenix and Dallas. The USA is a country of highly developed industry and agriculture. The main industrial centres are Chicago and Detroit, with their greatest automobile company “General Motors”. There are many farms with various agricultural products. Grain, fruit and vegetables are grown on numerous fields especially in the South.

The USA is a country with great holidays, customs and traditions. It is one of the most beautiful and interesting countries in the world.

 

Student 2:                              Deutschland.

Deutschland liegt in Mitteleuropa. Es ist das größte deutschsprachige Land. Es zählt rund 80 Millionen Einwohner und ist mehr als 350000 Quadrat-kilometer groß. Und es grenzt an neun Staaten: Polen, die Tschechei, Österreich, die Schweiz, Frankreich, Luxemburg, Belgien, die Niederlande und Dänemark. Zwei Meere, die Nordsee und die Ostsee, bilden die natürlichen Grenzen des Landes. Im Norden ist der Boden eben, dort liegt das Nördliche Tiefland. In Mitteldeutschland befinden sich die Mittelgebirge und im Süden die Alpen. Im Norden ist der Boden eben, dort liegt das Nördliche Tiefland. In Mitteldeutschland befinden sich die Mittelgebirge und im Süden die Alpen. Deutschland hat nicht viele Bodenschätze. Da gibt es größere Mengen von Kohle und Salz, aber nur wenig Eisen, Erdöl und Erdgas. Trotzdem ist Deutschland ein hochentwickeltes Industrieland. Viele Waren werden hier hergestellt und exportiert. Andere Waren werden vom Ausland importiert. Der Handel spielt eine sehr wichtige Rolle im Leben des Landes. Der Norden und Süden, Osten und Westen sind durch ein dichtes Netz von Straßen und Eisenbahnen verbunden. In kurzer Zeit kann man von Berlin nach Köln, von Hamburg nach München oder Frankfurt am Main fahren. Deutschland ist eine Bundesrepublik. Der offizielle Name des Staates ist die Bundesrepublik Deutschland. Die Bundesrepublik Deutschland ist eine Föderation von 16 Ländern. Das höchste Machtorgan der Bundesrepublik ist der Bundestag. An der Spitze des Staates steht der Bundespräsident, an der Spitze der Regierung der Bundeskanzler. Alle vier Jahre finden Wahlen zum Bundestag und zu den Länderparlamenten statt.

 Wählen darf jeder Bürger, der 18 Jahre alt ist, die deutsche Staatsangehörigkeit besitzt und in Deutschland wohnt. Das höchste Machtorgan der Bundesrepublik ist der Bundestag.

Zurzeit ist Angela Merkel Bundeskanzlerin und Horst Köhler Bundespräsident. 

 

Washington

 

Описание: Washington, D.C. Vacation and Travel GuidePupil 3: Washington, the capital of the USA, was founded in 1791. The city was named after the first president George Washington. The population of the city is nearly three million people.

The Capitol is the centre of the city. It was built according to the plans of William Thornton, who was an amateur architect. It is situated on Capitol Hill.

The White House is the place where the president of the USA lives and works. This house was first occupied in 1800 by John Adams, who was the first president to live in that house. The White House has 132 rooms.

Washington has many sights, for example, the Library of Congress, the Lincoln memorial, the Tomb of the Unknown Soldier and others.

The National Gallery of Arts contains art collections by the great masters of the 14th to 18th centuries. The Library of Congress contains millions of books and manuscripts.Outside the city the Arlington National Cemetery is situated. John Kennedy was buried there. The famous Tomb of the Unknown Soldier is also situated there.

The industry of the city is not well developed. But Washington is a large scientific and cultural centre. Many research and designing institutes are concentrated here. There are five universities in the city and the National Academy of Sciences.

 

 

Student 4:                               Berlin.

          Berlin ist die Hauptstadt der Bundesrepublik Deutschland. Es wurde im 13.Jahrhundert gegründet. Im 19.Jahrhundert hatte sich Berlin zu einer der grössten Städte Europas entwickelt. 1871 wurde Berlin zur Hauptstadt des deutschen Kaiserreiches. Vor dem Zweiten Weltkrieg war es Verkehrsknotenpunkt und Handelszentrum von Deutschland. Während des Krieges wurde Berlin sehr stark zerstört, dann aber schnell wiederaufgebaut. Von 1948 bis 1990 war Berlin in Ost- und West-Berlin geteilt. Jetzt ist Berlin wieder die Hauptstadt des vereinten Deutschlands. Berlin hat 3,4 Millionen Einwohner und ist die grösste Stadt der BRD. Es ist ein wichtiges politisches, industrielles, wissenschaftliches und kulturelles Zentrum. Alle wichtigen Industriezweige sind hier vertreten. Besonders entwickelt sind die Elektroindustrie, der Maschinenbau und die chemische Industrie. Das Wahrzeichen von Berlin ist das Brandenburger Tor. Mehr als 200 Jahre ist dieses Tor stummer Zeuge der deutschen Geschichte.  Berlin liegt in einer malerischen Gegend. Es ist von herrlichen Seen und Wäldern umgeben. Das internationale Ansehen Berlins wächst mit jedem Jahr und sehr oft wird es zum Tagungsort wichtiger internationaler Treffen.                      

 

 

US Cities

Pupil 5:

 

Описание: The Best Big U.S. Cities for Drivers Who Can't Stand Traffic - TheStreetAmong large and famous American cities there are Chicago, Boston, Philadelphia, Los Angeles, San Francisco and New York. Washington is the capital of the USA. It is situated on the Potomac River in the District of Columbia. D. Washington chose the place. The city was founded in 1791 and named after the first president. Now Washington is the residents of the president and the congress. The center of the city is on Capital Hill. This building houses both the senate and a House of Representatives. The White House is one of the oldest buildings in the city. It is the president's residence. Washington is a large scientific and cultural center. There are five universities in the city. The national academy of sciences and the library of congress are in Washington too. The national museum, the old and new national galleries of art, Washington, Jefferson and Lincoln memorials are among the city sites.

New York is the largest city in USA. It is an economic, financial, scientific and cultural center. Dutch settlers founded the city in the 17th century. The heart of the New York is Manhattan. It was hear that the Dutch built the first building of the town. The name Wall Street remained from our days. The business center of New York is near Wall Street. Another famous street is Broadway. It is the longest and the widest street in New York. It is the street there most famous theaters are situated. New York is the city of famous skyscrapers. The highest buildings are Empire State Building and the united national building.

 

 

Student 6:                           Durch die Städte Deutschlands

 Jetzt machen wir eine kleine Reise durch Deutshland. Unser erster Aufenthalt ist in Leipzig. Es ist eine sehr alte Stadt. Dank seiner Lage an der Kreuzung wichtiger Handelswege wurde Leipzig zum bedeutenden Handels- und Industriezentrum. Man nennt diese Stadt „Schaufenster der Welt“. Seit dem zwölften Jahrhundert finden hier Messen statt. Leipzig ist auch „die Stadt des Buches“. Hier befinden sich zahlreiche Druckereien und Verlage. Es ist auch eine Musikstadt. In der Thomaskirche singt der berühmte Thomanerchor. Vor der Kirche steht Bachs Denkmal. Viele Jahre  war  Johann Sebastian Bach Kantor dieser Kirche. Unser nächster Aufenthalt ist in Dresden.  Diese Stadt an der Elbe ist eine berühmte Kunst- und Kulturstadt. Hier befinden sich weltbekannte Museen, wie „Grünes Gewölbe“ und die Gemäldegalerie, wo es Meisterwerke von Dürer, Raffael, Rubens, Rembrandt gibt. Die Gemäldegalerie befindet sich im Zwinger, der am Anfang des 18. Jahrhunderts vom Baumeister Pöppelmann geschaffen wurde. Und jetzt ist Köln an der Reihe. Es ist eine uralte Universitäts- und Messestadt. Der berühmte Kölner Dom, ein Wunderwerk gotischer Architektur, ist die grösste Sehenswürdigkeit der Stadt. Die zahlreichen Glockentürme und Brücken bilden das Stadtbild. Berühmt sind die Kölner Schokoladenwaren und Kosmetik. 

5.2 Потім викладач німецької мови пропонує перевірити, чи знають студенти окремі пам'ятки в країнах мов які вивчаються і відповісти на питання міні-вікторини.

– Wollen wir prufen, ob die Symbole einiger Städte Ihnen gut bekannt sind. 
Nennen  und beschreiben Sie kurz in entsprechender Sprache die Sehenswurdigkeiten von Deutschland und England.

Студенти визначають на слайді пам'ятки, коротко їх характеризують і називають країну, де ці пам'ятки знаходяться.

Описание: Статуя Свободы. История и факты

 

 

 

 

 

Описание: Как строили Монумент Вашингтону (Washington Monument): masterok —  LiveJournal

 

 

 

 

 

 

 

Описание: Белый дом — Википедия

 

5.3 Викладач англійської мови продовжує міні-вікторину і пропонує студентам назвати основні символи країн, що вивчається.

– Each country has its own symbols. What are they?

 

 

 

Потім студенти прослуховують гімни різних країн. Їх завдання - назвати країни, символами яких ці гімни є.

– Let’s guess what hymns they are.

 

 

6. Розвиток лінгвістичних навичок та вмінь.

 

6.1 Автоматизація лексичних одиниць. Викладач німецької мови пропонує студентам знайти еквіваленти українських слів англійською та німецькою.

 

 

 

 

кордон

 

 

 

 

 

таможня

 

 

 

 

видатні місця

 

 

 

 

транспорт

 

 

 

 

авто

 

 

 

 

вокзал

 

 

 

 

аеропорт

 

 

 

 

корабель

 

 

 

 

 

border, Schiff, custom house, Flughafen, sightseeing, Bahnhof, transport, Auto, automobile, Verkehr, airport, Sehenswürdigkeiten, ship, Zollamt, railway station, Grenze

 

6.2 Створюється навчальна ситуація. Уявіть, що в навчальний заклад прийшов електронний лист із запрошенням від студентів іншого навчального закладу з Європи відвідати їх під час канікул. Однак, комп’ютерний вірус пошкодив лист та замінив у ньому частину англійських слів на німецькі. Студенти, виконуються завдання, замінюючи німецькі слова і вирази на англійські та відновлюють лист.

У листі студентам пропонують розробити маршрут двохденної поїздки до Берліну і Вашингтона та відповісти на питання: що хотіли би вони побачити в цих містах, де пообідати….

 

Teacher:– Oh, we’ve got a fantastic e-mail. But I can’t read it at all because of the mistake in the computer programme. The whole letter is in English, but some words are written in German. Could you help me to read it?

 

 

Dear friends,

   We would like to einladen you to visit us in Berlin and Washington. We'll  have summer Ferien in July. Will you be able to come at this time?

   It is very nice Wetter in summer, so you'll have an excellent opportunity to sehen    everything you want. We will zeigen you Berlin and Washington , which are the capitals of Deutschland and UK. There are a lot of Sehenswürdigkeiten in our cities: museums, theatres, restaurants and cafes. What places would you like to besuchen? 

    We also want to invite you to our college's summer Zelt, which is located on the shores of malerischen lake and introduce you to our friends. There will be a lot of Spaß!

   If you are agree, response as soon as possible. We'll sagen you how it should be done. We will reserve a schön hostels for you and try to make your Reisen comfortable.

Looking forward to your reply.

Studenten of International Volunteer Group.

 

 

holidays, students, German, fun, visit, picturesque, attractions, show, see, invite, weather, camp, tell, nice,  journey.

 

 

 

 

7. Етап самостійної пізнавальної діяльності студентів.

7.1 Викладач пропонує студентам розділитися на групи, знайти інформацію в Інтернеті (ознайомитися з погодою у Вашингтоні та Берліні під час канікул, де можна пообідати і які видатні місця можна відвідати в даних містах.

 

Teacher:

- Are you ready to make up a route of our trip? Let’s divide into 2 groups:
– These cards are for those who would like to tell us about the places of interest of two countries (in English and in German).

– These cards are for those who would like to tell us about restaurants, cafes and may be about the traditional menu.

– These cards are for those who would like to tell us about the weather during our trip. You should   remember: about USA – in English, about Germany – in German. You may use your laptops and the Internet. You have six minutes.

 

7.2 В кожній групі є студент, який шукав потрібну йому інформацію про погоду, видатних місцях, ресторанах та кафе. Викладач німецької мови пропонує заповнити мапу бажань.

 

 In   jeder   Gruppe   gibt   es   einen   Studenten,   der  nach den notwendigen Informationen  über  das Wetter, die Sehenswürdigkeiten und die Cafes sucht. Füllen Sie die Wunschkarte aus. 
 

8. Етап підведення підсумків заняття.

 

8.1 Брейн-ринг.

Teacher: Now you are suggested 5 questions about your country. Choose the right answers.

Lehrer: Beantwortet bitte meine Fragen:

- Wo liegt Deutschland?

- Who is the head of the USA?

- An wieviel Länder grenzt Deutschland?

- What is the capitol of USA?

- Wie heiβen die gröβten deutschen Städte?

- What is the most famous place in Washington?

- Wieviel Einwohner leben in Deutschland?

- What is the main river of USA?

 

8.2 Викладачі підводять підсумки заняття та висловлюють своє відношення до роботи студентів на занятті:

 

– As for me, your work was excellent. Everyone gets ten. The results of our lesson:
– The route of our tour; – The invitation cards.


– Was mich betrifft, so bin ich mit Ihrer Arbeit zufrieden. Sie bekommen die Noten....

 

9. Етап інформування про домашнє завдання.

 Викладач німецької мови пропонує студентам у якості домашнього завдання опублікувати тексти із запрошення відвідати Мелітополь на своїх сторінках у соціальних мережах.

 

– Sie haben persönliche Kontakte zu  unseren Freunden aus USA und Deutschland. Als Hausaufgabe veröffentlichen Sie bitte Ihre Einladungen auf den Seiten des Sozialnetzwerkes.

 

10. Завершальний етап заняття.

 

 Викладачі прощаються із студентами.

  • The lesson is over. Thank you for your work. Good bye.
  • Ich danke euch für eure fleißige, gute Arbeit.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Auf Wiedersehen.

 

 

 

 

doc
Додано
26 січня 2022
Переглядів
568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку